2011-12-08, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
År 1944 startade tidningen Expressen som en motvikt till det då nazistvänliga Aftonbladet.
År 2011 startade sajten Avpixlat som en motvikt till det då vänsterfascistvänliga Aftonbladet.

Historien upprepar sig.

Man kan skylla Aftonbladet för mycket men de är knappast vänsterfascistvänliga. I vilken värld lever du? I SDs sjuka fantasivärld eller? Avpixlat däremot är inget annat än ett forum med ett språkbruk som känns väldigt fascistvänligt...
Citera
2011-12-08, 08:21
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fearmongo
Är alla Sverigedemokrater på nätet verkligen dumma i huvet?

En retorisk fråga så god som någon.
Citera
2011-12-08, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Tvärtom låter du som en person som tror att det är 1989 fortfarande, och diverse sociologiska flum-bortförklaringar räcker för att censurera bort oliktänkade "nazister" m fl. Ta du och glöm allt flum du läst i dagstidningarna, börja om på noll och tänk förutsättningslöst och fördomsfritt igenom hela situationen vad gäller sydländska invandrares beteende i Sverige, så trillar poletten nog ner.

- F.G

Nej, jag lever i nutid, du vet i det nutida mångkulturella Sverige. Men du däremot verkar längta tillbaka till 50-talet eller kanske t.o.m. stenåldern.

"Flum-bortförklaringar", du menar förklaringar som vetenskapliga undersökningar gång på gång kan visa har betydelse för t.ex. kriminalitet och som Avpixlat av någon lustig anledning aldrig lyckas ta med bland sina förklaringar...

Hahaha, förutsättningslöst och fördomsfritt säger du och sedan går du på som vanligt helt i linje med SD:s snedvridna och förljugna samhällskritik. Snacka om att vara blind och lättpåverkad.
Har du några poletter alls i maskinen? För indianerna i kanoten har du väl sedan länge redan kastat av...
Citera
2011-12-08, 09:49
Medlem
BadAssPeanuts avatar
Tråkigt för svenska folket att nästan var tjugonde röstande människa går på rasistskiten dessa sidor sprider...
Citera
2011-12-08, 11:41
Medlem
Karlskronabloggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galanthus
Nej, jag lever i nutid, du vet i det nutida mångkulturella Sverige. Men du däremot verkar längta tillbaka till 50-talet eller kanske t.o.m. stenåldern.

Det är väl snarare andra grupperingar i det svenska samhället som längtar tillbaka till stenåldern.
Citera
2011-12-08, 15:05
Medlem
0Thor0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadAssPeanut
Tråkigt för svenska folket att nästan var tjugonde röstande människa går på rasistskiten dessa sidor sprider...

Kan du ge något konkret exempel?
Citera
2011-12-08, 15:12
Medlem
Torontors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inertia.
Vet inte riktigt vad du syftar på eftersom det enda vi har sagt hittills är att MigiLeaks hänger ut folk och att WikiLeaks hänger ut folk. Ingen har väl nekat till det ena eller andra så ja, upprepa det om du känner för det men fortfarande så är det MigiLeaks vi talar om här och att de hänger ut folk är vidrigt då det kan medföra konsekvenser som Avpixlat inte kommer ta ansvar för.
Att få ett PUT på falska grunder är ganska milt jämfört med annan brottslighet så att någon galning skulle söka upp någon som nämns verkar extremt osannolikt. Däremot är det förstås viktigt att misskötsel inom det migrationsdeindustriella komplexet avslöjas.
Citera
2011-12-08, 17:48
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galanthus
Man kan skylla Aftonbladet för mycket men de är knappast vänsterfascistvänliga. I vilken värld lever du? I SDs sjuka fantasivärld eller? Avpixlat däremot är inget annat än ett forum med ett språkbruk som känns väldigt fascistvänligt...
Har du någonsin läst en enda liten kritisk artikel om AFA i den gamla nasseblaskan? Va, har du det??? VA??? Nä, tänkte väl det. Det man inte är emot är man för.

Jag gör bara som idioterna som skriver artiklar i skittidningen gör. De klistrar på epitet som främlingsfientlig och rasist på människor som de inte känner eller ens har träffat.
Citera
2011-12-08, 18:31
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Har du någonsin läst en enda liten kritisk artikel om AFA i den gamla nasseblaskan? Va, har du det??? VA??? Nä, tänkte väl det. Det man inte är emot är man för.

Jag gör bara som idioterna som skriver artiklar i skittidningen gör. De klistrar på epitet som främlingsfientlig och rasist på människor som de inte känner eller ens har träffat.
Du gör alltså som barnen på dagis. Om dom är dumma så är du dum...

Jag kan se dej stå med armarna i kors och trycker ut underläppen och säger "Dumma, dumma, dumma dej!"
Citera
2011-12-08, 18:33
Medlem
Fearmongos avatar
Citat:

Varför inte bara göra en sökning på berörda blaska? Jag kollade en minut och hittade 4 kritiska artiklar om Afa: bl a:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10217220.ab

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5784027.ab
Citera
2011-12-08, 18:46
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Du gör alltså som barnen på dagis. Om dom är dumma så är du dum...

Jag kan se dej stå med armarna i kors och trycker ut underläppen och säger "Dumma, dumma, dumma dej!"
Exakt, på pricken!
Citera
2011-12-08, 18:48
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fearmongo
Varför inte bara göra en sökning på berörda blaska? Jag kollade en minut och hittade 4 kritiska artiklar om Afa: bl a:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10217220.ab

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5784027.ab
Jag är inte så bra på att googla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in