2020-10-13, 23:38
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Din trevlighet kanske inte var nog för tjejerna? Uppenbarligen fungerade det ju inte och då tror du att ignorera och "dissa" är helt rätt sätt?

Det är inte mitt fel att du tog åt dig av empatistörd narcissist, jag sa aldrig att du är det. Men utifrån att ha läst tidigare inlägg av dig i andra trådar har du mycket att arbeta med - upplever jag. Lycka till med det,
Hej på dig.
Nej, utan det är mer 'om inte jag kan få va glad, så ska ingen få va glad'. Vet inte vad för inlägg du har läst, eller vad jag har att jobba med, men jaja.
Citera
2020-10-14, 14:24
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Mitt liv är konstant förnedring. Varje andetag är helt outhärdligt. Jag misslyckas hela tiden, och jag tragglar på, fastän jag bara möter olycka, misslyckande och förnedring. Budskapet som hela världen skickar till mig är att jag är värdelös, och dom har rätt.
Citera
2020-10-14, 15:46
Medlem
nijes avatar
Jag önskar mig en ny hjärna i julklapp. Den ska vara strömlinjeformad och blank som en nyvaxad motorhuv. Snabb, smidig och felfri ska den vara. Inte slö, skrumpen och trasig som min gamla hjärna.

Min gamla hjärna ska jag slänga i komposten, bland bruna bananskal och kladdiga matrester. Där kan den få ligga och ruttna med alla dammiga minnen och trassliga känslor. Jag behöver dem inte, vill inte ha dem. Vill se dem förmultnas och bli till jord.
Citera
2020-10-14, 16:26
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nije
Jag önskar mig en ny hjärna i julklapp. Den ska vara strömlinjeformad och blank som en nyvaxad motorhuv. Snabb, smidig och felfri ska den vara. Inte slö, skrumpen och trasig som min gamla hjärna.

Min gamla hjärna ska jag slänga i komposten, bland bruna bananskal och kladdiga matrester. Där kan den få ligga och ruttna med alla dammiga minnen och trassliga känslor. Jag behöver dem inte, vill inte ha dem. Vill se dem förmultnas och bli till jord.

Jultomten kanske kan ge dig en ny hjärna, jag vet inte, men detta kan jag ge dig:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Neuroplasticitet
Citat:
Enligt teorin om neuroplasticitet, ändrar tänkande, inlärning, och agerande faktiskt både hjärnans fysiska struktur (anatomi) och funktionella organisation (fysiologi) från uppifrån och ner.
Detta betyder att du inte behöver en ny hjärna, utan att du kan rekonstruera den hjärna du redan har till att inte vara slö, skrumpen och trasig.
Citera
2020-10-14, 19:38
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Jag känner mig så slapp, tam och mesig Jag beundrar såna som går man ur huse för sina åsikter, eller typ såna som kan bli en riktig dominerande diktator i vardagslivet och ta full kontroll över minsta detalj.
Citera
2020-10-14, 20:01
Medlem
nijes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av particulum1
Jultomten kanske kan ge dig en ny hjärna, jag vet inte, men detta kan jag ge dig:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Neuroplasticitet

Detta betyder att du inte behöver en ny hjärna, utan att du kan rekonstruera den hjärna du redan har till att inte vara slö, skrumpen och trasig.

Tack, det var snällt. Men autism och ADD kan man tyvärr inte rekonstruera bort. ☹️ Det blev liksom fel vid tillverkningen redan. Och jag har inget kvitto.
Citera
2020-10-14, 21:21
Medlem
Matino35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nije
Tack, det var snällt. Men autism och ADD kan man tyvärr inte rekonstruera bort. ☹️ Det blev liksom fel vid tillverkningen redan. Och jag har inget kvitto.

Var snäll mot dig själv, snälla rara du.

Förövrigt avböjer jag vänligt arga och undrande PM ifrån de kassa, de arga och de värdelösa.
Citera
2020-10-15, 00:22
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlFarbman
Asså bror hur mår du? Det finns massa vackert därinne, låt det få skina, du vågar!
Har du testat psykadelika?
Jag mår dåligt. Har försökt skriva i tråden idag men de va ingen som svarade.. Tack förresten.

Ja, ja har testat allt.
Citera
2020-10-15, 01:03
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Jag mår dåligt. Har försökt skriva i tråden idag men de va ingen som svarade.. Tack förresten.

Ja, ja har testat allt.

Då borde någon del av dig veta att du är älskad.
Men du måste våga släppa taget.
Citera
2020-10-15, 01:15
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Då borde någon del av dig veta att du är älskad.
Men du måste våga släppa taget.
Okej. Vet inte vad du menar.
Citera
2020-10-15, 02:01
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Okej. Vet inte vad du menar.

Släpp taget om allt! Smärtan, ilskan och hatet.
Våga älska och bli älskad, det är inte försent.
Citera
2020-10-15, 10:44
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Släpp taget om allt! Smärtan, ilskan och hatet.
Våga älska och bli älskad, det är inte försent.
Men det är det enda sättet som jag kan existera. Utan hatet så tynar jag bort och blir till inget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in