2021-06-23, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadCreep
Du är väl programmerad att jobba.

Ja kanske har inte sett det så
Citera
2021-06-23, 22:57
Medlem
HeadCreeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldigflamingo
Ja kanske har inte sett det så

Fast lyssna inte på mig. Hoppas ångesten varit lättare för dig idag.
Citera
2021-06-24, 16:36
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Ok. Varför blir jag så otrevligt osocial i nya sammanhang.

Varför kliar vissa människor mer än andra?

Är det mitt bias?
Citera
2021-06-26, 23:16
Medlem
Uthers avatar
Sån grov ångest och rädsla. Rädd att förlora kvinnan jag älskar. Rädd att min psykiska ohälsa ska ta över. Sjunker ofta in och ut ur depressioner. Bipolär typ 2. Känner att jag varit uppåt och nu börjar dippa. Den grova ångesten att jag gjort något fel som gör att jag kan förlora henne.
Citera
2021-06-27, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uther
Sån grov ångest och rädsla. Rädd att förlora kvinnan jag älskar. Rädd att min psykiska ohälsa ska ta över. Sjunker ofta in och ut ur depressioner. Bipolär typ 2. Känner att jag varit uppåt och nu börjar dippa. Den grova ångesten att jag gjort något fel som gör att jag kan förlora henne.
Att gå omkring och vara rädd skapar rödsla
Kämpa varje dag
Citera
2021-06-27, 22:32
Medlem
Kvävande jävla depression... har gråtit halva jävla dagen idag...
Om exakt en månad fyller man alltså år... jämnt, dessutom. Men jag kommer inte kunna fira detta med någon, har inga vänner eller nån familj kvar i livet. Alla är antingen döda, upptagna, bortresta.. Är ensammast i världen, känns det som. Fy fan.
Citera
2021-06-28, 17:52
Medlem
Indigogos avatar
Någon som skulle vilja prata i telefon?
Skicka PM till mig
Citera
2021-06-29, 09:14
Medlem
HeadCreeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekoppen
Om exakt en månad fyller man alltså år... jämnt, dessutom. Men jag kommer inte kunna fira detta med någon, har inga vänner eller nån familj kvar i livet. Alla är antingen döda, upptagna, bortresta.. Är ensammast i världen, känns det som. Fy fan.

Låter piss.... Du kan skicka pm om du vill skriva av dig.

Min livsstil har börjat bli rätt absurd. Men tar mig inte ur den.
Citera
2021-06-29, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadCreep
Låter piss.... Du kan skicka pm om du vill skriva av dig.

Min livsstil har börjat bli rätt absurd. Men tar mig inte ur den.

Tack snälla!

Vet hur det kan kännas.. shit, vad livet är sjukt..
Citera
2021-06-29, 12:12
Medlem
HeadCreeps avatar
Citat:
Tack snälla!

Vet hur det kan kännas.. shit, vad livet är sjukt..

Nåt känns verkligen fel... Har iaf musik och röka..
Citera
2021-06-29, 12:49
Medlem
Citat:
Depression är verkligen inte kul. Känner med dig.

Låter hemskt och väldigt ensamt. Att vara själv just när man fyller år kan kännas extra hårt. Har själv "firat" fyra födelsedagar helt ensam och vet att det kan kännas tomt och få en att gå ner sig av ensamheten. Hör gärna av dig om du skulle vilja ha någon att prata med eller känner dig tyngd av ensamheten. Ingen ska behöva må dåligt, allra minst på sin födelsedag.
Citat:
Ursprungligen postat av Indigogo
Någon som skulle vilja prata i telefon?
Skicka PM till mig
Går inte att skicka pm till dig då du har gjort för få antal inlägg. Tror du måste ha skrivit ca 50 inlägg.
Citera
2021-06-29, 13:23
Medlem
Har börjat få hjärtklappning, skakningar och ångest av att gå utomhus och känna mig utstirrad av personer. Skakar som ett asplöv och känns som jag ska tuppa av om någon stirrar på mig. Vill inte synas. Vill vara osynlig. Smälta in. Inte att folk ska stirra. Känns som deras blickar är under huden på mig. Stirrar in i själen på mig. Gör mig obekväm. Ger mig kalla kårar. Granskar sönder mig. Har lagt till med olika försvarsbeteenden för att jag ska klara av att gå ut. Går omvägar där jag vet att det inte går så mycket folk. Har på mig solglasögon, det hjälper mig att känna att jag kan skapa avstånd mellan mig och dem. Har slutat klä mig som jag gillar, klär mig mer nedtonat och tråkigt. Svartvitt. Inget som kan sticka ut och få folk att stirra. Går ut på kvällen när alla andra gått och lagt sig. Då kan jag slappna av. Då är det folktomt.
Senast redigerad av shutupanddrive 2021-06-29 kl. 13:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in