2020-04-27, 07:42
Medlem
EghtLeggeds avatar
Jag känner mig ensam vilket inte är något nytt. Det är verkligen så att jag inte har mycket gemensamt med andra flashbackare. Min syn på världen och intressen jag har skiljer sig för mycket för att jag ska kunna umgås med folk.
Nu i coronatider gnäller folk över att de vart ensamma i en månad när jag vart ensam i flera år. Jag har underskattad vilket lidande jag går igenom varje dag och har dessvärre inte hittat något botemedel.
Har frågat folk på flashback om råd under flera år men kommer ingenstans. Finns inte ens en garanti för att jag kommer leva länge till och det känns orättvist att mitt liv är ett sådant helvete hela tiden.
Citera
2020-04-27, 17:04
Medlem
svartnatt666s avatar
Helt otroligt. Hur elaka människor kan vara. Noll förståelse. Är jag en leksak bara i dina ögon? Jag sluta äta pga dig. Jag försökte ta livet av mig pga dig. Igen. Får känslor för någon. Haha. Ska vi användas för att göra illa dig. Nej kom tillbaka. Är inte klar med att få dig att känna dig precis otillräcklig i det oändliga. Vilken bevikelse du är. Man hoppas hela tiden. Hon tar på alvar snart. Lägger ner allt trams. Visar vem hon är bakom fasaden. Du behöver någon som mig. Det trodde jag. Kan göra skillnad för dig. Få dig att inse jag vet inte. Du är ok? Förtjänar kärlek precis som vem som helst. Men nej. Vad dum jag känner mig. Ville bara ha någon annan att du är svartsjuk. Du är instabil. Du är all skit med mig jag inte orkar se. För mina problem döljer vi in i det sista. Fattar väll vem som helst?

Slöseri med tid precis som flashback. Som alla människor. Slöseri med tid. Ja ok en bra person har jag hittat här. Fanns där hela tiden med. Titta. Finns äkta människor med. Inte perfekt. Men visade allt. Ingen fegis där. Tar med mig det från flashback. Minns henne istället. Som vet vem hon är. Hon är så varmt välkomnen till mig alla dar i veckan. Den lille estländaren. Som sårade mig så fruktansvärt? Nej knappast. Men lite. Blev ledsen när försvann. Vilket var trevligt bara.

Har annat att lägga tid på nu. Ensam tid. Är ledsen. Inte arg eller rädd längre. Det är väll ok. Ok lite adrenalin har jag men då håller man sig vaken när man ska meditera i flera timmar som en psykopat. Hehe. Härligt.

Hade önskat att alla människor vaknar ur sin haschpsykos till slut. Kan vara som jag är bara. Behövs inget mera. Är jätte fint så. Att vara falsk är högst tragiskt bara. Så ser jag på saken. God kväll. Kyss en älg.
Citera
2020-04-27, 20:51
Medlem
Så. Mår bättre nu. börjar hitta tillbaka till mig själv och uppskatta mig själv mer.
Citera
2020-04-28, 16:04
Medlem
nijes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
Res dig över såndant beteende. han låter som en solklar narcissist och energitjuv. han får ju ut nåt av det, han märker nog att du påverkas av det och njuter säkert.

se till att han inte får nåt att njuta av, vänd på det och va glad att du kommit undan från en sån manipulativ skitstövel. och faktum är att såna personer bakom fasaden mår riktigt dåligt majoriteten av fallen .... om han inte är en tvättäkta sociopat

Tack så mycket. Du har säkert rätt. Jag hoppas du har rätt. Att han mår riktigt, riktigt dåligt inuti. Så som han får mig att må.

Jag såg honom igen igår. Låtsades att han inte fanns. Kändes fortfarande jobbigt. Men med lite träning kanske jag fixar att vara oberörd omkring honom.
Citera
2020-04-29, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Ja tyvärr. Men du fixar det!

Nu mår jag väl bra, kunde haft mer action märker att människor har blivit knäppa av allt detta kom igen ni lever varför bli deprimerad efter nån månads drömtillvaro (introvert lifestyle). Jaja

Tack Fick lyfta mig själv genom att fokusera på annat.
Citera
2020-04-29, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Tack Fick lyfta mig själv genom att fokusera på annat.
👍 Starkt.

////
Själv börjar jag tröttna på min yrsel. Gjorde EKG i vintras var väl okej men ja denna yrsel. Tänkrr jag faan nu ät du yr, hjärtat pajat så blir jag ännu mer yr och så är det igång.

Kan ta en pajad mage eller nåt annat men fan inte hjärtat. Kan vara stressrelaterat också, men vågar liksom inte lugna ner mig och se efter för tänk om yrseln finns kvar.
Citera
2020-04-30, 00:51
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Jag hatar mig själv. Jag mår så otroligt jävla dåligt och är deprimerad. Det finns ingen ljusning i mitt liv. Allt är bara ett enda outhärdligt helvete. Det känns så jävla outhärdligt att vakna på morgonen och veta att jag måste ta mig igenom en dag till. Att leva känns som att drunkna, fan vad outhärdligt det är. På senaste tiden har jag näthatat väldigt mycket. För det är enda sättet att få uppmärksamhet. Eller så är det bara att min närvaro framkallar känslor av hat hos andra. Jag är iallafall besviken på det jag har, har ingenting i mitt liv alls. Ett stort tomrum. Tänker inte unna de andra förmånen att jag ska låtsas att jag mår bra, de får fan se mitt lidande. Har alltid blivit hatad, och alla andra är alla schyssta mot men mig hatar alla. Det har gjort mig extremt hatisk och avundsjuk mot andra.
Citera
2020-05-03, 04:30
Medlem
Prata med

Hej!
Är akut behov av att prata med någon, skicka gärna ett pm om du har lust.
Mår extremt dåligt, mycket missbruk involverat samt självmordsförsök
Senast redigerad av vke 2020-05-03 kl. 04:33.
Citera
2020-05-03, 04:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vke
Hej!
Hej!

Mind - självmordslinjen
Telefon: 90101
Alla dagar kl. 06-24
Webb: Självmordslinjen
https://www.suicidezero.se/fa-hjalp

De öppnar kl 06.
Citera
2020-05-03, 04:46
Medlem
nicketsomgorenglads avatar
Ledsen alltså ögonen går i kors hör -skulle pm:at dig annars. Följ Mupp08:as råd.
Håll ut nån timme till och var inte rädd för att söka hjälp. Huruvuda du nömner nåt om droger el ej avgör du själv. Ta inte upp det som första sak kanske. Var rädd om dig, vke.
Citera
2020-05-03, 04:57
Medlem
droppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vke
Hej!

Finns om d behövs ok
Citera
2020-05-04, 18:30
Medlem
Lyssnar på underbar musik i form av "The best", det gör att jag känner mig stor, kapabel och duglig för en gångs skull. Men egentligen har jag knappast kommit någonstans i livet. Det är tragiskt, jag är en tragisk figur. Kanske inte världens sämsta ställe, det här, att vara "simply the sämst" på, men samtidigt så suger det rätt så ordentligt. Och alla jävla diagnoser som vi alla verkar ha, vad spelar de för roll i det stora hela?! Nej, jag orkar faktiskt inte mer. Inte mer av samma gamla. Behöver nytt och fräscht material att sätta händerna i.

Min mage är en bra indikator på mitt mående och den är alltid sämst. Den mår inget bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in