2021-11-09, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OsamaBinLaden
Verifiera BTC adressen? Va? Säker att du inte kommit in på nån jävla phising länk? Du behöver inte verifiera nån BTC address? Generas inte heller nån ny adress sålänge man inte ber om det. Du verkar vara helt ute och cykla när det gäller att beställa där. Låter inte ens som du är på den riktiga onion sidan.

Fan du har nog rätt. Betyder det här att dom har mina inloggningsdetaljer? Måste jag byta allt sånt?

Wooow, jag råder alla (iaf noobs på darknet, ni andra vet säkert vad ni gör) inne i den här tråden att inte använda några andra länkar än dom som finns inne hos luffarn. Fy vad jag har tragglat med torrez i flera dar men nu när jag gick in på rätt länk så ordnade sig allting.
Senast redigerad av SpaceShip123 2021-11-09 kl. 20:22.
Citera
2021-11-10, 07:06
Medlem
Izzardkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Är väl precis samma nu som när FS2 stängde igen -> enorm efterfrågan fortfarande plus en massa säljare som inte vill annat än att komma igång igen. Tänk de riktigt seriösa som sitter på duktiga volymer nu och knappt får iväg ett jota.

Efter FS2 blev det DreamMarket tills FS3 kom igång. DM funkade kalas, om inte bättre tom.

Enda skillnaden är väl bara att nu är det någon annan internationell sida, då DM stängt för länge sedan, som får agera ersättare. Torrez tex, eller Dark0de (har inte kollat den, men sett att torrez fått fart på svenska sidan)

Så ja, både säljare och köpare, UNITE! Unite på de plattformar som erbjuder i princip samma skit som FS3 gjorde.

FS4 har jag inte ens kollat, men känns lite väl bra att en ersättare kommer upp knappt dagar efter att 3.0 stängt. Tills vidare kör iaf jag på de europeiska

dreamarket tyckte jag funkade riktigt bra.
jag använde dm när fs2.0 gick i graven och jag tycker faktiskt att dm var bättre än fs 2.0
jag har inte använt darknets sidor sen 2018 så jag vet inte hur bra fs,3 funkade. jag beställde från en clearnet sida, (pote#%) beställde jag ifrån, å de funkade varje gång, jag vet att sidan fortfarande finns kvar,men jag har inte beställ något på över 1 1/2 år så jag vet inte om sidan fortfarande funkar å om man får sin beställning.
Citera
2021-11-10, 10:04
Medlem
Undvik Fs4! Läste på ett annat forum att säljarna kan ta pengarna från escrow utan att ha skickat varan, men hursom så undvik den sidan!!
Citera
2021-11-10, 10:28
Medlem
Jaha, då får jag också stå hör med dumstruten. Kan inte längre logga in. Står att det är felaktigt användsrnamn eller lösenord.

Gick bra tidigare i veckan och lyckades via en adress jag från ett PM i ett annat forum, registrera logga in samt före över BTC från min wallet. Kände igen en sn säljarna jag köpt på från FS3 och han har faktiskt statusen "skickad" på varan sedan i måndags kväll.

De övriga två har endast något de kallar beteckningen "Ny" samt mottagen. Man är väl naiv och hoppas att det är någon tillfällig bugg men sidans utseende måste vara utformad av en benzad somalie med IQ 68.
Citera
2021-11-10, 10:56
Medlem
Idag fick jag en leverans från Fs4, sen hur säkert rent datamässigt allt är gjort eller jag själv gjort, det vet jag inte.

Hursom landade då det jag beställt i brevlådan idag.
Men kommer avvakta för framtida köp, eventuellt pröva någon annan sida.
Citera
2021-11-10, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rezard
Kollade lite snabbt, dom läcker metadata för bilder.
Om någon säljare tar bild med sin telefon och laddar upp, kan polisen lätt hitta säljarna.

North or South Latit|N
Latitude |**, *, **,**
East or West Longitu|E
Longitude |**, **, **,**
Altitude Reference |Sea level
Altitude |**,****
Speed Unit |K
Speed of GPS Receive| 0
GPS Image Direction |T
GPS Image Direction |**,****
Reference for Bearin|T
Bearing of Destinati|**,****
GPS Horizontal Posit|****

Hur menar du här? Det är ju säljaren som själv bör radera meta innan han laddar upp på sidan. Det kan väl inte vara fs4 ansvar?

I övrigt...

Tråden är ganska rörig. Är det någon som kan reda ut varför personerna bakom fs4 är scammers och varför sidan brister?

Jag har tagit en snabb titt och sidan bör uppdateras och förenklas på olika vis men vad är det stora problemet just nu?
Citera
2021-11-10, 12:32
Medlem
Scooby1961s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Man är väl naiv och hoppas att det är någon tillfällig bugg men sidans utseende måste vara utformad av en benzad somalie med IQ 68.
Tänk då hur lite IQ poäng du måste ha eftersom du satte in pengar på den sidan. Är huvudet dumt får plånboken lida...
Citera
2021-11-10, 14:36
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scooby1961
Tänk då hur lite IQ poäng du måste ha eftersom du satte in pengar på den sidan. Är huvudet dumt får plånboken lida...

'HAHAHA ja vem fan sätter in pengar där öht...
Citera
2021-11-10, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Visthum
Japp drugify postade inget den senaste tiden. Typ som om de visste att någon var på gång.

Citat:
Ursprungligen postat av Snuskas
Plötsligt förstår jag varför vanligtvis pålitliga Drugify började att scamma senaste tiden, hört via flera bekanta som haft dem som go-to.

Drugify finns även på nya FS 4.0 som en av få gamla vendors.
Citera
2021-11-10, 15:27
Medlem
Shit man blir mörkrädd, en polare som handlat på fs3 fick hem ett brev idag från en säljare han knappt kommer ihåg att han handlat ifrån, där beklagade de fs nedstängning och gav instruktioner för fortsatta köp.

Så mycket raderar visst vissa info om beställarna, kanske är det för dumma för att förstå det men att visa hur diskreta de är har de nu plötsligt snarare tappat kunder genom såna utskick...

Fan riktigt skrämmande alltså😆
Citera
2021-11-10, 15:34
Medlem
obe*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rk73
Shit man blir mörkrädd, en polare som handlat på fs3 fick hem ett brev idag från en säljare han knappt kommer ihåg att han handlat ifrån

Haha så jävla sjukt!

Trodde de flesta använde sig av någon typ av målvakt när det gällde köp som kmr på post.
Citera
2021-11-10, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scooby1961

Citat:
Ursprungligen postat av OsamaBinLaden
'HAHAHA ja vem fan sätter in pengar där öht...

Haha puckon! Fick den första försändelsen idag. Kram på er!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in