2008-08-01, 18:43
Medlem
Där sitter dock kvar lite gummi bredvid nålen, det kanske blockerar lite om man har otur. Får väl ta lite verktyg o dra bort det, jäkla gummigt sitter redigt hårt.
Citera
2008-08-06, 18:00
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EventHorizon
Har varit med om det ett par gånger, men alltid när det är patron 2 eller 3 på rad vilket får mig att tro att man antingen av iver eller att man börjar försvinna håller patronhållaren snett när man skruvar dit den.
Har aldrig hänt mig när jag sätter i första patronen.
Där tror jag att du besvarade din egen fråga. Antingen det eller att du har en sifon som blivit sliten på ena eller andra stället.
Citera
2008-08-06, 18:02
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedsone
Det här med skrattgas... brister ni ut i spontana skrattanfall? På det sättet är väll det inte direkt det jag väntat mig... mer en lättsam upplevelse utan psykologisk följetång...
Jo det händer, det är så kroppen reagerar för att få ut gasen ur lungorna, på samma sätt som man spyr när man ätit/druckit något olämpligt. Dock är man inte vid medvetande när skrattsalvan kommer, och det är långt ifrån alla det händer hos.
Citera
2008-08-09, 16:51
Medlem
likeithards avatar
Har förstått att effekten av lustgasen skall bli något kraftigare/långvarigare i kombination med cannabis.

Spice (som jag för övrigt är smått imponerad av) gjorde också lustgasruset en hel del annorlunda, det kändes betydligt mer trippigt med intensiva mönster/lättare fraktaler och ruset hängde i något längre.

Perfekt kombo mao!
Citera
2008-08-09, 18:16
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Har förstått att effekten av lustgasen skall bli något kraftigare/långvarigare i kombination med cannabis.

Spice (som jag för övrigt är smått imponerad av) gjorde också lustgasruset en hel del annorlunda, det kändes betydligt mer trippigt med intensiva mönster/lättare fraktaler och ruset hängde i något längre.

Perfekt kombo mao!

Jag testade det igår med cb samt att jag var ganska packad, fyfan vilken skillnad säger jag bara.
Citera
2008-08-09, 19:26
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiask0
Jag testade det igår med cb samt att jag var ganska packad, fyfan vilken skillnad säger jag bara.

Det tvivlar jag inte på, det lovordas ganska ofta här.

Underligt att man inte provat tidigare, FB-majoriteten brukar sällan ha helt fel.
Citera
2008-08-10, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiask0

Jo de är riktigt fint, håller i sig längre o allt ljud vibrerar härligt
Citera
2008-08-14, 09:52
Medlem
ta_den_i_2ans avatar
har precis haft min debut med syrgas och gillade det väldigt mycket.. Köpte en sifon och 10pack patroner från PGW, men dom tog slut rätt så fort så är desperat och vill ha tag i flera patroner nu till helgen.. Är det någon som vet vart det finns patroner att köpa i norrköpings området? Tacksam för svar
Citera
2008-08-14, 18:10
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ta_den_i_2an
har precis haft min debut med syrgas och gillade det väldigt mycket.. Köpte en sifon och 10pack patroner från PGW, men dom tog slut rätt så fort så är desperat och vill ha tag i flera patroner nu till helgen.. Är det någon som vet vart det finns patroner att köpa i norrköpings området? Tacksam för svar
Syre finns det rätt gott om i luften runt omkring dig, alldeles gratis, men det var kanske lustgas du menade?

Anyways, för att besvara din fråga så finns det givetvis att beställa från nätet. I annat fall, och om du inte hittar någon billig återförsäljare i en fysisk butik nära dig, så kika hos din lokala järnhandlare... Fråga efter "gräddgas" eller "drivgas till gräddsifon".
Senast redigerad av psi807 2008-08-14 kl. 18:23.
Citera
2008-08-16, 15:31
Medlem
StorSnokens avatar
Köpte 10 st patroner idag för att testa för första gången, en sak är lite olklart i FAQ, ska man sätta spiken där det är smalt eller ska man sätta den i "hålet" där det egentligen ska ut?
Citera
2008-08-16, 16:12
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorSnoken
Köpte 10 st patroner idag för att testa för första gången, en sak är lite olklart i FAQ, ska man sätta spiken där det är smalt eller ska man sätta den i "hålet" där det egentligen ska ut?
Ett tips är att köpa sifon, mycket smidigare och helt klart värt pengarna... Men ska du bara prova så att säga, med knäckare eller dylikt, så är det mycket riktigt i det lilla hålet där gasen egentligen ska ut som du ska banka till.
Citera
2008-08-16, 16:51
Medlem
StorSnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Ett tips är att köpa sifon, mycket smidigare och helt klart värt pengarna... Men ska du bara prova så att säga, med knäckare eller dylikt, så är det mycket riktigt i det lilla hålet där gasen egentligen ska ut som du ska banka till.

testade precis, blev lite rädd när det poffade till men det var jag ju beredd på, jag andades inte så seriöst, tror jag gjorde helt fel, för farsan satt och tittade på mig så det kändes dumt, jag fick bara den där känslan som det känns att boffa bensin t.ex, att ljudet blir lite knasigt. Min far sa att det var ren skit som är till för tanter som ska föda barn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in