Citat:
Ursprungligen postat av
bossekaka
Att du påstår att du såg det 2018 gör det givetvis intressant. Samma de som säger att de sett det på youtube .
Men de som säger att de minns det från 1990 (eller 1994) går ju inte tro på alls. Varför skulle man minnas detta. Det var ju inte så att Arne skrek "JÄVLA FITTA" . Det hade man givetvis kommit ihåg. Inte denna lite halvlustiga groda. Lyssnar folk ens på dessa kommentatorer?
Håller med dig. Jag erkänner utan omsvep att om jag inte hade refreshat minnet i vuxen ålder för fem år sedan så hade jag förmodligen kunnat börja tvivla på mitt ursprungliga minne. Kanske hade jag fått för mig att Arne sa något liknande men inte just det eller att det var en annan match osv.
Men inte när jag så pass nyligen såg det, hade som sagt blivit extremt rädd och paranoid om jag idag fick bevisat för mig att Arne aldrig sa det. Men jag vet att det aldrig kommer att ske och skulle det presenteras videobevis på att Arne inte sa det skulle jag ta bilen och mer eller mindre bränna i väg till Storvreta och hämta bandet.
Att klippet kan ha legat uppe på Youtube och tagits bort är dock mycket troligt, dom rensar sånt dom finner "olämpligt" hela tiden av alla möjliga och omöjliga skäl.
Det jag inte förstår är varför så många här väljer att inte tro på alla ögonvittnen utan bara väljer att tro på typ Glorkas, Careless och Jack Werner. Jack tror jag inte ens har sett matchen själv, någonsin, men han får gärna rätta mig om jag har fel.