2016-08-19, 16:23
Medlem
Bloggpaus på obestämd tid

Senaste från hennes IG...Bloggen på vimedbarn e puts, väck borta finns inte mer...

Snälla CH...Kom tillbaks till ditt fejkande bloggande...PLZ!!! Jag e lixom beroende av dina lögner hit o dit...Allt e förlåtet...

Men visst, har full förståelse för dig att verkligheten har kommit ifatt dig...You are a loosers baby...so why dont you k*** you...
Citera
2016-08-19, 18:45
Medlem
Min magkänsla talar återigen...

Då jag dessvärre inte fått svar av mitt mail till Södertörns åklagarkammare angående CH:s nya bedrägerier vara eller icke vara.

Men nästa v så är det huvudförhandlingar i Södertörns tingsrätt i 2 bedrägerifall.
B 3818-16
B 6516-16

Eftersom hon verkar helt väck vår kära CH med bloggpaus o total tystnad så tycker jag att vi ska hålla ögonen öppna måndag o tisdag då huvudförhandlingarna äger rum...
Det ska jag göra, men vill förtydliga att min magkänsla kan snacka fel, o det är ingen CH inblandad i dessa mål...

Men du CH, när du läst detta kan du väl gå ut med om det är du som är inblandad...Jag menar du är ju en sååå tillförlitlig källa

Äsch...To b continued
Citera
2016-08-19, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennStefan
Bloggpaus på obestämd tid

Senaste från hennes IG...Bloggen på vimedbarn e puts, väck borta finns inte mer...

Snälla CH...Kom tillbaks till ditt fejkande bloggande...PLZ!!! Jag e lixom beroende av dina lögner hit o dit...Allt e förlåtet...

Men visst, har full förståelse för dig att verkligheten har kommit ifatt dig...You are a loosers baby...so why dont you k*** you...

Lugn hon kommer tillbaka
Hon klarar sig inte borta från att blogga....bloggpausen är väl att bloggen är borttagen men hon vill inte erkänna det, men lättare att säga så

Snart skriver hon på sin egna....toppbloggerskan som vill synas i rampljuset....
Citera
2016-08-19, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mooomin
Lugn hon kommer tillbaka
Hon klarar sig inte borta från att blogga....bloggpausen är väl att bloggen är borttagen men hon vill inte erkänna det, men lättare att säga så

Snart skriver hon på sin egna....toppbloggerskan som vill synas i rampljuset....

Puh. Skönt att du ger mig hopp om att toppbloggerskan dyker upp snart igen. Nu jävlar blir det att fira i förskott med en dubbel skål med popcorn.

Lite spännande vad hon menar med att hon bygger ett "IMPERIUM" Hon kanske antyder att hon kommer äga alla Sveriges o Amerikas bloggdomäner???
Citera
2016-08-19, 20:23
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Puh. Skönt att du ger mig hopp om att toppbloggerskan dyker upp snart igen. Nu jävlar blir det att fira i förskott med en dubbel skål med popcorn.

Lite spännande vad hon menar med att hon bygger ett "IMPERIUM" Hon kanske antyder att hon kommer äga alla Sveriges o Amerikas bloggdomäner???

Hon vill bara skapa "drama" i hennes fantasi. Inget mer.
Citera
2016-08-20, 05:34
Medlem
Så ja! Då var Vimedbarns blogg bortplockad. Det går bra nu CH.
Citera
2016-08-20, 08:09
Medlem
Citat:
Min magkänsla talar återigen...

Då jag dessvärre inte fått svar av mitt mail till Södertörns åklagarkammare angående CH:s nya bedrägerier vara eller icke vara.

Men nästa v så är det huvudförhandlingar i Södertörns tingsrätt i 2 bedrägerifall.
B 3818-16
B 6516-16

Eftersom hon verkar helt väck vår kära CH med bloggpaus o total tystnad så tycker jag att vi ska hålla ögonen öppna måndag o tisdag då huvudförhandlingarna äger rum...
Det ska jag göra, men vill förtydliga att min magkänsla kan snacka fel, o det är ingen CH inblandad i dessa mål...

Men du CH, när du läst detta kan du väl gå ut med om det är du som är inblandad...Jag menar du är ju en sååå tillförlitlig källa

Äsch...To b continued

Fast catrins sina har ju vart i Södertälje? Tror inte det är hennes som är nästa vecka.
Citera
2016-08-21, 17:07
Medlem
Har precis fått reda på att catrins fortfarande är aktiv som bedragerska. Senast igår ska hon ha lurat någon. Väntar på mer info ang det..
Citera
2016-08-21, 17:15
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraemmha
Har precis fått reda på att catrins fortfarande är aktiv som bedragerska. Senast igår ska hon ha lurat någon. Väntar på mer info ang det..

Hon kommer aldrig sluta. Hon var förmodligen uttråkad.
Citera
2016-08-21, 17:24
Medlem
Update:
Det var biljetter hon försökte sälja igen. Sen gick hon ut med att hennes Facebook blivit hackad och någon "levt sitt egna liv under hennes identitet" 😂
Citera
2016-08-21, 18:17
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Update:
Det var biljetter hon försökte sälja igen. Sen gick hon ut med att hennes Facebook blivit hackad och någon "levt sitt egna liv under hennes identitet" 😂
Ja så är det säkerligen. Ett av hennes otaliga fans som vill se hur glamoröst det är att leva hennes liv har oanade talanger som hacker. Jag tycker det låter extremt sannolikt.

Insta privat igen, nån som vet varför nu när det är bästa sändningstid?
Citera
2016-08-21, 18:42
Medlem
henki420s avatar
Citat:
Update:

Måste vara en av de absolut sämsta identiteterna att lura folk på biljetter med. Väldigt enkelt att göra en sökning på hennes namn. Förvånar mig dock inte om hon själv skulle prova. Det är så hon lärt sig att få pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in