2025-08-24, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Typiskt ja som la en beställnming på Catharsis o nu e sidan väck...aja

Vadå väck? Fungerar hur bra som helst.
Citera
2025-08-26, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Top2notnr2
Vadå väck? Fungerar hur bra som helst.

Död igen, samma för andra?
Citera
2025-08-26, 10:41
Medlem
Samma här!
Citera
2025-08-26, 11:38
Medlem
Emelitos avatar
Brukar den gå ner då och då eller? Placerade en order igår så man blir ju lite svettig 😬

*edit* we back🥳
Senast redigerad av Emelito 2025-08-26 kl. 12:26.
Citera
2025-08-27, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Brukar den gå ner då och då eller? Placerade en order igår så man blir ju lite svettig 😬

*edit* we back🥳

Brukar vara här å var men inga längre stunder. Ett tips är väl å be om session från säljaren så du har dom där när väl sidan e nere. Har alla säljare jag behöver så man alltid kan nå som.
Citera
2025-08-30, 01:18
Medlem
ruttenfimps avatar
Vad innebär "sek" på FS? Snokar mest men får dåligt intryck av FS av någon anledning inte vågat beställa därifrån på väldigt länge men sen har jag inte behövt göra det heller iofs.

Catharsis blir nog det jag kör på om jag nu skulle köra. Speciellt efter lite läsning.
Citera
2025-08-30, 19:54
Medlem
catharsis och mumin fungerat fint för mig. jag tog uppehåll när arch gick ner och här om dagen sökte jag igenom vad för alternativ som fanns. knarkat lite nu så de e nice
Citera
2025-08-31, 08:05
Avstängd
-Nigger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Vad innebär "sek" på FS? Snokar mest men får dåligt intryck av FS av någon anledning inte vågat beställa därifrån på väldigt länge men sen har jag inte behövt göra det heller iofs.

Catharsis blir nog det jag kör på om jag nu skulle köra. Speciellt efter lite läsning.
I vilket sammanhang? "SEK" brukar betyda svensk krona...
Varför får du ett dåligt intryck av FS? Det fungerar superbra att köpa därifrån.
Jag tror att de som kör på dessa nyare sajter är individer som är totalt sönderpundade med paranoia.
Citera
2025-08-31, 13:28
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Nigger-
I vilket sammanhang? "SEK" brukar betyda svensk krona...
Varför får du ett dåligt intryck av FS? Det fungerar superbra att köpa därifrån.
Jag tror att de som kör på dessa nyare sajter är individer som är totalt sönderpundade med paranoia.

Finns 3 val, BTC, XTC och SEK. Självklart är SEK Svensk krona men förstår inte riktigt grejen? Som vanligt jag fyller på mitt konto med vanlig valuta? Banken ser ju vart fan jag skickat pengarna då och tappar anon ? Smidigt men osäkert? Bara FS avgift som e kvar då...
Citera
2025-09-02, 22:12
Medlem
Loekskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp

Catharsis verkar ju fint med UI men har noterat att många säljare som tidigare kört DD försvunnit helt..
Vartan dras dessa till? Dread?
Citera
2025-09-02, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loekskal
Catharsis verkar ju fint med UI men har noterat att många säljare som tidigare kört DD försvunnit helt..
Vartan dras dessa till? Dread?
Vart de du syftar på tagit vägen vet såklart ingen förutom dom, men även jag har noterat att utbudet av vendors på främst Catharsis är ganska begränsat. Visst, finns väl kanske 3-4 lite ”välkända” namn, men i övrigt så är det mestadels nya vendors med annonser helt utan köp/recensioner.
Läser också ofta i forumdelen om folk som har problem med dessa nya säljare som accepterar ordrar och sen går under jorden och slutar svara.
Måste ju finnas någon anledning till att fler vendors inte migrerar till Catharsis, iaf om man blint litar på all kritik som riktats mot fs4 senaste tiden.. Har ju svårt att tro att säljare väljer att vara kvar på en marknad som enligt vissa ”blåser både köpare och säljare och tar våra pengar” om det skulle finnas ett bättre alternativ. Antingen så anser dom inte att catharsis är tillräckligt bra, eller så har dom en bättre upplevelse av fs4.
Citera
2025-09-03, 06:32
Medlem
Alltså gjort flera best nu på fs men en skickade knappt en tredjedel av de jag best , pengarna har dom fått ,mitt fel gjorde ej dispyt då dom fortfarande skriver å lovar dom ska skicka resten åt mig , nu senast igår skrev dom att dom lovar skicka idag . En annan jag best av mottog min best men skickade inte på en vecka så jag skrev åt dom att avbryta min best så jag kan köpa av nån annan. Fick tillbaka mina cash och gjorde en annan best nu i måndags och dom har mottagit direkt men ännu heller inte skickat !! Va fan händer egentligen ?? Detta är ju inte fs fel utan de som säljer där.
Fattar inget , är jag för stressig eller vad ??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in