Citat:
Ursprungligen postat av
rebekk
Är väl precis samma nu som när FS2 stängde igen -> enorm efterfrågan fortfarande plus en massa säljare som inte vill annat än att komma igång igen. Tänk de riktigt seriösa som sitter på duktiga volymer nu och knappt får iväg ett jota.
Efter FS2 blev det DreamMarket tills FS3 kom igång. DM funkade kalas, om inte bättre tom.
Enda skillnaden är väl bara att nu är det någon annan internationell sida, då DM stängt för länge sedan, som får agera ersättare. Torrez tex, eller Dark0de (har inte kollat den, men sett att torrez fått fart på svenska sidan)
Så ja, både säljare och köpare, UNITE! Unite på de plattformar som erbjuder i princip samma skit som FS3 gjorde.
FS4 har jag inte ens kollat, men känns lite väl bra att en ersättare kommer upp knappt dagar efter att 3.0 stängt. Tills vidare kör iaf jag på de europeiska
dreamarket tyckte jag funkade riktigt bra.
jag använde dm när fs2.0 gick i graven och jag tycker faktiskt att dm var bättre än fs 2.0
jag har inte använt darknets sidor sen 2018 så jag vet inte hur bra fs,3 funkade. jag beställde från en clearnet sida, (pote#%) beställde jag ifrån, å de funkade varje gång, jag vet att sidan fortfarande finns kvar,men jag har inte beställ något på över 1 1/2 år så jag vet inte om sidan fortfarande funkar å om man får sin beställning.