2009-04-29, 10:01
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Gick ni från Svart Tee när ni lirade Bro Hof..?
Ingen risk. Banan är lång nog ändå.

Citat:
För alla Tiger lovers
Hur nervös skulle DU va i detta läge..?

http://www.youtube.com/watch?v=ubAxWIfcE5I
Jag tror inte jag skulle träffa bollen ens.

Tror att jag skrev om det här i tråden för något år sen här men jag hamnade i en liknande fast svensk version av den där nervositeten när jag stod på Ullnas range och tränade härom året. Helt plötsligt kliver Jesper Parnevik fram och ställer sig på gräset snett framför mig, och när jag vänder mig om står Per-Ulrik Johansson på plattan bakom! Shit!! Snacka om nervdaller! Fick f*n knappt iväg en drive över 50 meter resten av den träningen....

Ok, jag överdriver väl lite men det var en klart skum känsla. Dessutom stod jag faktiskt mer och tittade på när de slog än att jag slog själv. Dom har ju en så fantastiskt fin bollträff så jag kände mig lite som "rådjuret och helljusen" där, kunde bara inte sluta stirra....
Citera
2009-05-03, 11:21
Medlem
Zinkys avatar
Tjena, vad bör man ha för typ av slag för att välja ett stiff skaft på drivern?
Citera
2009-05-03, 17:52
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zinky
Tjena, vad bör man ha för typ av slag för att välja ett stiff skaft på drivern?

Hög svinghastiget...har jag för mig iaf.
Bästa sättet är nog att besöka närmsta Dormy där dom kan göra en svingstudie åt dig, och ta fram optimalt skaft till dig.
Citera
2009-05-06, 23:07
Medlem
Spela-Golf.com seriös sida?

Någon som åkt på golfresa med detta företag? Jag har bokat en resa nu och fått faktura, men han har inte frågat om personuppgifter och jag har inte fått något bokningsnummer, det hela känns suspekt!
Citera
2009-05-07, 09:31
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basseluring
Någon som åkt på golfresa med detta företag? Jag har bokat en resa nu och fått faktura, men han har inte frågat om personuppgifter och jag har inte fått något bokningsnummer, det hela känns suspekt!

http://www.outofbounds.se/

Dom är väldigt duktiga, och väldigt respekterade.
Vart ska ni åka..?
Citera
2009-05-07, 11:13
Medlem
Verbeeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basseluring

Har inte åkt själv med dem men vet de som gjort det och tyckt att det varit bra.
Citera
2009-05-07, 13:50
Medlem
Debuterar i tråden! Hcp 17.5, spelar med gamla Spalding tour edition-järn och en Scotty Cameron-putter..
Citera
2009-05-08, 10:53
Medlem
CoopColas avatar
Äntligen dags att spela! Pinsamt sen säsongstart, men om någon timme så är jag på Kungsängen och slår ut
Citera
2009-05-08, 14:31
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Äntligen dags att spela! Pinsamt sen säsongstart, men om någon timme så är jag på Kungsängen och slår ut

Rapport krävs senare ikväll
Gissar på ---> 81 slag?
Dessutom kräver jag EN birdie
Citera
2009-05-08, 14:51
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
För alla Tiger lovers
Hur nervös skulle DU va i detta läge..?

http://www.youtube.com/watch?v=ubAxWIfcE5I

Jag och ett antal polare brukar spela bakfyllegolf på söndagar på en 9-hålsbana i min hemstad. En av dem har inte grönt kort och är verkligen enormt dålig. Men tro fan han satte en HIO sista rundan, sista hålet förra säsongen. Hade Tiger kommit och spelat om en Buick då hade jag garvat ihjäl mig.
Senast redigerad av von_S 2009-05-08 kl. 15:37.
Citera
2009-05-08, 15:32
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Jag brukar spela bakfyllegolf på söndagar på en 9-hålsbana i min hemstad. En av dem har inte grönt kort och är verkligen enormt dålig. Men tro fan han satte en HIO sista rundan, sista hålet förra säsongen. Hade Tiger kommit och spelat om en Buick då hade jag garvat ihjäl mig.

Inte ofta man får göra en, själv har jag gjort Två
Han behöll väl bollen hoppas jag..?
Citera
2009-05-08, 15:37
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Inte ofta man får göra en, själv har jag gjort Två
Han behöll väl bollen hoppas jag..?

Japp han har den hemma på en liten hemmagjord stälning som en pokal Det dryga är att han inte ens är nöjd över det. Tror det är enda gången han träffat green på utslaget på över 100 försök.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in