2017-10-20, 13:31
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lootpack23
Hur är det med hans brosa? kan tänka mig att anders är ett snäpp värre, har ser ju sliskig ut så kan bara föreställa mig vad han gjort mot små flickor. Hoppas det dyker upp nått =)

precis efter att isabella 'blondinbella' löwengrip skilde sig i våras så sprang de på varandra på någon restaurang, där hennes assistent som filmar henne dagligen fångar när anders timell säger "dig får man ligga med nu" väldigt flörtigt till isabella, som skrattar lite chockerat och halväcklad.. hon la ut det på instagram sen. usch
2017-10-20, 13:32
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Filip & Fredrik hade ett inslag om hur kärleksfullt M.T betedde sig mot den utsatta iranska kvinnan från nyhetsmorgon/fuskbyggarna.

Som hon smeker hans hand efter c,a 7 minuter så förstår man att dom legat

http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp...ggkaos-3928966

Helt klart!
2017-10-20, 13:33
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KuKBallen
Expressen vilken jävla pajastidning det är. Visar klipp på en liten kontrovers på en arbetsplats, vilket fan är helt normalt. Skulle detta visa att han ör en dålig människa!? Jävla skittidning.
Håller med, jäkligt löjligt att likställa ett psykbryt på en kollega som irriterar en, med övergrepp och trakasserier. MT är ju ändå rökt... de andra övergreppen han gjort räcker för de flesta av oss att fatta vilket svin han är. Fan vad synd att man inte har varit på plats när såna avarter till män gjort övergrepp... Skulle fan slagit aset på käften.
2017-10-20, 13:34
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twocko
Vad är att bete sig som folk? Om man är högljudd, rak på sak och drar lite icke PK skämt gör det någon olämplig? Nu befinner jag mig inte i Stockholm eller däromkring, men personligen har jag hellre en högljudd otrevlig buffel till chef än en vek lismande och dolkstötande dito.

Och det är de alternativ som står till förfogande. Det är naturligtvis helt upp till dig om du föredrar att bli förolämpad och förnedrad offentligt istället för att bli behandlad med respekt. Vanligtvis trivs folk med att bli behandlade med respekt och lyssnade på utan att förolämpas. Du kanske kan starta nåt ihop med Timell när han sparkats ut från TV4
2017-10-20, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Om Martin Timell hetat Muhammed Ismael,vart färgad och muslim.
Skulle liknande häxjakt vart trolig?

Då skulle häxjakten skett på Flashback istället.
2017-10-20, 13:36
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seua
Oj va mycket pengar sekten TV4 kommer gå miste om nu, skäms TV4 och Timell.
Så går det när man spelat aggro-mys-kortet en gång för mycket. Kanalen är ju så forcerat mysig så den inte gått att kolla på senaste fem åren, och kanske längre ändå - myset sticker i ögon och öron.

Men, jävlar vad många som plötsligt vill vittna om hur förfärlig han är, den man som frontat program så folket runtom kunnat tjäna fett med flis - hycklare hela bunten. Ingen tycks tänka tanken att även han kan ha ett vittnesmål att avlägga och filmer att släppa...
2017-10-20, 13:40
Medlem
LuluBrooksies avatar
Bara jag som känner att detta nått oanade proportioner? Lite byaskvaller når slaskpressen liksom. Trodde man inte skulle hända för att man sitter och gaggar om kändisar på Flashback.

Det påminner mig om det skvaller jag fått höra om viss hollywood-elit. Några av de absoluta topparna skvallras det nämligen mycket om. Säkerligen har det inget alls med avundsjuka att göra.
2017-10-20, 13:41
Medlem
Citat mickes418 #1219:
Hon golade ändå, men valde att inte anmäla. Varför? Varför anmälde inte ngn? Rent logiskt så stämmer inte berättelsen.
Citat Antivalent #1296:

Det bästa sättet att få bort brottsligt beteende är att anmäla när det händer. Är man inte redo att ens göra en polisanmälan ska man inte hålla på... och ge sig ut i striden.

Det är väl ingen nyhet att folk bär sig åt som svin och helt cyniskt kunnat räkna med att komma undan? ("Hon säger nog inget...") Frågar "varför" gör man i det här läget inte av okunnighet eller dumhet - sådan okunnighet eller dumhet finns inte - bara av hyckleri.
Den cynismen och det hyckleriet uppfostras vi till och matas med 24/7. Män kommer / ska komma undan, kvinnor är / ska vara artiga och försiktiga. Varenda kvinna - varenda kvinna! - har ursäktat svineri med tankar som "Det var väl inte så farligt", "Han var full / deprimerad / bla bla", "En gång är ingen gång", "Vem vill vara gnällspik / festförstörare / bitch / offer", "Det är ju pinsamt", "Rädda jobbet", "Orka", "De kommer inte att tro mig", "Vad ska de tro om mig"... och rent av "Han slår ihjäl mig".
Och hur långt har man kommit med det? Hur mycket har artighet och försiktighet hjälpt? Till slut får man ge upp den hyggliga tonen.

Citat Tjuvhedern #1290:
Men idiot. Om du inte fattar varför folk ofta inte anmäler brott av sexuellt slag... så kan du ju bara gå och fortsätta sitta på din kammare och runka din lillsnorre. Dö, bara dö.

Inte konstigt att samtalet blir uppskruvat och ibland förs på låg nivå när korken väl dras ur flaskan, medieflaskan dessutom. Det är många kockar med egna agendor om soppan - hämndlystna kvinnor, skuldmedvetna män, drama queens, skadeglada konkurrenter, upplagekåta tidningar, skrämda tv-bolag, mycket mycket pengar, och så ja, alla cyniker och hycklare med fingret i luften...

Kul förresten att se Expressen publicera namn för att hetsa på Aftonbladet - som självklart måste hyckla pressetik och inte publicera namn - eftersom de har ett eget lik i garderoben...
Senast redigerad av Retrotroll 2017-10-20 kl. 13:50.
2017-10-20, 13:41
Medlem
Ni kan vara helt säkra på att det finns betydligt fler filmsnuttar "off camera" på makthanen Timell.

Expressen kör nog bara en för att visa tonläget.

Kulturen på TV4 har skapat en äcklig sekt. Påminner lite om filmen Flugornas herre.

Hoppas Äntligen Hemma fortsätter.

Tänk alla parodier och möjlighet till ironisk humor som då öppnar sig
2017-10-20, 13:46
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Filip & Fredrik hade ett inslag om hur kärleksfullt M.T betedde sig mot den utsatta iranska kvinnan från nyhetsmorgon/fuskbyggarna.

Som hon smeker hans hand efter c,a 7 minuter så förstår man att dom legat

http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp...ggkaos-3928966

Och Martin fattar att hans fru kommer bli misstänksam och försöker komma ur "kärleksförklaringen"
2017-10-20, 13:46
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Helt klart!
Hur kan ni tolka det så? Hon tar hans hand för att tacka för det hennes familj har fått hjälp med.
2017-10-20, 13:48
Medlem
styrlunds avatar
Bara jag som finner det lite komiskt att en som Öfvergård, som gjort karriär aom är ett gapigt arsle framför kameran gnäller på Timell....
Senast redigerad av styrlund 2017-10-20 kl. 13:50.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in