2010-08-13, 23:31
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gottih
Någon som känner till något ställe i Stockholm där man kan kolla sin swingspeed osv utan att känna sig tvungen att köpa något?
Testa "Golf by Carl" http://www.golfbycarl.se/web/index.php vid den nya rangen som byggts i Enebyberg. Bra personal, grym sevice, skön anläggning. Dom brukar nästan alltid stå ute - och har ingen bokat en exklusiv tid så låter dom folk få köra sina swingar i maskinerna där utan något större fuzz. Dessutom har dom även Mizunos hopbyggbara datorklubbor som man kan få testa. Kanske inte billigast i stan men väl värt ett besök, och de flesta betalar nog gärna en hundring extra eller två för den service man brukar få där. Jag var nöjd iaf.
Citera
2010-08-14, 00:25
Medlem
Gottihs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Testa "Golf by Carl" http://www.golfbycarl.se/web/index.php vid den nya rangen som byggts i Enebyberg. Bra personal, grym sevice, skön anläggning. Dom brukar nästan alltid stå ute - och har ingen bokat en exklusiv tid så låter dom folk få köra sina swingar i maskinerna där utan något större fuzz. Dessutom har dom även Mizunos hopbyggbara datorklubbor som man kan få testa. Kanske inte billigast i stan men väl värt ett besök, och de flesta betalar nog gärna en hundring extra eller två för den service man brukar få där. Jag var nöjd iaf.

Menar du Golfcenter Danderyd?
Jag har varit där och slagit ett gäng hinkar men aldrig sett till några av dessa maskiner.
Citera
2010-08-14, 09:38
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Jag har varit där och slagit ett gäng hinkar men aldrig sett till några av dessa maskiner.
Japp. Jag är där emellanåt och då har dom i princip alltid varit ute. (Helger)
Citera
2010-08-14, 10:44
Medlem
Emobunnys avatar
Citat:

Jag ska dit nu, kan kolla om du vill?
Citera
2010-08-14, 14:23
Medlem
Emobunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emobunny
Jag ska dit nu, kan kolla om du vill?

Normalt kan de det. Just för tillfället var batteriet slut i den maskinen så idag kan de inte mäta. Åk dit om en vecka eller nåt så fixar de nog det!
Citera
2010-08-14, 16:22
Medlem
Gottihs avatar
Citat:
Normalt kan de det. Just för tillfället var batteriet slut i den maskinen så idag kan de inte mäta. Åk dit om en vecka eller nåt så fixar de nog det!

Ok, will do. Tackar.
Citera
2010-08-15, 21:24
Medlem
Wedgies avatar
Nån som kollar PGA? Ser ut att bli ett riktigt intressant avslut! Ett gäng spelare inom ett par slag!

Hittade en grym stream i 720p! Men fan vad reklam jänkarna kör! Ska sluta sura över leaderboards och musik på Viasat!
Citera
2010-08-15, 21:50
Medlem
Emobunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wedgie
Nån som kollar PGA? Ser ut att bli ett riktigt intressant avslut! Ett gäng spelare inom ett par slag!

Hittade en grym stream i 720p! Men fan vad reklam jänkarna kör! Ska sluta sura över leaderboards och musik på Viasat!

Jepp, Watney lär falla som en sten ála Dustin Johnson

Furyk McIlroy eller Kaymer tar det men måste jag välja någon så Furyk!
Citera
2010-08-15, 21:59
Medlem
Wedgies avatar
Citat:
Jepp, Watney lär falla som en sten ála Dustin Johnson

Furyk McIlroy eller Kaymer tar det men måste jag välja någon så Furyk!

Så haltar Furyk till lite bara för det! Men lackar om han vinner, hellre McIlroy eller Johnson! Vore iofs kul om Elkington vann, han verkar vara riktigt skön!

edit: Watson vore grymt också! Helvete, behöver verkligen lägga mig. Men detta vill jag inte missa!
Citera
2010-08-15, 22:16
Medlem
Gottihs avatar
Citat:

Vet inte hur det ser ut på din stream men på Viasat Golf är det svart pga störningar och så sitter Göran Zachrisson och snackar om allt mellan himmel och jord. Väldigt intressant.. inte.
Citera
2010-08-15, 22:19
Medlem
Wedgies avatar
Citat:
Vet inte hur det ser ut på din stream men på Viasat Golf är det svart pga störningar och så sitter Göran Zachrisson och snackar om allt mellan himmel och jord. Väldigt intressant.. inte.

Klockren kvalitet och inga störningar! Hackade lite i början, men inga problem nu.

Helvete, folk tappar ju slag till höger och vänster!
Citera
2010-08-15, 22:38
Medlem
Gottihs avatar
Citat:
Klockren kvalitet och inga störningar! Hackade lite i början, men inga problem nu.

Helvete, folk tappar ju slag till höger och vänster!

Vart kollar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in