2006-03-23, 22:40
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
Titta in på den här länken http://www.sr.se/P3/pippirull " till vänster"

Bobbo Krull som pratar är så jävla bra
Haha! Tack!
Klockren Albanimitation....
2006-03-24, 19:59
Medlem
cl3aners avatar
Kan det vara möjligt att karln är så dryg som det påstås??

Blir nästan som masspsykos på alla forum ??
2006-03-25, 11:53
Medlem
JackassTREs avatar
q

Jag postar den igen, Så här är han den gode fixar martin,

http://www.sr.se/P3/pippirull/l_prakt.stm
2006-03-25, 13:20
Medlem
akzs avatar
Haha, han lackar så snabbt i den där intervjun. Noll självdistans, vill så gärna nita skiten ut reportern
2006-03-25, 13:55
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akz
Haha, han lackar så snabbt i den där intervjun. Noll självdistans, vill så gärna nita skiten ut reportern
Det kommer så självklart och naturligt också, hatar såna självgoda jävlar, varför kan han inte bara garva åt killen. Han låter som en gammal skolfröken eller socialsekreterarkärring.
2006-03-25, 18:34
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Jag postar den igen, Så här är han den gode fixar martin,

http://www.sr.se/P3/pippirull/l_prakt.stm

Det där var ju inte ett dugg kul. Jag ogillar Timell, men i det fallet förstår jag honom. Reportern betedde sig bara dräggigt. Det fanns ju inte ett spår av humor heller.

Det är i och för sig vanligt i program som Pippirull. Pueril humor blir allt vanligare. Faktum är ett annat exempel
2006-03-26, 11:58
Medlem
Stålfarfars avatar
Timell i intervju om hur det är att vara mediahora, i en av dagens boulevardtidningar:

http://www.expressen.se/index.jsp?a=551983

Citat:
Ursprungligen postat av Martin Timell
Hur hamnade du i "Bullen"?
- Jag började före henne. 1984 gjorde jag ett korsord för barn med Gunnel Linde och jag var faktiskt ensam programledare för "Bullen" i två år, det är det ingen som minns. Att jag hamnade på tv berodde på att hustrun till min mentor, prästen Sten Andrae, jobbade där, och hon ringde och bad mig göra ett programledarprov. Det kallades då för nepotism, numera heter det nätverk.
- Det program jag alltså tog ett års tjänstledigt från min byggfirma för att vara med om, det hette först BT Express, men då kom BT Kemi-skandalen, programmet döptes om till "Bullen" och gick sen i elva år.

Han ljuger bra också, BT Kemi-äventyret ägde rum 1975-79 vilket innebär att Timell skulle varit 18-20 år om han började i tv då som han påstår. Bullen (som först hette "Bulletinen" och inte BT Express vad jag minns från de trailers som gick inför programstarten 1987) sändes fram till 2000. När skulle han i så fall haft tid att ha sin byggfirma som han drog i konkurs?
2006-03-26, 14:38
Medlem
KönsKlass avatar
Bara jag som störde mig rejält på den där vidriga äckelintervjun? Hur fan ska man kunna älskas av alla när man är hatad av så många? Inte gör han något för att ändra på det heller...
Hans självgodhet genomlyser hela intervjun, men jag antar att det var journalistens syfte också. Pang vilken fullträff.
2006-03-28, 00:44
Bannlyst
Timell har fortfarande stora skulder att betala tillbaka till sin frus någorlunda förmögna släktingar som var snälla nog att låna honom pengar när byggfirman gick dåligt.
När sedan Martin alla ska älska mig Timell blev lite känd har han bett de förmögna släktingarna att dra åt helvete och relationerna dem emellan är minst sagt frostiga.
2006-03-28, 11:57
Medlem
JackassTREs avatar
q

Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
Timell har fortfarande stora skulder att betala tillbaka till sin frus någorlunda förmögna släktingar som var snälla nog att låna honom pengar när byggfirman gick dåligt.
När sedan Martin alla ska älska mig Timell blev lite känd har han bett de förmögna släktingarna att dra åt helvete och relationerna dem emellan är minst sagt frostiga.

Är det en säker källa?
2006-03-28, 12:15
Bannlyst
Citat:
Är det en säker källa?
jag har nyligen fått det bekräftat.
2006-03-28, 12:30
Medlem
Four Rosess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet