2016-04-17, 15:34
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ventilation
Precis det som du förklarat! Känns kanske som självklara saker för dig men det gjorde det inte för mig, tack ska du ha

Min fråga var inte att låta dryg utan om det var något speciellt moment i övningen du vill ha förklarad.
Citera
2016-04-17, 15:34
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lancxzev2
snälla någon svara på min fråga behöver verkligen hjälp
Vilken övning tänker du på?
Citera
2016-04-17, 17:18
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
snälla någon svara på min fråga behöver verkligen hjälp

Försök att känna efter vilka muskler det är som du får kontakt med i olika övningar. Tänk på ryggen när du kör latsdrag och jobba inte så mycket med armar/biceps.

Du kommer att få bättre muskelkontroll med tiden.
Citera
2016-04-17, 17:59
Medlem
Killer-queens avatar
Citat:
har en fråga angående träning av ryggen, det bränns aldrig när jag kör rygg övningar och jag har hört från youtube exempelvis att man inte ska använda sin kraft att dra med med handen utan armbågen? vad fan ska det betyda? är osäker om det här med att träna ryggen
Vilken övning är du har svårt med?

Är du ny så behöver du inte nojja så mycket var det känns eller om du får kontakt. Du måste inte få mjölksyrekänningar, pump eller träningsvärk heller. Gör bara övningen med hela rörelsen så kommer det ta.
Citera
2016-04-17, 19:03
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
har en fråga angående träning av ryggen, det bränns aldrig när jag kör rygg övningar och jag har hört från youtube exempelvis att man inte ska använda sin kraft att dra med med handen utan armbågen? vad fan ska det betyda? är osäker om det här med att träna ryggen

https://www.youtube.com/watch?v=F4ooY1N05Ig

Grym video, börja med en arm i taget och lär dig känna rörelsen.
Citera
2016-04-17, 19:51
Medlem
Har gymmat hårt nu i 3 månader och försöker även bulka fast håller mig till bra mat! Jag bara undrar vad borde jag förvänta mig av ett års bullkning jag vill upp till 85-87kg väger 73 nu är det rimligt på ett år för en ung kille?
Citera
2016-04-17, 20:05
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskaren25
Har gymmat hårt nu i 3 månader och försöker även bulka fast håller mig till bra mat! Jag bara undrar vad borde jag förvänta mig av ett års bullkning jag vill upp till 85-87kg väger 73 nu är det rimligt på ett år för en ung kille?
Klart det är rimligt att gå upp över 10 kg på ett år, men förvänta dig inte att merparten av den vikten är muskler.
Citera
2016-04-17, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Klart det är rimligt att gå upp över 10 kg på ett år, men förvänta dig inte att merparten av den vikten är muskler.
Hur mycket kan man cirkus förvänta sig då muskelmässigt?
Citera
2016-04-17, 20:20
Medlem
Killer-queens avatar
Citat:
Hur lång är du?
Citera
2016-04-17, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killer-queen
Hur lång är du?
Är 186
Citera
2016-04-17, 20:35
Medlem
Killer-queens avatar
Citat:
Är 186
Det är såklart svårt att ta en titt i spåkulan och förutsäga dina resultat, vi vet inget om hur effektivt du tränar. Man kan göra stora muskelökningar som nybörjare, i synnerhet om man accepterar att man lägger på sig fett. Men problemet med nybörjare (som inte coachas) är att de ofta tränar väldigt ineffektivt. Så ja, du kan väga 85kg om ett år, men det kommer nog inte se ut riktigt så som du förväntar dig. Bara kämpa på så får du se vad som händer.
Citera
2016-04-17, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killer-queen
Det är såklart svårt att ta en titt i spåkulan och förutsäga dina resultat, vi vet inget om hur effektivt du tränar. Man kan göra stora muskelökningar som nybörjare, i synnerhet om man accepterar att man lägger på sig fett. Men problemet med nybörjare (som inte coachas) är att de ofta tränar väldigt ineffektivt. Så ja, du kan väga 85kg om ett år, men det kommer nog inte se ut riktigt så som du förväntar dig. Bara kämpa på så får du se vad som händer.
yes håller med men vill bara inte se mullig eller tjock ut om du förstår
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in