2017-10-21, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Han har visat stå-pitten för Caroline Giertz.
Ja det där läste jag i Expressen och blev full i skratt. "Kom, jag ska visa dig en sak." När det inte gav önskad effekt ska de ha fortsatt prata om vardagliga saker medan han fortfarande hade den ute och pillade på sig själv. Vilken jubelåsna. Vad han ska skämmas. CG tyckte det var bisarrt men låtsades som inget och tyckte visst mest synd om honom. Då, vad hon tycker nu framgår inte riktigt. Äckligt kanske.

Ganska hemskt.
2017-10-21, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Och kallat Jenny Strömstedt för "den fula feminsitfittan". Man kan undra hur det stå till i skallen på karln...
Nej, det var inte han.
2017-10-21, 13:35
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Och kallat Jenny Strömstedt för "den fula feminsitfittan". Man kan undra hur det stå till i skallen på karln...

Ohh vilken desinformation i denna tråd från vissa... Så här står det i artikeln:

Jag minns också den manliga programledaren, alltså inte Martin Timell, som hånskrattande hälsade på mig med frasen ”den fula feministfittan” långt efter att jag och kollegan Kristina Thulin drivit på debatten om att lägga ner Fröken Sverige.

https://www.expressen.se/kronikorer/...ministfittan-/

Läskunnig? Not.
2017-10-21, 13:35
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
Nej, det var inte han.
Oj då, fel av mig. Läste slarvigt, det är mycket nu...
2017-10-21, 13:39
Medlem
Det som förvånar mig i fallet Martin Timell är att allt som kommit fram är sådant som är "i princip snedsteg på fyllan", och verkar ha skett på personalfester och liknande.

Inget brottsligt, lite tafsande och lite ovårdat språk. Sådant som sker varje dag i detta land på varje personalfest.

Lågvattenmärket var nog när Expressen publicerade en film där Martin Timell var arg! Oj!
2017-10-21, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det som förvånar mig i fallet Martin Timell är att allt som kommit fram är sådant som är "i princip snedsteg på fyllan", och verkar ha skett på personalfester och liknande.

Inget brottsligt, lite tafsande och lite ovårdat språk. Sådant som sker varje dag i detta land på varje personalfest.

Lågvattenmärket var nog när Expressen publicerade en film där Martin Timell var arg! Oj!

Stanna kvar i din förnekelse, och strunta i helheten samt skyll på alkoholen.
2017-10-21, 13:50
Medlem
used66s avatar
det finns dom som här hävdar att detta borde avgöras i en polisanmälan och således inte göras offentligt. glöm det, de tiderna är förbi. det kommer att bli det naturligaste i världen att det går till på detta vis.

anledning?

jo att vi inte längre har kvar något som kan kallas rättsväsende. flertalet av sexbrottsanmälningar läggs ju numera ned, en präktig skandal i sig. enda chansen för folk att få någon som helst upprättelse är att såga kåtbockarna/äcklen i media. dessutom, nästan omöjligt att få rätt i domstol, om det nu skulle gå så långt, mot en s.k. kändis.
2017-10-21, 13:54
Medlem
Citat:

Klart att en del av sakerna som han gjort är brottsliga däremot har drevet mot honom tagit orimliga proportioner.
2017-10-21, 13:59
Medlem
used66s avatar
jaså, inget brottsligt? har du för vana att sitta och ta kvinnor mellan benen. du är en idiot om du inte inser att det är brottsligt!

med ditt resonemang så är det okej bara man är full och det sker på en personalfest.

Citat:

2017-10-21, 14:01
Medlem
NygammalValss avatar
Givetvis är Timell sinnessjuk. Det finns ingen terapi i världen som kan hjälpa honom att bli normal. Läs Caroline Giertz vittnesmål i dagens Expressen så förstår ni.
2017-10-21, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Stanna kvar i din förnekelse, och strunta i helheten samt skyll på alkoholen.

Vad är det för helhet jag struntar i?

Är det att unga snygga tjejer har en jättefördel i att i princip kunna radiostyra män genom sitt utseende och beteende? Så är det, och det beror på evolutionen som har utformat oss varelser genom miljontals år.

OK, visst är det jätteorättvist att tjejerna har denna fördel över oss män, men jag sitter inte och lipar över det.
2017-10-21, 14:09
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Klart att en del av sakerna som han gjort är brottsliga däremot har drevet mot honom tagit orimliga proportioner.
TV4 tjänade mycket pengar på den folkkäre programledaren som alltmer kände sig som en knug som kunde göra som han ville. När medarbetare klagade lönade det sig för alla på TV4 att ta ställning för Timell och han kunde bara gå på med sin gubbsjuka. Nu har bubblan spruckit och hela Sverige vet att det finns en annan sida av honom och nu lönar det sig att ta ställning mot Timell för alla dem som innan gjorde tvärt om.

Det är den värld av förfall vi lever i. Har man ett humankapital ska man utnyttja det även om det förstör andras liv. Hur det kommer att gå nu, beror på hur stora stenar som kommer i rullning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in