2010-10-08, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Röbbesnöbbe
Tackar!
Någon som vet om det finns en butik i Malmö eller Lund som säljer patroner? Blir dyrt med frakt att köpa från PGW varje gång.

tänkte precis ställa samma fråga.. så har tyvärr inget svar.
Citera
2010-10-08, 20:52
Medlem
Röbbesnöbbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mixxe
tänkte precis ställa samma fråga.. så har tyvärr inget svar.

Letade faktiskt runt lite och hittade lite svar på min egna fråga!

Tror det säljs i Hallbergs i Lund, men är inte säker på om de fortfarande säljer. Samt även essensspeciallisten som jag tror fortfarande finns i Malmö. Vet dock inte heller om de fortfarande säljer. Blir till att åka o kolla så får sifonen anlänt.
Citera
2010-10-09, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Röbbesnöbbe
Letade faktiskt runt lite och hittade lite svar på min egna fråga!

Tror det säljs i Hallbergs i Lund, men är inte säker på om de fortfarande säljer. Samt även essensspeciallisten som jag tror fortfarande finns i Malmö. Vet dock inte heller om de fortfarande säljer. Blir till att åka o kolla så får sifonen anlänt.

Skulle du kunna vara s å snäll att återkomma med svar om det fortfarande finns där?

tack i förhand.
Citera
2010-10-14, 12:02
Bannlyst
Finns det någon risk att man kan ta in för mycket lustgas och typ svimmar eller något?

Jag vet att man kan få syrebrist men något annat? Typ Överdos så något organ inte pallar med?
Citera
2010-10-14, 12:52
Medlem
Transistors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLagret
Finns det någon risk att man kan ta in för mycket lustgas och typ svimmar eller något?

Jag vet att man kan få syrebrist men något annat? Typ Överdos så något organ inte pallar med?
Ja, när man svimmar är det grejerna går igång ordentligt vad jag fått erfara.

Men det är ingen fara så länge du inte dragit en påse över huvudet, se till så att du enkelt kan börja andas när du svimmar så är det ingen fara, sitt/ligg gärna också så du inte nickar backen, det kan göra ont.
Citera
2010-10-14, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Transistor
Ja, när man svimmar är det grejerna går igång ordentligt vad jag fått erfara.

Men det är ingen fara så länge du inte dragit en påse över huvudet, se till så att du enkelt kan börja andas när du svimmar så är det ingen fara, sitt/ligg gärna också så du inte nickar backen, det kan göra ont.

klart jag sitter när jag kör lustgas
När jag kör en hel patron så är det nästan så att jag svimmar.. Då lär jag nog göra de på 2 patroner! Ska köpa 10st paket idag

Under Lustgas peaken så känns det ibland som om jag glömmer bort o andas.. eller känns de bara som de?
Citera
2010-10-20, 20:10
Medlem
Petads avatar
Citat:
Under Lustgas peaken så känns det ibland som om jag glömmer bort o andas.. eller känns de bara som de?

Känner samma sak.
Bad en kompis kolla om jag andades under peaken, det gjorde jag Så det är nog bara en känsla
Citera
2010-10-22, 19:58
Medlem
DhaStoners avatar
Tjena fb, fått hem en låda patroner nu och undrar hur det är att blanda lustgas med alkohol och valium? Nån som testat?
Citera
2010-10-22, 23:09
Medlem
playahead7s avatar
Citat:
klart jag sitter när jag kör lustgas
När jag kör en hel patron så är det nästan så att jag svimmar.. Då lär jag nog göra de på 2 patroner! Ska köpa 10st paket idag

hahah svimmar av 1? jag har dragit i mig upp mot 10 på rad , och försöker då att inte andas mellan, men blir svårt mot slutet eftersom man är helt borta
Citera
2010-10-23, 00:43
Medlem
Jolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DhaStoner
Tjena fb, fått hem en låda patroner nu och undrar hur det är att blanda lustgas med alkohol och valium? Nån som testat?

Jag själv skulle inte blanda valiumen med alkohol i alla fall. Däremot Alkohol och lustgas eller valium och lustgas skulle jag köra på. Lustgas är ju en jädra skön boost till alla droger.
Citera
2010-10-23, 00:50
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DhaStoner
Jag har kört på ovanstående kombo + meph utan problem.
Citera
2010-10-23, 16:00
Medlem
DhaStoners avatar
Okey låter fint! Har ju tyvär bara 27 patroner kvar efter igår :/ körde 333st med en polare på några timmar, riktigt fint xD men blir nog att testa nästa vecka när nästa låda kommer ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in