Citat:
Ursprungligen postat av adagio
Om du har riktigt tung ångest och bensodiazepinen gått ur, brukar ångesten komma tillbaks kraftigare än vad den brukar vara. Så det kan mycket väl vara det.
Japp, hände mig en gång. Kände ångesten komma och fick ingen tid hos min psykläkare förräns om tre veckor! Så jag köpte 50 xanor och själv medeicinerade mig med 3-5 xanor om dagen och mådde prima! Sen kom ångesten tillbaks med besked och jag hade ju inte tiden än hos min doktor på några dagar! SÅ istället för att få en tid hos min Ordinare läkare som kanske skrivit ut 25st 5mg stesolid och några insomningstabletter så blev det 14 dagar på psyketslåstaavdelning då jag erkände mitt missbruk och ett gäng förelösningar om att man inte ska ta svart inköpt medecin för det gör det bara värre!
Man gör så got man kan! Får jag tror inte många läkare har upplevt ångest som ibland gör en helt apatisk och ibland helt maniskt så som du går ut och går i 12 timmar per dag för att sedan få sova någon timme av fysisk utmattning eller dem som tar til alkoholen! En jäkla tur att man inte dricker!