2025-07-21, 07:51
Bauer Invitational - Välgörenhetsgolftävling den 15 augusti.

Bröderna Claes och Christian Bauer drar i gång kändis- och välgörenhetsgolfen Bauer Invitational.

- Med före detta golfproffset och entreprenören Joakim Sabel på Wermdö Golf & Country Club där trion
drar i gång en kändis- och välgörenhetsgolftävlingen - samlar in pengar till Salmings stiftelse.

https://www.expressen.se/noje/christ...invitational-/
Citera
2025-09-28, 12:16
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Premiären har skett men vädret har varit sådär så det har bara blivit 4 rundor med varierande resultat. Alltifrån låga 80 till mid 90. Målet i år (som det har varit de senaste två åren) är att få under 80. Jag har snubblat på mållinjen men skillnaden i år mot tidigare säsonger är att drivern äntligen fungerar. Slicen är fixad, jag har en enkel svingtanke och det känns som att slicen är borta förevigt. Den går inte långt men den går rakt. Idag ska jag även iväg och köpa nya wedgar! Det blir Cleveland RTZ efter att ha haft mina Callaway MD3 sen de kom.

Jag citerar mig själv. Drivern var stendöd heeeela säsongen. Blev tre rundor med 81. Däremot känns närspelet bättre än någonsin och det har faktiskt räddat många rundor. Jag var riktigt usel fram till början av juli då jag kom igång på riktigt. Sen började jag jobba i mitten av augusti och blev krasslig + att jag krökade tre helger irad så det blev inte mycket golf efter det. Nu är börjar det bli kallt så säsongen är över. Känns ändå som att jag hittade drivern lite sista två, tre rundorna men den är ett jävla skit hörrni! TVI!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in