2010-01-16, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Knappast efter tre dagar, nej.

Okej. då är det säkert bara min förkylning skulle jag tro. Eller kan jag fortfarande vara påverkad av ikton som jag rökte igår?
Citera
2010-01-16, 17:25
Medlem
Mona700s avatar
Vad är AT ? Kan man röka Xanor också ? Hur ?
Citera
2010-01-16, 17:26
Medlem
adagios avatar
Om du har riktigt tung ångest och bensodiazepinen gått ur, brukar ångesten komma tillbaks kraftigare än vad den brukar vara. Så det kan mycket väl vara det.
Citera
2010-01-16, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adagio
Om du har riktigt tung ångest och bensodiazepinen gått ur, brukar ångesten komma tillbaks kraftigare än vad den brukar vara. Så det kan mycket väl vara det.

Japp, hände mig en gång. Kände ångesten komma och fick ingen tid hos min psykläkare förräns om tre veckor! Så jag köpte 50 xanor och själv medeicinerade mig med 3-5 xanor om dagen och mådde prima! Sen kom ångesten tillbaks med besked och jag hade ju inte tiden än hos min doktor på några dagar! SÅ istället för att få en tid hos min Ordinare läkare som kanske skrivit ut 25st 5mg stesolid och några insomningstabletter så blev det 14 dagar på psyketslåstaavdelning då jag erkände mitt missbruk och ett gäng förelösningar om att man inte ska ta svart inköpt medecin för det gör det bara värre!

Man gör så got man kan! Får jag tror inte många läkare har upplevt ångest som ibland gör en helt apatisk och ibland helt maniskt så som du går ut och går i 12 timmar per dag för att sedan få sova någon timme av fysisk utmattning eller dem som tar til alkoholen! En jäkla tur att man inte dricker!
Citera
2010-01-16, 19:45
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mona700
Vad är AT ? Kan man röka Xanor också ? Hur ?

Avtändning. Nej, det fungerar inte särskilt bra att röka alprazolam.
Citera
2010-01-17, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Avtändning. Nej, det fungerar inte särskilt bra att röka alprazolam.

Vadårå?
Citera
2010-01-17, 01:09
Medlem
adagios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajshund
Vadårå?
Verkar som det är subjektivt, för vissa fungerar det utmärkt, för andra inte. Skadar inte att prova själv.
Citera
2010-05-17, 15:17
Medlem
HurtigeHanss avatar
Benso AT?

Hej, har kikat i forumet om benso AT. Men de flesta har gått på det flera år. Jag har kört 30 alprolozam 1mg i en vecka... Hur jobbigt kommer det vara för mig :/
Citera
2010-05-17, 15:32
Medlem
DhaStoners avatar
inte särskillt jobbigt tror jag, kanske lite smådeppig nån dag bara, xanor har ju väldigt kort halveringstid med.
Citera
2010-05-17, 15:33
Medlem
naganof2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HurtigeHans
Hej, har kikat i forumet om benso AT. Men de flesta har gått på det flera år. Jag har kört 30 alprolozam 1mg i en vecka... Hur jobbigt kommer det vara för mig :/

på en vecka så får du inte farlig (om någon alls) AT , du kommer kanske va på lite dåligt humör och lite seg osv
Senast redigerad av naganof2 2010-05-17 kl. 15:36.
Citera
2010-05-17, 16:16
Medlem
HurtigeHanss avatar
Låter bra
Citera
2010-05-17, 16:28
Bannlyst
Jag har ätit z-analoger och Flunitrazepam, Alprazolam och massa annat skit i 8år dagligen.
Inte för att berusa mig. Längst jag varit utan är en månad och då va det enda jag märkte va
hand/fotsvett och jag jag inte kunde sova nå vidare alls.

Så att du kommer märka någonting överhuvudtaget känns för mig helt omöjligt.
Men så är ju alla olika känsliga.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in