Citat:
Ursprungligen postat av
DiegoCosta
Sluta med okunskapen.
Har du stått på en dos i 4 år vilken som, så är det tjänstefel att ej trappa ut personen.
Det kan vara rent utav livsfarligt.
Attarax må ha gett dig placebo+ att du kanske blev av med hösnvuan.
Hur länge har du käkat bensodiazepiner?
Visst en CT på några månder klarar man av att uthärda om man är frisk och ej är krampkännslig, men 4 år utav alprazolam, då krävs det en utsättning.
mvh
Håller helt med där, har själv tänt av benson. Gick på 20x10mg Diazepam, 20-24mg Lorazepam och 10mg Alprozelam växelvis (en vecka i stöten) och jag fick en helvetes AT men slapp dom livshotande grejerna. Gick på dom doserna i runt 4 år.
Men dom sprang in med EKG:n 4 gånger och jag ska ha kollapsat 7 gånger på avgiftningen(kommer bara ihåg en).
Grym huvudvärk, ljuskänslig, sjukt svag, myrkrypningar nå djävulskt och dom där sjuka panikångest attackerna men det jobbigaste var det psykiska som kommer efter.
Och då trappade dom ut benson men gick CT på Opiaterna, skulle egentligen tagit ett behandlingshem men jag lyckades klara mig hemma med en underbar fru som ställde upp och stötta mig.
Har man ingen hemma tycker jag det är bättre med ett behandlingshem, man kan inte ta hand om sig själv utan hjälp. Tog mig 3-4 månader innan jag ens kände mig halvt normal, men jag känner av det fortfarande (5 månader nu).
Önskar TS ett stort lycka till och kämpa på nu utan Benso, det är så sjukt lätt att du fastnar igen. Jag vet att det suger men alla har något att kämpa för. Jag har min fru och du har säkert någon.
/Thenewguy