2017-10-20, 14:01
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Om Martin Timell hetat Muhammed Ismael,vart färgad och muslim.
Skulle liknande häxjakt vart trolig?

Det skulle varit en värre häxjakt. Flashbackpöbeln hade hängt ut personens adress och anhöriga. Dödshot över telefon å via mejl hade varit standard.
2017-10-20, 14:03
Medlem
Gizurs avatar
Det här kostade TV4 många miljoner, Äntligen hemma en stor produktion och de hann bara sända ett av säsongens avsnitt innan serien skrotades.

Martin Timell lär vi nog inte se i TV igen, han måste anses som ett högriskprojekt framöver.
2017-10-20, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Finns så jävla många tyckare på arbetsplatser och resultatet är ofta detsamma. Utan Martin så hade inte äntligenhemma varit vad det var. Han är en utmärkt programledare och hans vision om hur produktionen bör skötas är berättigad. Hans korta stubin i mix med hans vision är också vad som gör varje produktion som han är inblandad i till en framgång.

Trosincidenten är beklaglig men inte unik och inte värd den uppståndelse det fått. Gillade hon det inte så antingen polisanmäl eller håll käft.

Vilka rasistiska uttalanden är det han gjort? Vilka homofobiska?

Och ska man inte få vara homofob/rasist och ändå få jobba i tv? Inte så att jag har tolkat honom som varken rasist eller homofob... tills nu, när media och framförallt aftonhoran vill putsa över sina egna medarbetares ”snedsteg”.

Jävla cirkus dessa kvinnor och media ska få ställa till med. Trött på dem.

Fullt medveten om att allt jag skriver låter galet.

Han verkar ha dragning till Pingstkyrkan Har han då några positiva erfarenheter av en kyrka? Ja, han berättar att han besökte pingstförsamlingen Gilead i Göteborg och där tyckte han att det var en fantastisk stämning. http://www.dagen.se/kultur/martin-ti...istna-1.239051 och då borde han vara både homofob och rasist, för det är pingstvännerna.
2017-10-20, 14:05
Medlem
Parkours avatar
Kan fortfarande inte se att Martin har uttalat sig mer än med en mening på löpsedeln igår?
Har han gjort några uttalanden?
2017-10-20, 14:05
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manot
Han verkar ha dragning till Pingstkyrkan Har han då några positiva erfarenheter av en kyrka? Ja, han berättar att han besökte pingstförsamlingen Gilead i Göteborg och där tyckte han att det var en fantastisk stämning. http://www.dagen.se/kultur/martin-ti...istna-1.239051 och då borde han vara både homofob och rasist, för det är pingstvännerna.

Är dom? Nopp.
2017-10-20, 14:06
Medlem
Någon som lyssnat på mix megapol med Anders Timell? Har det nämnts någonting om detta eller tassar dom runt elefanten? Bör ju ha haft ämnet uppe om inte annat eftersom det tagit sån skruv med haschtaggen.
2017-10-20, 14:08
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrotroll
Citat mickes418 #1219:
[i]
Och hur långt har man kommit med det? Hur mycket har artighet och försiktighet hjälpt? Till slut får man ge upp den hyggliga tonen.

[...

Ja släpa svinen i smutsen, #metoo var bara meningslöst innan Cissi anklagade en specifik person istället för någon sorts meningslöst "män". Anklagar man alla tar ingen åt sig. krossar man en man så skräms andra till att förbättra sitt beteende. Don't get over it; get even. Passa er äckelgubbar från och med nu hänger vi ut er och förstör era liv.
2017-10-20, 14:11
Medlem
Han har nog tagit sin roll på ÄH lite för stort och velat bestämma allt själv kanske. Åren har gått och han har fått hållas. Men detta i samband med lite tuff humor och svag för damerna har blivit för mycket. Klämmandet är inte bra. Han lär få sätta sig hos Skavlan och försöka släta över det han kan..
2017-10-20, 14:18
Medlem
Herr Timell gapade och skrek på mig ute på Djurgården.Jag hade kört fel med lastbilen.Han fråga vad jag var för idiot som körde där ute.Hade han inte haft barn i sin bil,hade jag sänkt han.I dag myser jag när man läser vad han troligen ställt till med.Att han sprang och visa sin kuk runt Stureplans krogarna är ju allmänt känt och jag tror det nämns någonstans här i tråden.Det är en sak och ha en fitta än annan att vara en. ;-)
2017-10-20, 14:18
Medlem
barkies avatar
Hahaha helt jävla otroligt att detta läggs energi på, samtidigt som 80 våldtäktsfall läggs ner om dagen. Fyfan, en svensk man skulle kunna stöta in i en kvinna på tunnelbanan och hamna i fängelse men alla dessa överfallsvåldtäkter, gruppvåldtäkter och övrigt ignoreras, bortförklaras och läggs ner.

Mår så jävla illa av dettq. Sverige är ett enormt jävla skämt.
2017-10-20, 14:20
Medlem
Han verkar så snäll, kan knappt tro att detta är sant.
2017-10-20, 14:21
Något för de oberoende granskarna Kalla Fakta att sätta tänderna i.
Våldtäkt och mutkulturen inom den egna organisationen.
De kan intervjua anonyma vittnen mm.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in