Citat:
Ursprungligen postat av
Callesto
Hon var inte ute i Södertälje igår, för hon var iväg med sin pojkvän samt min vän och åt mat på vapiano. Finns bilder på hennes privata instagram

Ja, jag såg att hon hade "datenight" med hennes "hjärtemoji" på instagram. Varför följde din vän med på deras "datenight"? Polyamorös? Det vore i så fall ny info i denna tråd!
Citat:
Ursprungligen postat av
Callesto
Nej jag ljuger inte. Catrin har 2-3 vänner som hon faktiskt umgås med.
Nej han hade inte bedragit någon, däremot så är/var han lillebror till en man som är högt uppsatt / ledare i ett gäng.
Folk i Södertälje, som läser detta (om det finns någon som gör det) vet nog mycket väl vem jag menar.
Och? Är det något som du framhåller som en BRA sak...? Jag ifrågasätter starkt ditt omdöme för hur en person med utpräglad brottslighet bör ses. Du kan kan knappast hålla med om att det skulle vara meriterande att CH väljer, av alla människor, en person knuten till gängbrottslighet som gudförälder till sitt barn.
Citat:
Ursprungligen postat av
Callesto
Vem syftar du på?
En kommentar om ett skådespel. Ett av de
mest kända citaten ur Hamlet. Av Shakespeare. Mycket talande,
i detta skådespel.
Alla är välkomna att delta i denna tråd, även folk med helt obegripliga åsikter. Alla är också välkommna att lämna den. Du har alltså möjlighet att lämna den här tråden OM du tycker det är så hemskt att folk skriver i den. Det är tämligen ologiskt att själv delta i något man inte tycker andra skall delta i. Dessutom är det hyckleri.
Du får se till att bestämma dig för ifall du vet allt om hennes liv eller inte känner henne så väl. Dina utsagor kommer bli ifrågasatta här, precis som alla andras. Om du inte kan hantera det bör du kanske inte vara på internet.
Du får jättegärna ställa frågor om det är något du inte begriper, men något som kan hjälpa dig är att du läser domar, förundersökningar och sammanfattningar. Jag rekommenderar att du läser dessa först, eftersom det kommer att hjälpa dig att förstå utgångslägen och underlag i denna tråd.