2020-04-21, 14:54
Medlem
svartnatt666s avatar
Jag trodde du behövde någon som mig. Du behöver en dildo. Är ganska uppenbart. Hoppas du hittar rätt dildo? Jag menar den skiter i dig. Saknar känslor. Fullständigt. Blir tillfredställd med. Är ju det du letar efter.

https://m.youtube.com/watch?v=CgjqOPhaHIg
Senast redigerad av svartnatt666 2020-04-21 kl. 15:07.
Citera
2020-04-21, 17:41
Medlem
svartnatt666s avatar
Nej jag fattar ingenting. Obehagliga jävlar skit dag.
Citera
2020-04-22, 04:55
Medlem
svartnatt666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Det är när man är orädd som livet är värt att levas! Att känna sig fri är viktigt för att må bra, är du fri? Det är rädslan som stoppar människan ifrån att nå sina drömmar. Låt inte rädslan stoppa dig ifrån ifrån att leva det livet du vill ha, att dö - det kan man göra en annan dag.
Blev en jävlar texter idag. Ska skärpa till mig var nice med en om dan men skit svårt. Släppa kontrollen. Mycket det.

Hm. När jag blir rädd gör jag tvärtom psykiskt. Tänk om hon jag är intresserad av blir tillsammans med blablabla istället. Sen ja ok? Då får det bli så. Sen skiter jag i. Acceptera vad man är rädd för och att vara rädd betyder att man har vilja. Men beter mig väldigt orädd och får ofta höra i verkliga livet. Har du änns rädsla? Ja. Men accepterat att jag är fullständigt ägd av livet och kommer förärvas fullständigt när som helst. Spelar ingen roll om du är kungarnas kung kommer nån och sätter en kula. Död ändå.

Sen alla drömmar. Saknar drömmar mer och mer. Vilket är enormt behagligt. Flyter med bara. Råkade bli snickare. Hoppsan. Det bara blev så. Inget jag bad om alls. Fick en bästa vän. Passar mig perfekt. Inget jag bad om bara gick in i människan på jobbet. Släpp kontrollen och är du rädd acceptera hur allt du bryr dig om även du är fullständigt ägda av livet och kommer garanterat fördärvas. Allt du jobbar för kommer bli ruiner med. Det bara är så. Därför beter jag mig till synes utan rädsla.
Citera
2020-04-23, 11:19
Medlem
Som sagt på över 1 vecka tror inte han har varit borta 1 enda dag. Endast när hon åker jobbar kan han åka hem ibland komma tillbaka med henne, eller åker hem stannar där för att komma tillbaka nästa dag, och om hon jobbar nästa dag kommer han tillbaka med henne när hon jobbat klart. Han kan inte hålla sig undan 24H det kändes faktiskt som att någon dag var han borta i en hel dag men det var nog bara för han åkte iväg på morgonen. Sedan blir man väckt av dem två på morgonen. Han spelar arab musik osv. Så jävla hor syrra tyvärr. Så lyckat och hennes jävla attityd oxå oftast emot oss
Citera
2020-04-24, 15:58
Medlem
nijes avatar
Jag är låg. En person sänkte mig. Tre oktaver, minst. Rätt ner i basgången. Kablam sa det bara. Hela symfonin förstörd.

Det ironiska är att jag var glad att se honom. Jag blir alltid det. Hade jag haft en svans skulle den vifta när han dyker upp. Till ingen nytta, för han bara ignorerar mig. Demonstrativt. Pratar med alla utom mig. Om saker som han vet att jag inte kan något om.

Har ni råkat ut för en sådan person någon gång? En sådan som sticker hål på ens självförtroende som om det vore ingenting. De behöver inte ens försöka, de bara gör, bara för att de kan. Behöver inte ha någon anledning. Jag avskyr sådana människor.
Citera
2020-04-25, 08:48
Medlem
Mår riktigt dåligt just nu och känner mig fysiskt illamående.

Så många killar är rent skräp.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-04-25 kl. 09:12.
Citera
2020-04-25, 16:33
Medlem
Känner fantastiskt och kärleksfullt liv!
Citera
2020-04-25, 17:43
Medlem
FejkEmrans avatar
Allt är på topp. Nåväl ekonomin är i botten men så kan det vara. Förstår inte alls varför jag plötsligt utan besvär klarar av att läsa i timmar. Tog en antidepressiv idag men jag tänkte strunta i det imorgon. Har mycket svagt känt olika dofter idag. Även häromdagen när jag lagade mat. Jag tänkte att jag som misstänkt att jag blev dålig pga något som påverkat hjärnan förr, kanske blivit mer fungerande av en ny sjukdom. Men jag antar att det är fiskolja och vitaminer och kanske Johannesörten jag dricker. Jag vet inte egentligen... Trots allt har jag ätit det förr. Det enda nya är den är eventuella men sannolika covid-19 förkylningen. Bara att fortsätta läsa och sedan börja skriva mer. Vem vet, kanske loggar ut för sista gången här och återgår helt till samhället och livet för att bestämma mig att leva helt välanpassad.
Citera
2020-04-25, 19:14
Medlem
FejkEmrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Uppfriskande inlägg. Glad att du hittat tillbaka till det som känns rätt.

Funderar på att gå med på ett mindre forum, som har att göra med mitt intresse. Det är bättre för då kan man diskutera just det som man är intresserad av.

Jag har väldiga svängar i mitt humör, har ADD, så jag har lätt att fastna i mörka tankar och så. Har försökt diskutera det men det går inte har iaf nyligen fått amfetamin preskriberat av psyk, så jag har blivit gladare, börjat må lite bättre och fått lite mer lust till saker
Ja man får ta en dag i taget. Blev sisådär med läsningen med en ny bok jag lagt ifrån mig men jag ska ta upp den om en stund innan jag gör kväll.

Tror något är fel på hur jag reagerar på centralstimulerande. Voxra tog jag imorse och tycker min hosta känns sämre. Sedan blev jag lite väl stöddig när jag åt Ritalin. Pundare behöver inte se på mig att jag saknar respekt och rädsla. Upplevde att det plockade fram sidor jag gömt som inte alla killar behöver se. De som inte känner min kärna redan från förr, behöver aldrig se den heller. Är dock osäker på om jag verkligen faller inom ADHD. Känns som att få en stroke eller något. Den här förkylningen var liknande men lättare än Ritalin i början. Ibland tror jag att något hänt som påverkat min hjärna ordentligt. Men även exet fick talproblem när han var förkyld. Så det kan också vara ett symptom man inte fått höra om.

Kul att du mår bra iallafall
Citera
2020-04-26, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Mår riktigt dåligt just nu och känner mig fysiskt illamående.

Så många killar är rent skräp.
Ja tyvärr. Men du fixar det!

Nu mår jag väl bra, kunde haft mer action märker att människor har blivit knäppa av allt detta kom igen ni lever varför bli deprimerad efter nån månads drömtillvaro (introvert lifestyle). Jaja
Citera
2020-04-26, 14:52
Medlem
Nu välkomnar jag tristessen. Läste väldig intressant idag som fick mina att tänka i andra banor istället för att jag ska missbruka för att jag har tråkigt. Vad jag läste var att tristess är bra för att motverka att psykoser uppstår. Så nu tänker jag tänka att tristess är verkligen bra... ungefär som att motionera.
Citera
2020-04-26, 17:15
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nije
Jag är låg. En person sänkte mig. Tre oktaver, minst. Rätt ner i basgången. Kablam sa det bara. Hela symfonin förstörd.

Det ironiska är att jag var glad att se honom. Jag blir alltid det. Hade jag haft en svans skulle den vifta när han dyker upp. Till ingen nytta, för han bara ignorerar mig. Demonstrativt. Pratar med alla utom mig. Om saker som han vet att jag inte kan något om.

Har ni råkat ut för en sådan person någon gång? En sådan som sticker hål på ens självförtroende som om det vore ingenting. De behöver inte ens försöka, de bara gör, bara för att de kan. Behöver inte ha någon anledning. Jag avskyr sådana människor.

Res dig över såndant beteende. han låter som en solklar narcissist och energitjuv. han får ju ut nåt av det, han märker nog att du påverkas av det och njuter säkert.

se till att han inte får nåt att njuta av, vänd på det och va glad att du kommit undan från en sån manipulativ skitstövel. och faktum är att såna personer bakom fasaden mår riktigt dåligt majoriteten av fallen .... om han inte är en tvättäkta sociopat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in