Jag vill brja med att tacka Jugdish fr det enorma arbete han har gjort och att han under s lng tid orkade underhlla den hr trden. Det r med stor sorg jag ser att den tyvrr verkar ha gtt i graven. De radikalfeminististiska bloggare vars aktiviteter kartlagts hr r i de flesta fall fortfarande aktiva, s varfr har intresset fr trden dtt ut? r det s att intresset fr deras provocerande frsvunnit och radikalfeminististiska bloggarna har minskat i popularitet? Tittar man p trdens huvudobjekt ladydahmer s verkar det vara sant. Kollar man upp domnen
ladydahmer.nu p Alexa s ser man att den tappat massivt i ranking sedan frra sommaren.
Nu under hsten visar den dock vissa tecken p terhmtning, och drfr tycker jag ocks att det r p sin plats med en teruppvckelse av denna trd.
Ladyn fortstter n idag med sitt manshatande, mer uthllig n ngon endaste flashbackare.
Nu i tiden innan valet har alla hennes inlgg fga frvnnde besttt av att hacka p mnnens favoritparti SD. Vad r det egentligen som driver denna feminazis grnslsa hat fr allt som r manligt inklusive vrt kra Sverige?