Citat:
Ursprungligen postat av
crille666
Du är extremt hetsig och slänger anklagser till folk vitt och brett konstant, så det är väldigt svårt att ta dig på allvar faktiskt
Men du som såg matchen, Vad visade kameran när arne säger det, är det en bild på kameruns avbytar bänk (som jag minns det)
Nej jag är faktiskt hur lugn som helst, ibland blir det fel i text, jag sitter mest och myser och garvar faktiskt för jag tycker det är otroligt fascinerande att nånting jag vet till 100 % att det har hänt kan ifrågasättas av människor som inte själva sett matchen.
Anledningen till att jag skrev i CAPS var för att jag gärna ville ha svar på frågan. Har du sett matchen förresten, är det okej om jag frågar det? Med Arne som kommentator.
Jag minns faktiskt inte med all säkerhet om dom visade själva avbytarbänken. Jag har för mig att dom gjorde det men nu är det ju fem år sedan jag såg matchen senast (33 år sedan som jag såg den först) och jag har definitivt för mig att dom filmade avbytarbänken, men jag ska inte säga att jag är 100 % på den, den är nog mer fifty-fifty.
Det jag däremot är helt säker på är att Arne sa "och nu ser det väldigt mörkt ut på Kameruns avbytarbänk" eller nåt otroligt snarlikt. Orden SER, MÖRKT, UT, PÅ, KAMERUN och AVBYTARBÄNK är jag 100 % säker på och skulle kunna satsa allt jag äger och har inklusive pungkulorna och högerarmen på. Arne kan självklart ha kommenterat avbytarbänken utan att den visades i bild. Så ja, som sagt, ganska osäker på den, helt säker på att han sa själva kommentaren.