2012-11-26, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kate80
Mjligtvis inte alltid lika stark, men den finns dr, helt klart.

Ok, anta att mannen alltid krver en tjej som r sexuellt intresserad. (Det stmmer inte helt med tanke p att mnga klarar av betalbrudar.) D inser man att det krvs tv fr att det skall fungera. Obs, inte lika mnga kvinnor som mn, (kanske fler kvinnor?), men lika mycket kvinlig tid i frmmande sng som manlig.

Det betyder dock inte alls att behoven skulle vara lika i natur. Skulle tippa att ju mer kvinnan har sex, desto mer vill hon ha monopol, p killen. Fr killen gller det omvnda. Ju mer sex han har med en tjej, desto mer vill han ocks ha ytterligare en tjej i samlingen.

Lgg till att tjejer ofta vljer samma mn fr sex, s verkar det som att tjejers lek p sidan om snarast r ett frsk att uppgradera till en bttre man, medan killar ofta r fullt njda med sin kvinna. Hoppas hon inte mrkte ngot bara....

r nog bttre att du frklarar kvinnan, men ta grna dina behov till att bedra din man fr enbart en natt och multiplicera med en faktor 10 eller s. Hur skulle du vilja leva d?
Senast redigerad av ManManne 2012-11-26 kl. 11:58.
Citera
2012-11-26, 12:08
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Fel. Generellt sett r verenda man intresserad av sex vid sidan om. Det helt oberoende om kvinnan r en super-modell eller inte. Det r inte krlek fr mannen.
Betyder inte att han gr det, men lusten finns.
Vissa hycklar om det, andra inte.

Varfr vill man ha en hycklande man?

Det dr tror jag inte p, visst kan man bli attraherad av andra men fr dom flesta tror jag steget till att verkligen gra ngot ligger fr lngt borta.

Nej, vem vill ha en hycklande man.. dremot vill jag ha en man som jag kan lita p och som respekterar mig, samt en rlig man som skulle prata med mig om det dk upp bekymmer.
Citera
2012-11-26, 12:09
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Om jag hade en pojkvn som jag var vldigt kr i skulle jag kunna tnka mig att se mellan fingrarna faktiskt. Skulle vara tacksam att han stannade hos mig.

Skulle du inte hellre vilja ha en pojkvn som var lika kr i dig och inte behvde andra vid sidan om?
Citera
2012-11-26, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandi74
Det dr tror jag inte p

Nej, visst gr det ont.
Citera
2012-11-26, 12:23
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Nej, visst gr det ont.

Haha.. nej, inte ett dugg. Mina egna erfarenheter som gr att jag inte tror dig.
Citera
2012-11-26, 12:44
Medlem
Citat:
Haha.. nej, inte ett dugg. Mina egna erfarenheter som gr att jag inte tror dig.

Hycklande mn mao. Lycka till! r vl mest han som lider...
Senast redigerad av ManManne 2012-11-26 kl. 12:49.
Citera
2012-11-26, 12:48
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Hycklande mn mao. Lycka till!

Hycklar man fr att man inte r otrogen?
Citera
2012-11-26, 12:50
Medlem
Citat:
Hycklar man fr att man inte r otrogen?

Nej, man hycklar om man lyckas f kvinnan att tro att man aldrig nskar vara otrogen.
Uppoffringen kan man givetvis gra, men det r just det. En uppoffring!
Citera
2012-11-26, 12:53
Avstngd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kate80
Och den lusten finns inte hos kvinnor menar du?
Han r korkad nog att tro det ja.
Det har vl framgtt i ganska mnga trdar nu att det r viktigt fr honom att kvinnor inte kan knna samma sak som mn och mn inte samma sak som kvinnor.

Det r allts vldigt viktigt fr honom att en kvinna i ett frhllande inte kan vara attraherad eller lockad av andra. Det r nog bst att han fr leva i den tron tror jag - fr den instllningen tycks ju vara vldigt viktig fr honom ... Att kvinnor inte delar hans uppfattning hr liksom inte dit ...
Citera
2012-11-26, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
... Att kvinnor inte delar hans uppfattning hr liksom inte dit ...

Att din vrldsbild inte delas av ngon. Hr det till?
Skulle kvinnan frst mannen, skulle sdana hr diskussioner inte uppst. Missfrstnd beror oftast p olikheter....
Citera
2012-11-26, 13:03
Avstngd
micro113s avatar
Citat:
Att din vrldsbild inte delas av ngon. Hr det till?
Skulle kvinnan frst mannen, skulle sdana hr diskussioner inte uppst. Missfrstnd beror oftast p olikheter....
Du menar skulle alla kvinnor frst dig?

Du kan inte tnka dig att det r tvrtom ocks, att om du inte tog dig rtten att bestmma vad alla kvinnor tycker och knner s skulle sdana hr diskussioner inte uppst..
Citera
2012-11-26, 13:06
Avstngd
micro113s avatar
Citat:
Det dr tror jag inte p, visst kan man bli attraherad av andra men fr dom flesta tror jag steget till att verkligen gra ngot ligger fr lngt borta.

Nej, vem vill ha en hycklande man.. dremot vill jag ha en man som jag kan lita p och som respekterar mig, samt en rlig man som skulle prata med mig om det dk upp bekymmer.
Ja precis. Det r nog s de allra flesta bde kvinnor och mn fungerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in