Den här artikeln gillade jag:
http://avpixlat.info/2011/12/04/elis...randefriheten/ även om jag förstås misstänker att Avpixlat knappast hade uppmärksammat om någon revisionist dömts till samma sak, eller värre.
Det kan vara värt att komma ihåg att även i Sverige döms och fängslas människor för att de konstaterar fakta som är relaterad till massinvandringen.
Översta kommentaren var också mycket klok så det verkar trots allt husera en del insiktsfulla individer på Avpixlat, vilket såklart gläder mig.
Citat:
Det är fel att nationalistiska rörelser ska tvingas anpassa sig efter etablissemanget och försöka kringgå alla tabun för att bevisa att de minsann inte är "extrema". Det är att vara nationalist i tvångströja. Enda sättet att bryta förtrycket är att som i det här fallet våga ta risken att dömas för "hatbrott". Dagens nationalister måste trotsa etablissemanget oavsett hur mycket det till en början kan tänkas skrämma väljarna. När det som idag klassas som "hatbrott" blivit vardag i samhället kommer inte längre väljarna vara så ängsliga. Sluta vara rädda.