2021-12-31, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Archetyp tar ju Monero. Vill köpa Monero för svenska pengar.

Men på localmonero, så säljer alla crypto-valutor mot Monero, inte Monero mot kronor. Varför är det så?

Äsch håller mig till FS4 ett tag till.

hade varit fett smidigt att skicka pengar till någon och sedan få sina Monero, men icke.

Köp bitcoin som vanligt, skicka till din privata wallet, exodus wallet är ett exempel där det går att växla dina BTC, växla till Monero som du sedan skickar dit du önskar Hur smidig som helst. Denna procedur kostar typ 50kr för 2500 när du har BTC.
Senast redigerad av Bastardburgers 2021-12-31 kl. 22:38.
Citera
2021-12-31, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardburgers
Köp bitcoin som vanligt, skicka till din privata wallet, exodus wallet är ett exempel där det går att växla dina BTC, växla till Monero som du sedan skickar dit du önskar Hur smidig som helst. Denna procedur kostar typ 50kr för 2500 när du har BTC.

Garanterar att detta är det billigaste sättet att växla btc till monero. Behöver inte ens ett konto.
https://protectwealth.co/
Citera
2022-01-01, 01:30
Medlem
MakingteaattheBBCs avatar
Ligger Archetyp nere?! Min url funkar inte.
Citera
2022-01-01, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sutalip
Garanterar att detta är det billigaste sättet att växla btc till monero. Behöver inte ens ett konto.
https://protectwealth.co/

https://fixedfloat.com/
är också riktigt bra för att växla andra cryptos till Monero. I princip ingen avgift (1% max) och hur snabba som helst!

Behövs heller inget konto

Citat:
Ursprungligen postat av MakingteaattheBBC

Ja, läs i tråden. Vissa tror exit scam men tror det är bs, sidan är troligen uppe imon igen!
Senast redigerad av I-Love-Booty 2022-01-01 kl. 02:27.
Citera
2022-01-01, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakingteaattheBBC

Japp, hela dan.
Vissa här på FB säger att det är en uppdatering och att admins på AT har gått ut med det. Jag har inte sett något sådant meddelande.

Först kom 403 forbidden
Nu står det att värdservern inte hittas..

Mitt i två dispyter samtidigt gick två ordrar till Auto Finalized. Irriterande..? Mm rätt så!!
Citera
2022-01-01, 04:05
Medlem
Copiadyos avatar
Citat:
Vart ska detta ha stått om en kommande uppdatering.

Så, tar det en sista gång.

Bubbelmint är en del av luffarn samt lever han på att göra reklam för diverse varor från alla säljare. Lite som en influencer. Men vissa säljare lever han på utifrån gratis utskick. Därav har han ibland för en eller två samples (samples=0,25 g) där han svurit sönder sin oden och tor över vilken jäkla kvalité det är på Mehmet kola.

Denne bubblan tror jag började som en försökskanin redan på fs2 där han brukade vara den första att testa grejer. Nu sitter han med i styrelsen på forumet. Men sina vänner som han bjuder grejer till. N O T.
Bubbelmint hade vad jag vet minst tre konton på ff där han lovordade sig själv och skickade presenter, till vem? Jo till sig själv. Lite som när man på alla hjärtans dag köpte en ros som man fick i klassrummet..

Vem är denna bubbelmint du pratar om? Är inte lika insatt, är det någon säljare? Sett lite allt möjligt om honom här.
Citera
2022-01-01, 04:13
Medlem
Copiadyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Lugn i båten, massiva leveranstider nu på allt, 2 veckor innan jul. Beställde nya handskar o tog 14 dagar innan de var hemma. Så tro inte på lev tider nu med 1-5 dagar..lägg till en vecka minst.

Det är klart det är längre leveranstider kring jul, men vadå lägg på en extra vecka? Det är bara skitsnack i ärlighetens namn, visste kan någon leverans ta en vecka längre men då är det snarare säljaren som inte skickat i tid.

Jag har märkt en försening som kanske är snitt en dag, MAX!
Citera
2022-01-01, 04:28
Medlem
haschkalles avatar
Citat:
Vart ska detta ha stått om en kommande uppdatering.

Så, tar det en sista gång.

Bubbelmint är en del av luffarn samt lever han på att göra reklam för diverse varor från alla säljare. Lite som en influencer. Men vissa säljare lever han på utifrån gratis utskick. Därav har han ibland för en eller två samples (samples=0,25 g) där han svurit sönder sin oden och tor över vilken jäkla kvalité det är på Mehmet kola.

Denne bubblan tror jag började som en försökskanin redan på fs2 där han brukade vara den första att testa grejer. Nu sitter han med i styrelsen på forumet. Men sina vänner som han bjuder grejer till. N O T.
Bubbelmint hade vad jag vet minst tre konton på ff där han lovordade sig själv och skickade presenter, till vem? Jo till sig själv. Lite som när man på alla hjärtans dag köpte en ros som man fick i klassrummet..

Jag blev bjuden, så att Bubblemint enbart ”köpte rosor” till sig själv stämmer inte. I övrigt kan du dock ha rätt.
Citera
2022-01-01, 09:01
Medlem
Scooby1961s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadsadusadu
Tur man åker på behandlingshem på måndag och ska sluta med skiten. Har alltid köpt online, men nu verkar alla jag använt stänga ner. Så då är det väl lika bra att lägga ner knarkandet.
Lycka till
Citera
2022-01-01, 10:42
Medlem
hwi1as avatar
Någon som kan länka flugforum?

Har lagt ner all internet handel sen fs3 försvann någon som kan ge en uppdate, orkar fan inte läsa igenom hela tråden..

E d som förr eller hur ser market ut?
Citera
2022-01-01, 11:43
Medlem
kom in en snabbis på archetyp nu, och sidan har fått lite nya funktioner, så sidan lär rulla på som vanligt snart.
Citera
2022-01-01, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerMouse
kom in en snabbis på archetyp nu, och sidan har fått lite nya funktioner, så sidan lär rulla på som vanligt snart.

Verkar fungera som det ska nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in