Jag har läst Politiskt Inkorrekt två år och efterträdaren Avpixlat en dryg månad men aldrig läst något "invandrarfientligt" däremot väldigt mycket om kritik mot nuvarande "invandringspolitik" och det är en oerhört stor skillnad.
Bra, det visar att Avpixlat är på tårna och har omdöme nog att göra rättelser när man hamnat snett. Jag hörde själv till dem som läste lusen av Avpixlat i ett inlägg i natt med anledning av denna olyckliga publicering.
Bra, det visar att Avpixlat är på tårna och har omdöme nog att göra rättelser när man hamnat snett. Jag hörde själv till dem som läste lusen av Avpixlat i ett inlägg i natt med anledning av denna olyckliga publicering.
Även jag applåderar denna hära "Nazist-pixlingen" det vore ju förfärligt om de arma stackarna som läser på avpixlat,fick information om att det finns krafter ute i samhället som faktiskt försöker att gå från ord till handling.Bra jobbat att förvägra dem den informationen.Det är ju mer produktivt att sitta å gnälla anonymt på nätet.
Man uppmanar inte öppet läsarna att demonstrera med nazisterna, däremot benämns demonstrationen som "opolitisk, mot svenskfientlighet", arrangörerna beskrivs som "de sverigevänliga krafterna i samhället", kontaktuppgifter till demonstrationsledningen och en propagandavideo bifogas.
Undrar vad Kent Ekeroth tycker om det här...
Visar bara att det finns Nazi-krafter som verkar inom SD, när man trodde dom försökt ta debatten på "allvar", bli "rumsrena". Jag skulle aldrig stödja nazister direkt eller indirekt... Hoppas något av dom etablerade partierna tar invandrarfrågan på allvar snart. Glöm SD!! Skäms att jag ens funderat på att rösta på dom som missnöjesröst. Bra att det kommer upp till ytan så man kan se vad det är för krafter som SD beblandar sig med, då vet man! För övrigt så var PI mycket bättre än AP!
Kunde inte låta bli, jag boostade dem med femtio besökare, hej avpixlat se om ni kan skilja ut dessa fakeip mot de riktiga, ni kanske skulle fundera på att regga alla besökarna på riktigt, med login och dylikt ,istället för att använda er av "Whos among us" hur funkar den, typ först ser vi vilka som besöker domänen, Check! sen ser vi vilka undersidor de besöker, Check! Sen räknar vi ihop allt och presenterar det som Antalet besökare, smart, bedrägeri , och va fan håller avpixlat på med sån skit för, de lär ju inte va topp 100,000 på annonsförsäljningslistan? de lever väl på allmosor från Kenth "sverige dummokraten" Ekeroth,.
Retar mig mer och mer på att AP är så förbannat öppna med deras invandrarfientlighet. Samt deras stavfel.
Näe, PI var mycket bättre!
Jag har aldrig noterat någon fientlighet mot någon invandrare som sköter sig, gör rätt för sig och låter bli att ställa till med djävulskap i sitt gästfria nya hemland.
Visar bara att det finns Nazi-krafter som verkar inom SD, när man trodde dom försökt ta debatten på "allvar", bli "rumsrena". Jag skulle aldrig stödja nazister direkt eller indirekt... Hoppas något av dom etablerade partierna tar invandrarfrågan på allvar snart. Glöm SD!! Skäms att jag ens funderat på att rösta på dom som missnöjesröst. Bra att det kommer upp till ytan så man kan se vad det är för krafter som SD beblandar sig med, då vet man! För övrigt så var PI mycket bättre än AP!
Antingen så var det en naiv person eller en radikal person som bör förvisas från red.
Jag har aldrig noterat någon fientlighet mot någon invandrare som sköter sig, gör rätt för sig och låter bli att ställa till med djävulskap i sitt gästfria nya hemland.
Har du några exempel?
Tycker dem skriver på ett speciellt sätt som många uppfattar som extremt. PI skötte det mycket snyggare.
Till exempel nu i en post när dem skrev: "Den 16-årige svarte invandrare från Somalia". Varför ska dem trycka in "svarte" där?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!