Citat:
Ursprungligen postat av
gloriusbastardo
Har slutat räkna dagar men är 5 månader ”ren” om man nu vill säga så.. har under 3 tillfällen förra månaden kastat i mig stesolid (orkar inte gå in på orsak mer än att jag mått extremt skit dom gångerna).
Jag är fortfarande där . Jag är lika kass som dag 1. Jag har verkligen försökt ALLT. Träning funkar inte då det stressar upp mitt CNS något enormt. Har hela tiden exponerat mig till jobbiga situationer osv. Promenader funkar ok. Jag blir inte kvitt den inre stressen, vibrerande bröstkorgen, pulsen slår så hårt att jag känner av den i hela kroppen. Panik ångest deluxe toppad med en sjuk jävla social fobi. Insomnian ska jag inte ens gå in på. Jag ska vara glad om jag får sova 2 timmar per natt.
Jag hittar inte tillbaka till mig själv o de börjar kännas hopplöst att ens fortsätta försöka. Pallar verkligen inte mer. Hjälp & behandling är o utesluta för dem är helt katastrofala i staden jag befinner mig i. Jag har verkligen ingen med mig i detta. Jag är isolerad och själv. Vilka val har jag kvar ? Livskvalitéen är helt borta och sommaren är runt hörnet. Finns det nån som varit i samma sits som kan ge nå vettig råd så tveka inte o skicka pm..
Det värkar som du har jätte lik min situation, och la ner ungefär samtidigt som mig. Ibland måste jag kolla användarnamn för jag tror det är jag som skrivit inlägg du postat för jag känner igen mig så mycket. Så du är inte ensam. Låt oss kämpa tillsammans, vi kör på ett tag till tycker jag. Annars är ju dessa månaders lidande helt förgäves eller hur? Jag skriver ett pm till dig sen och kan ge de råd jag kan komma på som hjälper även om det är minimalt. Tyvärr kan jag inte ge mycket betryggande ord eftersom jag är i exakt samma sits och undrar i princip precis samma sak. Men mig hjälper det lite att läsa här, veta att man inte är ensam och här finns det folk som tagit sig ur ordentliga benzo missbruk och bruk.