2017-10-10, 11:08
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Tack fr njutningen.

Den stora frgan r vad vi ska gra med alla vita cis kvinnor som helt pltsligt har blivit rassar?
Vilken godhetsapostel inom media kommer hnga ut dessa mnniskor som beskriver att dom rr sig i grumliga vatten, att dom hjlper SD osv.

Spnnande tider minst sagt! Man kanske borde starta en trd om alla kappvndare som r en del av etablissemanget?

Ja det skulle vara intressant att spekulera vidare runt. Jag kallar det fr fempokalypsen, sammanfattat. Vi ser det bde p deras personliga och strukturella plan.

Citat:
Ursprungligen postat av oLf
En egocentrisk och rasistisk feminist? Chockad...
Den ironiska rttvisan nr LD slutligen fr ligga i sngen hon s villigt bddade t alla andra.

Ja det r mycket tydligt att se vilka som r de destruktiva hatarna och att deras ideologi ej br ngot konstruktivt med sig. Aron Flam har jag fr mig har refererat till Jaques Deridas destruktiva filosofi med prickskerhet.
Citera
2017-11-04, 15:18
Medlem
FJLGs avatar
http://ladydahmer.nu/2017/november/h...nom-livet.html

Ladyn rknar upp alla gnger mn tagit sig friheter med henne. Det r ju en del om man sger s.
Blir chockad. Har jag levt under en sten? Fr jag kan helt rligt sga att jag knappt upplevt ngt snt hr alls. Knner inte alls igen mig i andra kvinnors berttelser. De verkar inte kunna g utanfr drren frrn en man r dr och tafsar. Ibland nskar jag nstan ngt litet ska hnda mig ocks. Man knner sig ful och oattraktiv.
Citera
2018-09-18, 19:26
Medlem
manocaust-survivors avatar
Jag vill brja med att tacka Jugdish fr det enorma arbete han har gjort och att han under s lng tid orkade underhlla den hr trden. Det r med stor sorg jag ser att den tyvrr verkar ha gtt i graven. De radikalfeminististiska bloggare vars aktiviteter kartlagts hr r i de flesta fall fortfarande aktiva, s varfr har intresset fr trden dtt ut? r det s att intresset fr deras provocerande frsvunnit och radikalfeminististiska bloggarna har minskat i popularitet? Tittar man p trdens huvudobjekt ladydahmer s verkar det vara sant. Kollar man upp domnen ladydahmer.nu p Alexa s ser man att den tappat massivt i ranking sedan frra sommaren.

Nu under hsten visar den dock vissa tecken p terhmtning, och drfr tycker jag ocks att det r p sin plats med en teruppvckelse av denna trd.

Ladyn fortstter n idag med sitt manshatande, mer uthllig n ngon endaste flashbackare. Nu i tiden innan valet har alla hennes inlgg fga frvnnde besttt av att hacka p mnnens favoritparti SD. Vad r det egentligen som driver denna feminazis grnslsa hat fr allt som r manligt inklusive vrt kra Sverige?
Citera
2018-09-18, 23:27
Avstngd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manocaust-survivor
Jag vill brja med att tacka Jugdish fr det enorma arbete han har gjort och att han under s lng tid orkade underhlla den hr trden. Det r med stor sorg jag ser att den tyvrr verkar ha gtt i graven. De radikalfeminististiska bloggare vars aktiviteter kartlagts hr r i de flesta fall fortfarande aktiva, s varfr har intresset fr trden dtt ut? r det s att intresset fr deras provocerande frsvunnit och radikalfeminististiska bloggarna har minskat i popularitet? Tittar man p trdens huvudobjekt ladydahmer s verkar det vara sant. Kollar man upp domnen ladydahmer.nu p Alexa s ser man att den tappat massivt i ranking sedan frra sommaren.

Nu under hsten visar den dock vissa tecken p terhmtning, och drfr tycker jag ocks att det r p sin plats med en teruppvckelse av denna trd.

Ladyn fortstter n idag med sitt manshatande, mer uthllig n ngon endaste flashbackare. Nu i tiden innan valet har alla hennes inlgg fga frvnnde besttt av att hacka p mnnens favoritparti SD. Vad r det egentligen som driver denna feminazis grnslsa hat fr allt som r manligt inklusive vrt kra Sverige?
Hon har vl behov av att hvda sig gentemot sin man, men eftersom han sitter p stlarna och hon r beroende s fr hon avreagera sig by proxy istllet.
Citera
2018-09-20, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon har vl behov av att hvda sig gentemot sin man, men eftersom han sitter p stlarna och hon r beroende s fr hon avreagera sig by proxy istllet.
Jo, det ligger ngot i det. Det kan inte vara ltt att leva med vetskapen att man r ekonomiskt beroende av sin make som svensk raikalfeminist, men jag tror det finns mer att grva i hr. Mnga skulle kanske skylla p att hon mr dligt personligen eller att hon har dliga erfarenheter av mn, men jag tror det r mer n s. Det finns en kultur av manshat bland svenska feminazis dr de ger varandra ryggdunkar nr de visar sig vara duktiga manshatare. Att hata mn har blivit poppis, till den grad att man till och med kan hlla igng en vinstdrivande blogg r ut och r in med nstan bara det materialet.
Citera
2018-12-03, 23:43
Medlem
Ladyn bloggar i veckan om hur viktigt det r att f hata mn. Ett typexempel p hur feminazis frsker ta kontroll ver debatten. Inte bara ska hon f lov att sprida sitt manshat, utan all kritik mot detta beteende ska frbjudas fr den "fr henne att m dligt". Jaha men hur mn pverkas av hur hon hatar omhmmat ska vi inte bry oss i?

Den feministiska dubbelmoralen i sitt esse.
Citera
2019-05-15, 14:59
Medlem
Nu tv mnader utan ngra nya blogginlgg. Det senaste handlar om att hon knner sig utbrnd. En smbarnsmamma som bloggar p deltid. Utbrnd!? Vilket jvla skmt. Fast man ska inte vnta sig mer frn dessa psykiskt labila feminister egentligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in