Citat:
Ursprungligen postat av
jjujju
Det är när man är orädd som livet är värt att levas! Att känna sig fri är viktigt för att må bra, är du fri? Det är rädslan som stoppar människan ifrån att nå sina drömmar. Låt inte rädslan stoppa dig ifrån ifrån att leva det livet du vill ha, att dö - det kan man göra en annan dag.
Blev en jävlar texter idag. Ska skärpa till mig var nice med en om dan men skit svårt. Släppa kontrollen. Mycket det.
Hm. När jag blir rädd gör jag tvärtom psykiskt. Tänk om hon jag är intresserad av blir tillsammans med blablabla istället. Sen ja ok? Då får det bli så. Sen skiter jag i. Acceptera vad man är rädd för och att vara rädd betyder att man har vilja. Men beter mig väldigt orädd och får ofta höra i verkliga livet. Har du änns rädsla? Ja. Men accepterat att jag är fullständigt ägd av livet och kommer förärvas fullständigt när som helst. Spelar ingen roll om du är kungarnas kung kommer nån och sätter en kula. Död ändå.
Sen alla drömmar. Saknar drömmar mer och mer. Vilket är enormt behagligt. Flyter med bara. Råkade bli snickare. Hoppsan. Det bara blev så. Inget jag bad om alls. Fick en bästa vän. Passar mig perfekt. Inget jag bad om bara gick in i människan på jobbet. Släpp kontrollen och är du rädd acceptera hur allt du bryr dig om även du är fullständigt ägda av livet och kommer garanterat fördärvas. Allt du jobbar för kommer bli ruiner med. Det bara är så. Därför beter jag mig till synes utan rädsla.