2020-11-07, 02:31
Avslutad
Så börjar alla tankarna igen, det började med att jag kom på en grej jag måste göra och det ledde till annat som är kopplat till det så nu sitter jag här med ångesten och känner mig sjukt värdelös, det är inte långt ifrån ett återfall nu.. Så är känslan just nu i alla fall.
Citera
2020-11-08, 01:26
Medlem
Lite småglad.
Citera
2020-11-08, 01:32
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Lite småglad.

Innan du tappar det, skriv ner orsaken till varför du är småglad så vet du hur du ska göra för att vara småglad framöver.
Citera
2020-11-08, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av particulum1
Innan du tappar det, skriv ner orsaken till varför du är småglad så vet du hur du ska göra för att vara småglad framöver.
He, även fast att det är av en dålig anledning? Läste en historia om någon som hade gjort något som blev våldtagen av en grupp människor.

Mitt liv är jag fortfarande kommer sluta -- abrupt. Men när?
Citera
2020-11-08, 01:45
Medlem
Har lifegoals, men alla lifegoals går i stöpet om jag inte kan ha supply. Första steget är att våga, ska jag ha mig en köpt fru måste jag köpa, transportera och allt det där. Men givetvis hoppas jag attt jag får en kärring med hjälp av annat. Numera bryr jag mig inte om hon är snygg eller highclass, även om man såklart alltid vill ha någon som ger en ära. Men supply måste jag ha, annars ser jag inte hur jag ska kunna leva!

Kram till alla misslyckade. Även om jag hatar er då ni äcklar mig -- människan äcklar mig, något fruktansvär och många hoppas jag bara kommer få lida, länge, mycket och jag vill känna deras skräck, jag vill göra dem till icke-människor. Jag ser dem redan som icke-människor. USCH, nu hatar jag igen!Förlåt förlåt, men jag hatar verkligen min granne. Räcker jag ser honom så kokar jag. Äcklet.

Inte lönt ni svarar ni är ändå kassa, värdelösa, en av de fula.
Senast redigerad av Flashbacksuger4 2020-11-08 kl. 01:48.
Citera
2020-11-08, 01:47
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
He, även fast att det är av en dålig anledning? Läste en historia om någon som hade gjort något som blev våldtagen av en grupp människor.
Framstår som en form av skadehumor?
Om du bara visste hur många det är som finner komedi i andras misslyckanden och missöden.
Finner du glädje i att kolla på den genre som benämns "fails" på youtube?

Här är ett exempel: https://www.youtube.com/watch?v=wZ_9KTAg1Yo

Det är viktigt att du analyserar ditt sinne för humor, humor är en mycket väsentlig del när det gäller glädje i livet.

Citat:
Mitt liv är jag fortfarande kommer sluta -- abrupt. Men när?
Kan nog bara tiden avgöra.
Citera
2020-11-08, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av particulum1
Framstår som en form av skadehumor?
Om du bara visste hur många det är som finner komedi i andras misslyckanden och missöden.
Finner du glädje i att kolla på den genre som benämns "fails" på youtube?

Här är ett exempel: https://www.youtube.com/watch?v=wZ_9KTAg1Yo

Det är viktigt att du analyserar ditt sinne för humor, humor är en mycket väsentlig del när det gäller glädje i livet.

Kan nog bara tiden avgöra.
Är egentligen schysst är mest min livssituation som plockar fram det sämsta hos mig.
Citera
2020-11-08, 01:54
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Är egentligen schysst är mest min livssituation som plockar fram det sämsta hos mig.

Tänk på gubben på din profilbild, han var schyst även fast han fick bära på ett kors på ryggen genom stan, blev spottad på och fick stenar kastat på sig, din livssituation kan väl omöjligen vara lika illa som hans?
Citera
2020-11-08, 06:58
Avslutad
Natten har lidit mot sitt slut och jag överlevde gårdagen åtminstone, på det stora hela har natten varit ganska okej ändå med något mindre demoner än igår. Men fortfarande mycket tankar som tar upp min tid, nu har jag knappt något mer att städa så får kanske läsa en bok igen för att håla mina inre demoner i schack, men orkar jag det? Troligtvis inte.

Om någon mot all förmodan skulle fråga hur jag mår svarar jag bra och håller masken, gammalt knep som fortfarande fungerar
Citera
2020-11-09, 02:26
Avslutad
Fick en känsla av att precis alltid kommer gå käpprätt åt helvete idag, inget ovanligt med det förvisso - det är ju ändå måndag men i alla fall. Men något är det som kommer hända och jag skall ju besöka vårat ärade socialkontor så ja..wish me no luck

#livetsuger
Citera
2020-11-09, 10:23
Avslutad
Det som ockuperat mitt huvud nu är att jag tänker på det som kunde blivit något väldigt fint men som blev något helt annat istället. Inget dåligt men ändå.

Vissa sekvenser spelas upp i huvudet flera gånger om dagen, kommer på mig själv och försöker förtränga det, tänker att jag inte "får" tänka på just det. Att det är fel och absolut inte ömsesidigt. Men det är svårt att låta bli skall du veta.

Det låter konstigt men jag hade hellre haft destruktiva tankar/besök av mina demoner istället - inte för att det är trevligt eller så, men då blir jag inte påmind om det som var vackert och det jag inte "får" tänka på. Det var fint och kändes äkta, betydelsefullt.

Det är mig det är fel på, inte dig. Om du hade kunnat se allt det jag skyddar oss ifrån hade du förstått.
Citera
2020-11-10, 11:58
Medlem
Mrcool911s avatar
Ok, nu känns det verkligen inte roligt. Vad är meningen med allt, det är som att jag bara går i cirklar åter och åter igen trots att jag hatar att gå i dessa cirklar. Å andra sidan, så borde det vara tillräckligt att fortsätta att kämpa bara man betyder något för en ynka person så borde jag inte ge upp, men jag vet fan inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in