2012-05-29, 15:34
Medlem
Jugdishs avatar
Ja, shr har det allts blivit, tack vare allt mjkande frn den svenska mannen. Finns knns det upphetsande? Nej nu r det dags att stta ner foten och krva den feminina kvinnan tillbaka.

http://ladydahmer.alltforforaldrar.s...a.html#comment
Citera
2012-05-29, 15:37
Medlem
Jag saknar den tiden d feminism stod fr rtten att vara feminin. Nr de kmpade fr att f vara topless p stranden, att gra det accepterat med kortkort. Osv osv.
Inte som idag d feminism str fr knlshet och kvinnans rtt att vara maskulin...
Citera
2012-05-29, 15:39
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Jag saknar den tiden d feminism stod fr rtten att vara feminin. Nr de kmpade fr att f vara topless p stranden, att gra det accepterat med kortkort. Osv osv.
Inte som idag d feminism str fr knlshet och kvinnans rtt att vara maskulin...
Feminismen idag verkar mest g ut p att gra sig s cklig som mjligt, och sedan krva att mannen ska tnda lika mycket henne nd.
Citera
2012-05-29, 15:59
Bannlyst
Ja mn mste brja stlla lite krav men det r ett enormt tabu i detta land att som man ha krav p kvinnor, d blir man automatiskt klassad som sexist och mansgris.
Det r frbannat trkigt att riktigt femina kvinnor nstan verkar utdda.
Citera
2012-05-29, 17:43
Medlem
tverskoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Ja, shr har det allts blivit, tack vare allt mjkande frn den svenska mannen. Finns knns det upphetsande? Nej nu r det dags att stta ner foten och krva den feminina kvinnan tillbaka.

Also feminism mste frbjudas, kriminaliseras, eftersom feminism r en extremistisk rrelse som skapar demografisk kris i landet. Kvinnor ska producera barn, det r deras plikt, men svenska kvinnor inte vill gra det.

Nu har vi en dilemma: lta feminism vara, d ut som ras/nation och lta negrerna ta ver eller ta kontroll ver situationen och rdda vrt volk genom att gra det som r rtt - skapa normala vita familjer och vita barn
Citera
2012-05-29, 17:58
Medlem
Du r nog fr skr fr denna hrda vrld, TS!

Sjlv tycker jag att det r rtt sknt med folk som inte tar sig sjlva p blodigt allvar hela tiden.
Citera
2012-05-29, 18:11
Medlem
aldrigihelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish

Flapp flopp flapp flopp Schlaffs schloffs.fittrta och rvsvett lrskav stdstrumpor och mammelucker.... Ja s hr har det blivit orkar inte lngre....
Senast redigerad av aldrigihelvete 2012-05-29 kl. 18:34.
Citera
2012-05-29, 18:15
Medlem
Milanesisks avatar
Hon r ful som stryk, men ven fet ...
Citera
2012-05-29, 18:22
Medlem
aldrigihelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Ja mn mste brja stlla lite krav men det r ett enormt tabu i detta land att som man ha krav p kvinnor, d blir man automatiskt klassad som sexist och mansgris.
Det r frbannat trkigt att riktigt femina kvinnor nstan verkar utdda.

Javisst r det tabu ungefr som att ha en annan sikt eller tycka anorlunda n en kulturberikare och genast fr man till svar......dom har lrt sig frasen...... r du rasist....
Citera
2012-05-29, 18:24
Medlem
aldrigihelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare

Sjlv tycker jag att det r rtt sknt med folk som inte tar sig sjlva p blodigt allvar hela tiden.

Jag hoppas att du ...fr din egen skull och vrldsfreden inte gr just det du antyder....ler
Citera
2012-05-29, 18:28
Medlem
lampross avatar
Den moderna kvinnans tre nskningar: en gay vn, en svart bbis och en lesbisk lskarinna.
Citera
2012-05-29, 18:32
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare

Om jag fick en krona fr den frasen....

Det r bara det att s sger alla som inte har nt vettigt att komma med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in