2020-10-12, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogismyra
Det är riktigt smärtsamt att vara helt ensam och helt oälskbar.
Det finns ingen anledning att leva när det är på det sättet.
Det har tagit livet av mig inombords. Det är bara kroppen som lever.

Kram på dig du. Ensamhet kan vara jobbigt.
Citera
2020-10-12, 20:09
Medlem
Supit och hetsätit ikväll, har på ytan ett bra jobb fast jag presterar ganska dåligt, känner mig psykiskt sjuk i veckorna men normal på helgerna. Hatar att anpassa mig och leva som i en bur, vill hellre dö än att leva det här jävla pisslivet.
Citera
2020-10-13, 00:10
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matino35
Mjo jag vet, snart dör väl Eckhart också, ser skröplig ut.

Alla dör och det finns ingenting vi kan göra för att förändra det, vad vi kan göra är dock att förhålla oss till döden konstruktivt och förnuftigt, en sådan naturlig del utav livet är något vi ska omfamna, är vi rädda för döden ska vi möta den rädslan och bearbeta den tills vi inte är rädda längre, inte fly.

Citat:
Nu lever jag i en effektiv tillvaro. Ska vi bara hålla det. Jobbigt men måste hålla för nu har jag verkligen bara några år kvar.
Konsten att må bra är ingen dans på rosor, det kräver disciplin, arbete och engagemang. Har man åtaganden och ansvar är det viktigt att fullfölja och upprätthålla, lika så med löften, annars sviker man både sig själv och andra som är inblandade. Vill man slippa besväret av ansvar, åtaganden och löften så tar man inte åt sig dem från första början.
Citera
2020-10-13, 02:47
Avslutad
Denna natten är verkligen jobbig, rövmåndag är förbi men inte känslorna. Det är bokstavligen dalar och toppar - arg, ledsen, frustrerad, glad, sorgsen, deprimerad, ångest och tillslut helt apatisk. Stirrar in i väggen och frågar mig själv är det värt det? Jag knatar på med min mask i en vecka till ungefär - det är så jag hanterar det.

Det fysiska är också väldigt jobbigt nu - nästan värre än det psykiska.

Och jag saknar honom. Det känns som att hjärtat skall gå i tusen bitar. Min själ saknar din.
You are
my sun,
my moon
and all of my stars.

Vi ses ju snart, mi corazón️.
Citera
2020-10-13, 15:48
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Denna natten är verkligen jobbig, rövmåndag är förbi men inte känslorna. Det är bokstavligen dalar och toppar - arg, ledsen, frustrerad, glad, sorgsen, deprimerad, ångest och tillslut helt apatisk. Stirrar in i väggen och frågar mig själv är det värt det? Jag knatar på med min mask i en vecka till ungefär - det är så jag hanterar det.

Det fysiska är också väldigt jobbigt nu - nästan värre än det psykiska.

Och jag saknar honom. Det känns som att hjärtat skall gå i tusen bitar. Min själ saknar din.
You are
my sun,
my moon
and all of my stars.

Vi ses ju snart, mi corazón️.
Han verkar ha sårat dig, säkert ett riktigt svin. Men vad är det som gör att någon som han kan bli avgudad, men jag inte kan ens komma i närheten av en tjej? När jag är god, hela tiden. Varför ska min sexualitet bli lika uttorkad som sahara?
Citera
2020-10-13, 20:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Han verkar ha sårat dig, säkert ett riktigt svin. Men vad är det som gör att någon som han kan bli avgudad, men jag inte kan ens komma i närheten av en tjej? När jag är god, hela tiden. Varför ska min sexualitet bli lika uttorkad som sahara?
Helt fel, han har inte sårat mig alls. Mitt nuvarande mående har inget med honom att göra utan beror på annat.

Det vet jag inte, du får väl rannsaka dig själv kanske.
Citera
2020-10-13, 20:52
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Helt fel, han har inte sårat mig alls. Mitt nuvarande mående har inget med honom att göra utan beror på annat.

Det vet jag inte, du får väl rannsaka dig själv kanske.
Jag har försökt få hjälp i tråden, men jag har inte fått några bra råd. Rannsaka mig själv?? Va? Varför vill inga tjejer ha mig?
Citera
2020-10-13, 20:55
Avslutad
Citat:
Jag har försökt få hjälp i tråden, men jag har inte fått några bra råd. Rannsaka mig själv?? Va? Varför vill inga tjejer ha mig?
Känner ju inte dig så vet inte hur du skall göra eller varför inga tjejer vill ha dig. Hur beter du dig mot tjejerna du träffar?
Citera
2020-10-13, 21:15
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Känner ju inte dig så vet inte hur du skall göra eller varför inga tjejer vill ha dig. Hur beter du dig mot tjejerna du träffar?
Asså, jag har försökt prata med dom tidigare och då var jag typ: trevlig och pratade med dom som med vem som helst. Nuförtiden ignorerar jag alla som är tjejer, och är inte trevlig mot dom. Men det är för att jag inte försöker längre.
Citera
2020-10-13, 21:18
Avslutad
Citat:
Asså, jag har försökt prata med dom tidigare och då var jag typ: trevlig och pratade med dom som med vem som helst. Nuförtiden ignorerar jag alla som är tjejer, och är inte trevlig mot dom. Men det är för att jag inte försöker längre.
Om du är otrevlig och ignorerar tjejerna kan du inte förvänta dig att dessa skall flockas kring dig. Annars kan man prova att vara sig själv, brukar gå det också om man inte är en känslokall, empatistörd narcissist.

Lycka till antar jag.
Senast redigerad av philophobia 2020-10-13 kl. 22:10.
Citera
2020-10-13, 22:33
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Om du är otrevlig och ignorerar tjejerna kan du inte förvänta dig att dessa skall flockas kring dig. Annars kan man prova att vara sig själv, brukar gå det också om man inte är en känslokall, empatistörd narcissist.

Lycka till antar jag.
Du hör ju precis vad du vill höra. Jag skrev ju klart och tydligt att jag var trevlig mot dom förut när jag försökte. Nu neggar och dissar jag dom ist, lite schadenfreude. Empatistörd narcissist, du tar verkligen ut svängarna efter att ha pratat i typ 5 minuter!!
Citera
2020-10-13, 23:24
Avslutad
Citat:
Du hör ju precis vad du vill höra. Jag skrev ju klart och tydligt att jag var trevlig mot dom förut när jag försökte. Nu neggar och dissar jag dom ist, lite schadenfreude. Empatistörd narcissist, du tar verkligen ut svängarna efter att ha pratat i typ 5 minuter!!
Din trevlighet kanske inte var nog för tjejerna? Uppenbarligen fungerade det ju inte och då tror du att ignorera och "dissa" är helt rätt sätt?

Det är inte mitt fel att du tog åt dig av empatistörd narcissist, jag sa aldrig att du är det. Men utifrån att ha läst tidigare inlägg av dig i andra trådar har du mycket att arbeta med - upplever jag. Lycka till med det,
Hej på dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in