2012-02-26, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Aschberg är en fullblodspennalist, en mobbare ut i fingerspetsarna. Själv anställer han regelbundet mördare, mordbrännare, misshandlare och militanta AFAiter och sätter i styrelsen i sina egna företag. Samtidigt har han inga problem med att peka finger på andra. Han uppvisar ett klart psykopatiskt beteende. - Han kan komma undan med det eftersom ingen annan journalist vågar eller kommer att ifrågasätta honom.
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Kulturlösheten hos IvanLendl bjuder mig att erbjuda *Hatten är din*, här är den:

http://www.youtube.com/watch?v=MT9ZNJ2YS64

Det borde komma en *Fnatten försvinn*, tillägnad den sorglige Aschberg.

Vad säger ni om att Avpixlat lägger upp en artikel av sån episk crackpotmagnitud som den om Aschberg och inringarnazisten?
Citera
2012-02-26, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Vad säger ni om att Avpixlat lägger upp en artikel av sån episk crackpotmagnitud som den om Aschberg och inringarnazisten?

Vi ve ju alla redan att Aschbergs EXPO aldrig debatterar. De håller bara dialoger. Att Åkesson ställer upp på Aschbergs egen agenda där Aschberg får hålla i trådarna som "opartisk journalist" är beundransvärt av Åkesson. Aschberg själv skulle aldrig klara en syn av hans egen bakgrund och beteende.

Aschberg anställer systematiskt och gladeligen diverse vänstervridna psykfall. Vad gör tex två dömda AFAiter för nytta i Aschbergsägda www.piscatus.se styrelse? Aschberg bevakar inte bara folket, han bevakar främst journalistkåren. Åtskilliga är de som gått i Aschbergs privata journalistskola för att sedan planteras ut i övriga medier som små snokande agenter för att kunna rapportera till maktgalningen Aschberg.
Citera
2012-02-26, 19:41
Medlem
Tidsgests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Jag har aldrig hört någon säga assist på svenska, men om nu det förekommer som specialterm inom någon sport, så förstår vi givetvis att Aschberg här har gjort sin egen variant av 'hatten är din', ett sätt att kalla någon för nazist för att sedan låtsas som om det regnar.

Är du seriös?
Citera
2012-02-26, 19:49
Medlem
Tidsgests avatar
Citat:
Aschberg är en fullblodspennalist, en mobbare ut i fingerspetsarna. Själv anställer han regelbundet mördare, mordbrännare, misshandlare och militanta AFAiter och sätter i styrelsen i sina egna företag. Samtidigt har han inga problem med att peka finger på andra. Han uppvisar ett klart psykopatiskt beteende. - Han kan komma undan med det eftersom ingen annan journalist vågar eller kommer att ifrågasätta honom.

Så är det, han är mycket hätsk och småsint i sin argumentation - d v s typiskt judisk. Det är något som tydligt manifesterar sig när han talar. Människan är så djupt insyltad med vänsterfascister, knarkare, mördare och åsiktskonstaplar att det känns mycket löjligt att beskylla honom för att kalla någon för "nazist" när han inte gör det. Jag lovar att det finns otaliga andra klipp där han verkligen gör så. Det främjar inte svenska själar att blunda för tydliga sanningar. Inte heller är det bra att i ren desperation omfamna rena osanningar för vad är det då man är ute efter, ännu en dimmaridå att dra ned framför svenskarnas rena dunkla sinnen?

Att på ett tydligt och klart sätt hålla sig till sanningen räcker gott och väl istälelt för att strypa och dra i sanningen så att det till slut blir; "Nu fick du en nazist, nu får Jimmie göra mål."
Senast redigerad av Tidsgest 2012-02-26 kl. 19:59.
Citera
2012-02-26, 19:53
Medlem
Ree81s avatar
Så varför är Avpixlat så pass populärt som det är? Är det för att folk vill ta del av invandrarrelaterade brott/nyheter eller är Avpixlat bara en slags skvallersida, dit man går för att läsa om diverse brott och säga "Aha, han var minsann invandrare han, jahajaja"?

Värt att notera är att Avpixlat förmodligen är den snabbast växande nyhetssidan i Sveriges historia. Inte pjåkigt.
Citera
2012-02-26, 19:55
Bannlyst
Avpixlat eller PI är en judisk verk för att göra svenska ungdomar mer upptagna samt hjärntvätta de med diverse nonsens. Det har de också verkligen lyckats med.

Under tiden juden gör er upptagna med invandrar artiklar och anti-islam artiklar så gör sig judarna redo att ta mer positioner och makt i det svenska samhället.

Hela det svenska media systemet idag styrs av Bonnier nämligen judarna.

Så sent som senaste valet så fick vi se att en halv miljon svenskar eller rättare sagt en halv miljon förrädare gick och röstade på den judiska partiet nämligen SD, Ni har fan i mig ingen skam kvar, ni gick och sålde ert eget land till sionisterna.
Senast redigerad av mentos-fruit 2012-02-26 kl. 19:59.
Citera
2012-02-26, 19:56
Medlem
Citat:
Vi ve ju alla redan att Aschbergs EXPO aldrig debatterar. De håller bara dialoger. Att Åkesson ställer upp på Aschbergs egen agenda där Aschberg får hålla i trådarna som "opartisk journalist" är beundransvärt av Åkesson. Aschberg själv skulle aldrig klara en syn av hans egen bakgrund och beteende.

Aschberg anställer systematiskt och gladeligen diverse vänstervridna psykfall. Vad gör tex två dömda AFAiter för nytta i Aschbergsägda www.piscatus.se styrelse? Aschberg bevakar inte bara folket, han bevakar främst journalistkåren. Åtskilliga är de som gått i Aschbergs privata journalistskola för att sedan planteras ut i övriga medier som små snokande agenter för att kunna rapportera till maktgalningen Aschberg.
Answer my QUESTION! The question, jerk!

Alltså, vad tycker du om artikeln? Vad du tycker om Aschberg i övrigt har inget med min fråga eller den här tråden att göra.
Citera
2012-02-26, 20:20
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsgest
Är du seriös?
Självklart. Kan du som tydligen står för assist-tolkningen förklara varför Aschberg skulle säga "nu fick du en assist nu fick du en rasist"? Vad skulle den där sporttermen ha för mening mitt i det politiska samtalet?
Citera
2012-02-26, 20:21
Bannlyst
Citat:
Jag har aldrig hört någon säga assist på svenska, men om nu det förekommer som specialterm inom någon sport, så förstår vi givetvis att Aschberg här har gjort sin egen variant av 'hatten är din', ett sätt att kalla någon för nazist för att sedan låtsas som om det regnar.
Men nu får du väl ändå ta och ge dig?

Citat:
Två assist och ett mål från Zlatan när Milan krossade Arsenal
Inte bekant?
Citera
2012-02-26, 20:39
Medlem
Tidsgests avatar
Citat:
Självklart. Kan du som tydligen står för assist-tolkningen förklara varför Aschberg skulle säga "nu fick du en assist nu fick du en rasist"? Vad skulle den där sporttermen ha för mening mitt i det politiska samtalet?

Var det inte nazist du gastade om? Eller var det rasist nu? Eftersom han inte har sagt det du ovan hävdar har jag svårt att "förklara" det. Svara istället på varför Jimmie skulle göra mål på (grund av) en nazist.
Citera
2012-02-26, 21:08
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Men nu får du väl ändå ta och ge dig?

Inte bekant?
Aldrig hört, men det är något för språkspalten. Om en sportjournalist använder den termen på svenska är det ju fel, de kunde lämpligen säga 'nu fick du hjälp'. Dessutom skulle de ju knappast säga 'nu fick du en hjälp, nu fick du en rasist'
Citera
2012-02-26, 21:12
Medlem
Tack vare Avpixlat och deras "engagerade" läsare och kommentatorer så kommer Radio 1 att spela upp klippet även i morgondagens program, och förmodligen läsa upp några av alla arga mejl de har fått in från rättshaveristmaffian. Invandringskritiker kommer alltså ytterligare en gång att utmålas som idioter och skrattas åt. Bra jobbat BaalZeBub, Kulturmarxist, Ådärkomdenja och alla andra dårar. Hoppas ni är nöjda.
Citat:
För övrigt gick jag faktiskt in på Avpixlat och läste kommentarerna. Det verkar pågå ett internt litet krig mellan kommentatorerna. Det finns de som vill tro att Robban sa "nazist" och de som faktiskt hörde rätt och tycker att Avpixlat är pinsamma och borde ta bort hela den s.k "artikeln".

Jag kan inte göra annat än att skratta åt allt det här. Tror inte folk att jag, Jimmie eller Linus skulle reagera om Robban helt plötsligt från ingenstans kallade en ringare för "nazist"? Tänk efter lite nu.

Hursomhelst är jag jätteglad att Jimmie Åkesson ville gästa oss och jag tycker att det hela gick bra. Robban har aldrig gjort någon hemlighet av att han ogillar Sverigedemokraternas politik så man kan undra varför vissa blivit så provocerade av deras lilla pratstund.

Imorgon kommer vi läsa upp lite mail och framförallt spela upp klippet där Robban anses ha kallat en ringare för "nazist". Vi hörs imorgon kl. 15!
http://www.radio1.se/blog/shabnams-b...e-%C3%A5kesson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in