Jag är ledsen och ensam. Sitter bara framför datorn som vanligt som jag gör varje kväll. För jag är ensam. Och ingen vill vara min vän. Jag har testat att försöka bli vän med andra, fast inget hjälper. Det är den där totala avsaknaden, det där tomma hålet i mig som gör att livet bara känns som ett enda lidande. Jag känner enorm skam över mig själv, jag tycker jag är så patetisk. Och det finns ingen som tycker något annat. Jag är 20+ och oskuld. För att jag aldrig haft några vänner att gå på fest med. Alla vet att det här är det värsta ödet man kan råka ut för. Att vara i den onda cirkeln av att aldrig ha haft sex. Att förvägra en människa dess sexliv och att förvägra någon dess sociala liv måste vara något av det värsta man kan göra mot någon för att krossa dennes självkänsla. Det märks på hur jag rör mig, hur stel jag är och hur tafatt jag pratar att det osar en känsla av desperation och dåligt självförtroende. Ibland så fejkar jag självförtroende, fast det är bara för en kort stund för alla vet hur dåligt jag mår. Det är nästan som man ska be om ursäkt för att man existerar, för att det är så jobbigt för andras skull att se en. Jag har jättedåligt självförtroende och tror jag är en nice-guy, jag kommer alltid förlora på alla sätt och vis. Jag har liksom ingen livslust. Hade jag haft mer självförtroende skulle jag åtminstonde skrivit någon mer intressant tråd, fast jag vet att jag bara kommer bli förstörd där. Jag mår så otroligt dåligt på grund av att jag bara sitter hemma. Det skär in i själen att veta hur låg status och hur ovärdig jag är. Jag skulle må bättre om några av dom jag träffar ville vara vän med mig, men det vill dom inte. Dom ser direkt på mig hur dåligt självförtroende jag har och de enda som pratar med mig gör det för att de tycker synd om mig. Jag hatar livet, allt i livet är lidande och smärta och det finns ingen lycka.