2010-08-15, 23:26
Medlem
ZRydens avatar
Är det veetle-streamen ni kollar på? Där har man följt en del golf i sommar. Kanonkvalitet!
Citera
2010-08-16, 00:37
Medlem
Wedgies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZRyden
Är det veetle-streamen ni kollar på? Där har man följt en del golf i sommar. Kanonkvalitet!

yes, som precis dog!

Kommer förhoppningsvis upp igen strax

edit: uppe igen!

Go Bubba!
Senast redigerad av Wedgie 2010-08-16 kl. 00:39.
Citera
2010-08-16, 01:12
Medlem
Emobunnys avatar
Bubba tar det! Johnson har nu sjabblat bort 2 majors på ett år. Illa!!!
Citera
2010-08-16, 01:14
Medlem
Wedgies avatar
Helvete, vad är det som försigår!

Dustin Johnson leder med 1 inför sista hålet. Slår drivern åt helvete, andraslaget hamnar kasst, han slår en fantastisk wedge in. Men missar sin relativt korta putt för vinst. Och nu kanske han blir diskad för att andraslaget var slaget ur en nertrampad bunker. Kaos!
Citera
2010-08-16, 01:20
Medlem
tonysunkyards avatar
Fyfan vad roligt, väckte päronen med mitt skratt. hur fan kan det hända ens, även om han inte tänkte på det så bör ju caddien påminna han minst en gång innan.
Citera
2010-08-16, 01:36
Medlem
Emobunnys avatar
OM det nu är som domaren säger att det står högst upp på de lokala reglerna och skyltar uppsatta etc etc... Så är det ju ingen annans fel än Justins själv.. Tråkigt.

En jävla tur dock att han missar sin par-putt och inte tror att han vunnit ta emot alla ovationer etc etc kysst frugan o ev. barn för att sedan få 2 plikt o allt skiter sig.

Schyst 330 meters drive av Bubba, otur för Kaymer...
Citera
2010-08-16, 01:42
Medlem
Wedgies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emobunny
OM det nu är som domaren säger att det står högst upp på de lokala reglerna och skyltar uppsatta etc etc... Så är det ju ingen annans fel än Justins själv.. Tråkigt.

En jävla tur dock att han missar sin par-putt och inte tror att han vunnit ta emot alla ovationer etc etc kysst frugan o ev. barn för att sedan få 2 plikt o allt skiter sig.

Schyst 330 meters drive av Bubba, otur för Kaymer...

Faktiskt, mtp hur många bunkrar banan har skulle man vara nervös om man så bara såg ett par sandkorn! Om han hade smekt ut driven mitt i fairway som han borde gjort, hade vi inte suttit här fortfarande och snackat om det heller!
Citera
2010-08-16, 02:17
Medlem
dires avatar
Kaymer! Den första av många majors för honom måste man ju tro..
Citera
2010-08-16, 02:19
Medlem
Emobunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dire
Kaymer! Den första av många majors för honom måste man ju tro..

Njaee han är ju redan 28 men visst han har potential att vinna några fler! Dock tror jag Rory McIlroy har kapacitet att vinna många, många majors!
Citera
2010-08-16, 02:33
Medlem
dires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emobunny
Njaee han är ju redan 28 men visst han har potential att vinna några fler! Dock tror jag Rory McIlroy har kapacitet att vinna många, många majors!

Kaymer är bara 25, mind you. Rena rama junioren i sammanhangen.. Menar inte att han når upp till Nicklaus eller Tigers nivå men en blivande världsspelare i klass med Singh/Els kan jag utan tvekan se att han blir.. McIlroy är väl mer av ett underbarn som har potentialen att bli en av de allra, allra största..
Citera
2010-08-16, 11:52
Medlem
Nu har jag beställt en Rossa Ghost Daytona på Ebay..

Håll tummarna för att skiten ska komma fram bara.. =) haha.

en sån här blev det... :

http://cgi.ebay.com/2010-NEW-ORIGINA...?pt=Golf_Clubs
Citera
2010-08-16, 11:58
Medlem
TilleyHats avatar
Känns som att den europeiska återväxten är tryggad ett bra tag framöver med Martin Kaymer och Rory McIlroy.

Vilka unga spelare i 20-25-årsåldern har USA som kan vara med och kämpa om majortitlar de kommande åren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in