2017-10-20, 14:22
Medlem
De får väl ta in Övergård och spela in Timells bitar på nytt i Äntligen Hemma. Det är ju bara delar av programtiden den senare är med i.
2017-10-20, 14:22
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkie
Hahaha helt jävla otroligt att detta läggs energi på, samtidigt som 80 våldtäktsfall läggs ner om dagen. Fyfan, en svensk man skulle kunna stöta in i en kvinna på tunnelbanan och hamna i fängelse men alla dessa överfallsvåldtäkter, gruppvåldtäkter och övrigt ignoreras, bortförklaras och läggs ner.

Mår så jävla illa av dettq. Sverige är ett enormt jävla skämt.

På vilket sätt menar du att det har ett samband ? MT beter sig som ett svin mot kollegor och TV4 lyfter bort hans program och sparkar Timell. Det har inget som helst med rättsväsendet att göra
2017-10-20, 14:24
Medlem
hängballens avatar
Timell har nog bara en rå och grabbig humor sen kräver han nog mycket av sina medarbetare, tycker det är hårt mot honom att drevet tar i så in i helvete.
2017-10-20, 14:24
Medlem
thejams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkie
Hahaha helt jävla otroligt att detta läggs energi på, samtidigt som 80 våldtäktsfall läggs ner om dagen. Fyfan, en svensk man skulle kunna stöta in i en kvinna på tunnelbanan och hamna i fängelse men alla dessa överfallsvåldtäkter, gruppvåldtäkter och övrigt ignoreras, bortförklaras och läggs ner.

Mår så jävla illa av dettq. Sverige är ett enormt jävla skämt.

Du fattar väl att eftersom Martin Timell är en folkkär person med enormt mycket exponering, är han också en som "leder" samhället i den mening vad som är normalt och inte, vad som är önskvärt och ickeönskvärt. En sån människa är en "modell" över sin tid och samhälle. Därför vill man lösa situationen snabbt, för att ha en person som våldtar och sextrakasserar personer i en sådan position gör enormt mycket mer skada på samhället, för folk anammar beteendet som normalt.
2017-10-20, 14:25
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
På vilket sätt menar du att det har ett samband ? MT beter sig som ett svin mot kollegor och TV4 lyfter bort hans program och sparkar Timell. Det har inget som helst med rättsväsendet att göra

Det handlar väl om vad media väljer att lägga fokus på?
2017-10-20, 14:26
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Det handlar väl om vad media väljer att lägga fokus på?

Menar du att Timells beteende beror på att media lagt fokus på det?
2017-10-20, 14:27
Medlem
"Varannan villaägare vill bo bredvid Martin Timell
Hela 53 procent av de svenska villaägarna önskar att bo granne med Martin Timell"

http://www.viivilla.se/press/grannsa...illakvarteren/

Undrar hur den siffran står sig idag...
2017-10-20, 14:29
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Det skulle varit en värre häxjakt. Flashbackpöbeln hade hängt ut personens adress och anhöriga. Dödshot över telefon å via mejl hade varit standard.

Nu tänkte jag mest på gammelmedia serru😉

Men nu är äntligen hemma äntligen borta.
2017-10-20, 14:31
Medlem
XaoqcHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Timell har nog bara en rå och grabbig humor sen kräver han nog mycket av sina medarbetare, tycker det är hårt mot honom att drevet tar i så in i helvete.

Han anklagas för minst en våldtäkt så det här tramset med "rå och grabbig humor" kan du ta någon annanstans. Just den här unkna attityden att en man kan komma undan med sexbrott och trakasserier för att han "bara" är grabbig, varit lite full, skojat lite, etc borde klassas som en psykisk störning.
2017-10-20, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Hi hi tog du åt dig? Ring mamma om du vill ha medlidande det är den enda kvinna som älskar dig. Jag är faktiskt smal och rakar mig ofta både här och där.

Jag är ingen manshatare, jag vet inte ens om jag kan kalla mig feminist. Men jag kan vara hämndlysten, jag tycker inte att man skall skuldbelägga män som grupp utan man skall koncentrera sig på att skada förövarna.

Nej, MT behöver vård.
2017-10-20, 14:32
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Brorsan, Anders, är en flitig twittrare, men har inte twittrat på två dygn. Han försökte låtsas som om det regnade i förrgår, gick sådär...

https://twitter.com/AndersTimell/sta...10084153487365
2017-10-20, 14:33
Medlem
0.999...s avatar
Som sagt, varför just nu? Knappast en nyhet att han är skenhelig, inte minst med det där tillgjorda röstläget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in