Citat:
Ursprungligen postat av
svampen211
Frågar här och hoppas på svar.
Var på gymmet idag och fick typ kramp eller nåt. Vet inte om det berodde på att ja ätit metadon, körde rygg och redan efter bara någon övning kändes armarna total pumpade så jag nästan inte kunde röra dem, det gjorde även ont att till lägga och kände mig stel som en pinne. Har inte tränat på länge så vet inte om det var därför eller vafan det är. För när jag kom hem hade jag mjölksyra som in i helvete i axlarna, armarna och ryggen. Kunde inte hålla ut armarna rakt som om jag hade dunder träningsvärk. Någon som vet vad detta beror på? Är det för jag inte tränat på länge eller har det med metadonet att göra? Kändes typ som att musklerna åkte in i kram läge efter att jag använt dem hårt, är jävligt orolig att detta kommer hända i morgon om ja tränar igen. Såg ju inte normalt ut när man gick runt stel som en pinne och kunde inte hålla ut armarna raka.
Har förmodligen att göra med att du inte tränat på länge och sedan kört hårt på gymmet.
Stretcha och vila, du kan förmodligen träna imorgon såvida du inte kör exakt samma pass.
Kör lite lugnare och vänta innan du krämar på ordentligt. Tar nog en vecka eller två innan du är tillbaka i gamet beroende på hur ofta du tränar, kost, vila etc.