2012-05-29, 15:34
Medlem
Jugdishs avatar
Ja, såhär har det alltså blivit, tack vare allt mjäkande från den svenska mannen. Finns känns det upphetsande? Nej nu är det dags att sätta ner foten och kräva den feminina kvinnan tillbaka.

http://ladydahmer.alltforforaldrar.s...a.html#comment
Citera
2012-05-29, 15:37
Medlem
Jag saknar den tiden då feminism stod för rätten att vara feminin. När de kämpade för att få vara topless på stranden, att göra det accepterat med kortkort. Osv osv.
Inte som idag då feminism står för könlöshet och kvinnans rätt att vara maskulin...
Citera
2012-05-29, 15:39
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Jag saknar den tiden då feminism stod för rätten att vara feminin. När de kämpade för att få vara topless på stranden, att göra det accepterat med kortkort. Osv osv.
Inte som idag då feminism står för könlöshet och kvinnans rätt att vara maskulin...
Feminismen idag verkar mest gå ut på att göra sig så äcklig som möjligt, och sedan kräva att mannen ska tända lika mycket henne ändå.
Citera
2012-05-29, 15:59
Avstängd
Burross avatar
Ja män måste börja ställa lite krav men det är ett enormt tabu i detta land att som man ha krav på kvinnor, då blir man automatiskt klassad som sexist och mansgris.
Det är förbannat tråkigt att riktigt femina kvinnor nästan verkar utdöda.
Citera
2012-05-29, 17:43
Medlem
tverskoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Ja, såhär har det alltså blivit, tack vare allt mjäkande från den svenska mannen. Finns känns det upphetsande? Nej nu är det dags att sätta ner foten och kräva den feminina kvinnan tillbaka.

Also feminism måste förbjudas, kriminaliseras, eftersom feminism är en extremistisk rörelse som skapar demografisk kris i landet. Kvinnor ska producera barn, det är deras plikt, men svenska kvinnor inte vill göra det.

Nu har vi en dilemma: låta feminism vara, dö ut som ras/nation och låta negrerna ta över eller ta kontroll över situationen och rädda vårt volk genom att göra det som är rätt - skapa normala vita familjer och vita barn
Citera
2012-05-29, 17:58
Medlem
Du är nog för skör för denna hårda värld, TS!

Själv tycker jag att det är rätt skönt med folk som inte tar sig själva på blodigt allvar hela tiden.
Citera
2012-05-29, 18:11
Medlem
aldrigihelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish

Flapp flopp flapp flopp Schlaffs schloffs.fittröta och rövsvett lårskav stödstrumpor och mammelucker.... Ja så här har det blivit orkar inte längre....
Senast redigerad av aldrigihelvete 2012-05-29 kl. 18:34.
Citera
2012-05-29, 18:15
Medlem
Milanesisks avatar
Hon är ful som stryk, men även fet ...
Citera
2012-05-29, 18:22
Medlem
aldrigihelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Ja män måste börja ställa lite krav men det är ett enormt tabu i detta land att som man ha krav på kvinnor, då blir man automatiskt klassad som sexist och mansgris.
Det är förbannat tråkigt att riktigt femina kvinnor nästan verkar utdöda.

Javisst är det tabu ungefär som att ha en annan åsikt eller tycka anorlunda än en kulturberikare och genast får man till svar......dom har lärt sig frasen...... Är du rasist....
Citera
2012-05-29, 18:24
Medlem
aldrigihelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare

Själv tycker jag att det är rätt skönt med folk som inte tar sig själva på blodigt allvar hela tiden.

Jag hoppas att du ...för din egen skull och världsfreden inte gör just det du antyder....ler
Citera
2012-05-29, 18:28
Medlem
lampross avatar
Den moderna kvinnans tre önskningar: en gay vän, en svart bäbis och en lesbisk älskarinna.
Citera
2012-05-29, 18:32
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare

Om jag fick en krona för den frasen....

Det är bara det att så säger alla som inte har nåt vettigt att komma med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback