Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Även om så är fallet så måste du hålla med om att det tycks finnas en viss skillnad mellan vad PI valde att publicera och vissa saker som publicerats på AP. Jag kan i alla fall komma på två artiklar som publicerats nu den senaste veckan som förmodligen aldrig skulle ha hamnat på PI. Dels artikeln som dök upp inatt, och dels den som innehöll två minst sagt suspekta klipp från youtube.
Om man går bakåt till innan "Gustaf" gick bort så släppte han inte igenom dåliga artiklar, helt klart! Sen blev kvalitén på PI sämre och sämre och jag tycker Avpixlat hade en bedrövlig start med ett par riktiga lågvattenmärken.
Jag tycker dock de blivit bättre och bättre, men det är säkert många olika skribenter med helt olika bakgrund så fortfarande slipper en del igenom som inte borde publicerats, eller åtminstone redigerats innan publicering.
Artikeln du nämner tog Avpixlat helt riktigt bort efter några timmar och det finns ett inlägg om anledningen och jag delar helt Avpixlats bedömning om att det inlägget inte hörde hemma på sajten!