2016-09-20, 02:29
Medlem
Tr4mss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henki420
De verkar inte lida mer än att de låter sig bjudas på resor till Turkiet för stulna pengar. Eller trodde de kanske att hon vunnit på lotto?

Hehe, klart de vet men vi vet inte allt runt detta. Personligen tror jag att Catrin kör hårt med dem. Om Catrin säger till sin mor typ; "om inte du slutar gnälla om hur jag lever mitt liv kan ni dra åt helvete och då får ni aldrig mer träffa Kevin och Kelian."
Det är svårt att styra ett vuxet barn med auktoritet, speciellt ett som Catrin verkar vara.

Jag har dock missat att det finns bevis för att Catrin bjudit mor och bror på resor. Har du möjlighet att länka?
Citera
2016-09-20, 09:29
Medlem
DreamTwisters avatar
Ser på Länstidningen att hennes eskapader hamnat på "Mest läst". Det är artikeln om när hon greps som avses.

Jag hoppades att den journalist på LT som engagerat sig i fallet skulle intervjua åklagaren för att få hennes perspektiv på hur läget är men det kanske kommer.
Citera
2016-09-20, 09:30
Medlem
Neonights avatar
Hon skriver i sitt senaste instagram-inlägg att hon under sin häktesvistelse rannsakat sig själv och funderat över olika handlingar. Det skulle vara intressant att veta vad hon rannsakade sig själv över och vilka handlingar hon tänker på. Kan det vara så att det är något som tynger hennes inre? Något hon har gjort som hon vet är fel? Tyvärr så tror jag inte vi kommer att få reda på detta. Jag tror hon begraver detta djupt inom sig och täcker över det med "positive vibes"
Citera
2016-09-20, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Ser på Länstidningen att hennes eskapader hamnat på "Mest läst". Det är artikeln om när hon greps som avses.

Jag hoppades att den journalist på LT som engagerat sig i fallet skulle intervjua åklagaren för att få hennes perspektiv på hur läget är men det kanske kommer.

Där ser man!👍🏻
Ju mer det sprids desto bättre. Tror även Catrin själv sagt att även negativ för henne, publicitet e bättre än ingen alls?

Funderar även på hennes FB, verkligen intressant hur alla hennes vänner stöttar och kommenterar..😂

Inte en enda person har kommenterat, endast Catrin själv som kommenterar med ett hjärta eller annat på hennes egna inlägg?!

OBS! Nu finns det risk att fröken Hedlund skapar nya FB konton och går in och låtsas kommenterar på sin FB (just det, hon läser ju inte denna tråd så då glömmer vi det!)

Och hennes instagram enligt min vän, är ett skämt i sig där samtliga kommentarer är borta och Catrin påstår att hon inte har en aning att de är borta?!
Detta på båda två ställen?
Ja det e fan inte lätt att va poppis...

Och hon fortsätter hon kalla sig för professionell blogger?😳
Senast redigerad av denisa 2016-09-20 kl. 09:59.
Citera
2016-09-20, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Där ser man!👍🏻
Ju mer det sprids desto bättre. Tror även Catrin själv sagt att även negativ för henne, publicitet e bättre än ingen alls?

Funderar även på hennes FB, verkligen intressant hur alla hennes vänner stöttar och kommenterar..😂

Inte en enda person har kommenterat, endast Catrin själv som kommenterar med ett hjärta eller annat på hennes egna inlägg?!

OBS! Nu finns det risk att fröken Hedlund skapar nya FB konton och går in och låtsas kommenterar på sin FB (just det, hon läser ju inte denna tråd så då glömmer vi det!)

Och hennes instagram enligt min vän, är ett skämt i sig där samtliga kommentarer är borta och Catrin påstår att hon inte har en aning att de är borta?!
Detta på båda två ställen?
Ja det e fan inte lätt att va poppis...

Och hon fortsätter hon kalla sig för professionell blogger?😳

Man kan inte kalla sig 'professionell blogger' när man gillar alla sina egna bilder på IG. Patetisk människa. Tycker för övrigt att den här bilden säger allt i princip, hon måste ha sinnessjuka vanföreställningar. Konkreta bevis läggs ju fram gång på gång emot henne, men hon är ju övertygad om att hon inte gjort något fel. Jag är helt mållös. Vill passa på att tacka alla i tråden, som grävt & hämtat in all värdefull information. Ni vet säkert vilka ni är, så ta åt er.

https://minfil.org/5dIfo0bdb8/Idiot.jpg
Citera
2016-09-20, 11:16
Medlem
Harambes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latmasksamtal
Man kan inte kalla sig 'professionell blogger' när man gillar alla sina egna bilder på IG. Patetisk människa. Tycker för övrigt att den här bilden säger allt i princip, hon måste ha sinnessjuka vanföreställningar. Konkreta bevis läggs ju fram gång på gång emot henne, men hon är ju övertygad om att hon inte gjort något fel. Jag är helt mållös. Vill passa på att tacka alla i tråden, som grävt & hämtat in all värdefull information. Ni vet säkert vilka ni är, så ta åt er.
https://minfil.org/5dIfo0bdb8/Idiot.jpg

För att kunna kalla sig professionell måste man väl också kunna livnära sig på vad man nu är proffs inom, och med tanke på hennes bedrägerier så har jag svårt att tro att hon tjänar tusentals kronor på sina patetiska blogg
Citera
2016-09-20, 11:22
Medlem
Pratade precis med Södertälje tingsrätt. Här kommer handlingarna de kan lämna ut för tillfället.

Framställan om förordnande av offentlig försvarare:

https://minfil.org/85I3obb0b6/S_dert...6_Aktbil_1.pdf

Häktningsframställan:

https://minfil.org/A8Ibo6bebc/S_dert...6_Aktbil_2.pdf

Häktningsprotokoll:

https://minfil.org/B9Ido0b6ba/S_dert...6_Aktbil_4.pdf

Häktningspromemorian kan inte lämnas ut än på grund av förundersökningssekretess.
Citera
2016-09-20, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Pratade precis med Södertälje tingsrätt. Här kommer handlingarna de kan lämna ut för tillfället.

Framställan om förordnande av offentlig försvarare:

https://minfil.org/85I3obb0b6/S_dert...6_Aktbil_1.pdf

Häktningsframställan:

https://minfil.org/A8Ibo6bebc/S_dert...6_Aktbil_2.pdf

Häktningsprotokoll:

https://minfil.org/B9Ido0b6ba/S_dert...6_Aktbil_4.pdf

Häktningspromemorian kan inte lämnas ut än på grund av förundersökningssekretess.

Du är ju en ängel Unicorn!

Man blir fan mörkrädd när man läser aktbilaga3. Det finns inte en enda sanning i det hon har uppgett till sin försvarare. Eller jo, det om att misstankar har funnits mot henne är ju korrekt.

"Hon har fått pengarna för biljetterna men konserten har inte ägt rum och hon har inte haft möjlighet att leverera biljetterna än." oh really? Man kan inte sälja/skicka något som man inte har kära Catrin..
Senast redigerad av latmasksamtal 2016-09-20 kl. 11:41.
Citera
2016-09-20, 11:47
Medlem
DreamTwisters avatar
Resa. Upplevelse. Registrering. Ex i Los Angeles. Hälsoproblem.

Kan nån förtydliga vad som avses med dessa ord från försvaret? Eller krävs det den hemligstämplade promemorian för att avkoda?
Citera
2016-09-20, 11:49
Medlem
Ja, jag skulle också bra gärna vilja veta vad hon menar med hälsoproblem!
Citera
2016-09-20, 11:50
Medlem
Neonights avatar
Vad skulle hända om Catrin skickar biljetter till de som betalat? Åtal skall väckas senast 29 september som jag förstår det.

Tillägg: Iofs skulle det bli ganska genomskinligt om inköptsdatumen för biljetterna låg nu i dagarna tankevurpa från mig.
Senast redigerad av Neonight 2016-09-20 kl. 11:52.
Citera
2016-09-20, 11:55
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neonight
Vad skulle hända om Catrin skickar biljetter till de som betalat? Åtal skall väckas senast 29 september som jag förstår det.

Tillägg: Iofs skulle det bli ganska genomskinligt om inköptsdatumen för biljetterna låg nu i dagarna tankevurpa från mig.
Det förutsätter att hon faktiskt har biljetter. Det är väl slutsålt sen länge, annars skulle väl ingen köpa biljetter på det viset?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in