2012-11-30, 10:16
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ly
Varfr skriver du "kvinnor" ? De r ju faktiskt kvinnor, ven om de inte r kvinnliga p samma stt som du sjlv fredrar. Vad det r fr mn som blir tillsammans med dem vet jag inte, men vad har vi att gra med deras mn och deras val att f barn? Det r ju nd upp till de inblandade och inte till oss. Vi kan tycka vad vi vill, men det r ju deras liv och deras beslut.

Lady Dahmer sa en gng tidigare hr i trden att det enda som krvs fr att vara kvinna r en vagina. Hller inte riktigt med dr.
Isfall skulle den hr mannen: http://en.wikipedia.org/wiki/Buck_Angel rknas som kvinna.
Han har bytt kn och tit hormoner och ser ut som en man. Men han har en kvinnas knsorgan.
Sg honom i en dokumentr p tv en gng. Han var verkligen jttemanlig. Om man bortser frn avsaknaden av en penis.

Jag ser ex inte extremt butchiga flator som riktiga kvinnor. Jag ser de mer som ett mellanting mellan man och kvinna. Fr 99% av heteromnnen skulle inte tnda p en sn "kvinna".
Har hrt en teori om att manliga flator har fr mycket testosteron och tvrtom med fjolliga bgar.
Vet inte om det stmmer men lter logiskt faktiskt.
Citera
2012-11-30, 10:19
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moonracer
Jag frstr inte varfr du inte tycker att feminister ska f ha barn. De har rtt till det lika mycket som alla andra. De skadar inte barnen mer n ickefeminister enligt mig.

Jag tycker inte radikalfeminister ska ha barn d de ofta r vldigt fanatiska i sin tro.
Detsamma gller extremt religisa som jehovas vittnen osv.
Jag tror det kan skada barnen att vxa upp med dessa frldrar.
Citera
2012-11-30, 10:22
Medlem
FJLGs avatar
Jag kan helt rligt sga att jag hellre skulle spendera en dag med en mansgris (har inte mtt speciellt mnga sna under mitt liv, men enligt feminister kryllar det av dem) n en radikalfeminist.
Citera
2012-11-30, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Jag tycker inte radikalfeminister ska ha barn d de ofta r vldigt fanatiska i sin tro.

Jag tycker knappast att lady D r fanatisk. Hon har starka sikter, men inte skadar det hennes barn.
Citera
2012-11-30, 11:05
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Jag tycker knappast att lady D r fanatisk. Hon har starka sikter, men inte skadar det hennes barn.

Ok, d tycker vi olika dr.
Citera
2012-11-30, 11:46
Bannlyst
Citat:

Det fr vl tiden utvisa men det hr med att hon inte ger sin dotter ngra komplimanger eller accepterar att andra ger henne komplimanger r bara sjukt, det kommer stta spr i henne.
Citera
2012-11-30, 12:05
Medlem
Hur skall feministerna ha det? Pverkar miljn eller inte?
Citera
2012-11-30, 12:19
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Det fr vl tiden utvisa men det hr med att hon inte ger sin dotter ngra komplimanger eller accepterar att andra ger henne komplimanger r bara sjukt, det kommer stta spr i henne.

Det tror jag ocks. Hon kommer ju skert f kass sjlvknsla. Vad hnder nr hon blir ldre och frstr att utseendet har betydelse i samhllet?
Citera
2012-11-30, 12:34
Avstngd
micro113s avatar
Citat:
Det tror jag ocks. Hon kommer ju skert f kass sjlvknsla. Vad hnder nr hon blir ldre och frstr att utseendet har betydelse i samhllet?
Vad hnder om hon vxer upp och inte lter utseendet ha betydelse?
Citera
2012-11-30, 12:44
Medlem
shoreditchs avatar
Citat:

Hur ska man avgra vilka som r lmpliga frldrar? Vem ska gra det?
Citera
2012-11-30, 12:50
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad hnder om hon vxer upp och inte lter utseendet ha betydelse?

Det r vl jttebra. Men ovanligt.
Citera
2012-11-30, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shoreditch
Hur ska man avgra vilka som r lmpliga frldrar? Vem ska gra det?
Hur har hon ju redan skrivit. Man skall ta reda p om de r radikal-feminister eller inte.
Vem torde inte heller vara ngot problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in