Citat:
Ursprungligen postat av
Phobiazi
Well fastna ju i fup men blev nada plus att min order inte var något jämfört med de andra 900 som fastnade haha.
Jag har skickat en hel del utan att det blir taget var ej svårt att tänka ut stealthen, lätt o billigt att få paket att se ut som något. Men tänker ju inte skriva hur jag gör givetvis. Tycker bara det är underligt när större vendors inte ens verkar bry sig

Det bottnar väl i att när någonting blir för stort så tappar man fort kontrollen och intalar sig själv att man är smartare än rättsväsendet. Samtidigt har man inte tid att hålla det hela städat. Det är bara att titta i alla FUP:ar kring sånt här. Det ligger droger överallt, okrypterade USB-minnen och hårddiskar till höger och vänster. Städa hemma har man inte gjort på månader, eller ens år. Inte sällan är man väl hög för jämnan på sina egna produkter skulle jag tro.
Det kommer komma en dag där man även kommer dig på spåren. Fråga dig själv just i den sekund du läser detta vad dom kommer hitta om dom kommer hem till dig just nu. Har du ingenting alls som kan kopplas till droger hemma? Det skulle jag säga vore helt otroligt. Skulle du inte se det själv på grund av bristande självinsikt eller liknande så lovar jag dig att någon annan som granskat din bostad antagligen inte hade haft samma uppfattning.