2013-06-19, 02:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johannes
det finns ju internet. och bögklubbar, caféer, parker, fotbollslag och gud vet allt för bögar. att hitta andra bögar är inte svårt. att hitta andra bögar som man vill umgås med kan vara svårare, beroende på hur kräsen man är och vilka sociala förmågor man har.

Men är det lätt att se om en kille är bi eller bara lite sugen på att experimentera?
Är det vanligt att bögar lurar heterokillar till att ''följa med'' till fester etc. för att sedan när offret är full ha deras väg med dem?
Senast redigerad av RyskRoule77e 2013-06-19 kl. 02:11.
Citera
2013-06-19, 02:11
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyskRoule77e
Men är det lätt att se om en kille är bi eller bara lite sugen på att experimentera?
nej, det tror jag inte. fast jag har å andra sidan aldrig varit så intresserad av att veta det. om man ändå bara ska knulla är det ju skit samma vad den andre tycker att han har för identitet, och om romantiska känslor uppstår är det än mer irrelevant.
Citera
2013-06-19, 02:16
Bannlyst
Citat:
nej, det tror jag inte. fast jag har å andra sidan aldrig varit så intresserad av att veta det. om man ändå bara ska knulla är det ju skit samma vad den andre tycker att han har för identitet, och om romantiska känslor uppstår är det än mer irrelevant.

Har du någon gång stött på heterokillar som bara vill pussas utan att ta bögandet till en högre nivå?
Citera
2013-06-19, 02:18
Medlem
johanness avatar
Citat:
Har du någon gång stött på heterokillar som bara vill pussas utan att ta bögandet till en högre nivå?
ja, det har jag. men vanligare är heteromän som vill göra precis allt snusk man kan tänka sig utom just att kyssas.
Citera
2013-06-19, 02:29
Bannlyst
Citat:
ja, det har jag. men vanligare är heteromän som vill göra precis allt snusk man kan tänka sig utom just att kyssas.

Vilken typ av människa är det i regel som bara vill pussas?
Citera
2013-06-19, 05:57
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Tänk vilken förmåga du har fått nu när du med hjälp av att ha granskat bögporr blivit en expert på bögars beteende

Fast det var ju inte bögarnas beteende jag främst syftade på utan de straighta som låtsas vara bögar mot betalning och de flesta av dem har hittills varit väldigt dåliga på att dölja sin heterosexuella läggning. De straighta utmärker sig inte bara genom sitt normala utseende utan också i sin teknik.

Exempel på detta:

* Dåliga på kyssar och hångel, använder inte tungan, tafatta smekningar och stela omfamningar.

* Suger inte.

* Kan/vill inte suga ordentligt, plutar och slafsar runt lite nere vid skaftet eller på toppen
men vägrar deepthroat. Har dock oftast inga problem med att deepthroatas själva samtidigt
som de tittar bort och troligen fantiserar att det är en kvinnas läppar som omsluter deras små
skinnspikar.

* Rimmar inte och låter sig sällan rimmas.

* Utger sig för att rimma samtidigt som kameran zoomar ut och förflyttar sig från området
mellan anus och tunga så det i princip blir omöjligt att se om det som försiggår där bakom är äkta.

* Är uteslutande pitcher men kör aldrig barbacka.

Citat:
Om jag hade sagt samma sak om heteroporr så hade nog de flesta bara skakat på huvudet...
Det finns ju som sagt rätt överlägset många fler kvinnor än gayar och därför torde också utbudet vara mycket större i heteroporren och därmed lite svårare att generalisera.

Gayporrens värld tycks bjuda oss oändligt många olika inriktningar men likt förbaskat ska var och varannan av dem domineras av alla dessa flickpojkar i olika skepnader.
Som om det skulle spela nån roll hur de är klädda eller om de har kraftiga biceps, en fjolla är alltid en fjolla och jag känner igen dem oavsett förklädnad.
Senast redigerad av AuticaMinore 2013-06-19 kl. 06:04.
Citera
2013-06-19, 14:14
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Mjaa, killar som fyllehånglar med andra killar är ju inte ovanligt. Jag har fått ställa upp på en del situationer av typen: "Men om vi hånglar (två killar) så ska de där två tjejerna hångla, och det vill jag se!" alternativt diverse hets på fester. Det har sällan varit jag som tagit initiativet till något sådant, det är jag alldeles för blyg för, men det har en tendens att hända ändå. Inte direkt vanligt kanske, och det beror ju på umgängeskrets, men absolut inte ovanligt.

Citat:
Det där har jag märkt med. Det brukar vara ett av kännetecknen på någon som ändå vill hålla tillbaka lite, någon som kanske har något att dölja. Om någon jag träffat senare visar sig vara otrogen mot sin fru eller flickvän eller något sånt, så är just kyssar det de vill hålla igen på och se som exklusivt för sin respektive. De kan suga kuk och bli påsatta, men de vill inte hångla med någon annan än sin "riktiga partner.
Citera
2013-06-20, 20:49
Medlem
Citat:
Är det sant att bögar har en bögradar, att de kan känna om en kille som verkar hetero är sugen?

Personligen tycker jag det är väldigt svårt. Antar att det är lättare om man bor i en större stad och mer frekventerar "bögområden". Mycket handlar nog om hur öppen man är som person uppmärksammar signaler.

Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Fast det var ju inte bögarnas beteende jag främst syftade på utan de straighta som låtsas vara bögar mot betalning och de flesta av dem har hittills varit väldigt dåliga på att dölja sin heterosexuella läggning. De straighta utmärker sig inte bara genom sitt normala utseende utan också i sin teknik.

Är du säker på att du inte är smygbög? Tycker bara du verkar ha en lite väl stor fascination för bögporr om du nu skulle råka vara hetero.
Citera
2013-06-21, 00:13
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Är du säker på att du inte är smygbög? Tycker bara du verkar ha en lite väl stor fascination för bögporr om du nu skulle råka vara hetero.
Hurpass fascinerad är du själv?

Om du känner till någon gayporrskådis med ett typiskt manligt utseende (tänk Rupert Everett eller Rock Hudson) så får du gärna länka till mig, detsamma gäller bögsidor med äkta maskulina män, dock inte läderbögar.
Jag har inte rätt kön för att vara bög men hoppas vi kan prata ändå och att du tar mina inlägg på allvar för johannes verkar då inte göra det.
Citera
2013-06-21, 09:00
Medlem
Qarabags avatar
Citat:

Om du känner till någon gayporrskådis med ett typiskt manligt utseende (tänk Rupert Everett eller Rock Hudson) så får du gärna länka till mig, detsamma gäller bögsidor med äkta maskulina män, dock inte läderbögar.
Jag har inte rätt kön för att vara bög men hoppas vi kan prata ändå och att du tar mina inlägg på allvar för johannes verkar då inte göra det.

Men herregud... Du säger det ju själv. Hur kan man generalisera hur bögar ute i "riktiga världen" ser ut - och agerar - baserat på vad det är för killar som medverkar i bögporr? Precis lika lite som man kan göra det med heteroporr. Om jag går ut på en vanlig gata i Göteborg så ser ju varken killar eller tjejer ut som man gör i porrfilmer, det fattar väl vem som helst.
Citera
2013-06-21, 09:27
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Vilken typ av människa är det i regel som bara vill pussas?
Folk som vill ta en "walk on the wild side" utan att lägga in någon riktig insats... gärna ett fyllefenomen, såsom redan beskrivits.
Citera
2013-06-21, 12:01
Medlem
Citat:

Take your pick - http://www.boyculture.com/boy_cultur...orn-stars.html

AuticaMinore, för att folk ska ta dig på allvar krävs det att du tar andra på allvar, dvs, tar in vad de säger och reflekterar över dina egna åsikter. Du blir gång på gång motargumenterad och summan av dina svar är "Alla ni har fel, jag har rätt.".

Ja det finns feminina killar som är bögar men det betyder inte att alla bögar är feminina. Den porren du verkar kolla på bygger på stereotypen med en aktiv, maskulin kille som sätter på en mindre, feminin kille. Det finns dock mycket porr som inte följer den normen, jag har för mig t.ex. att TIM (treasure island media) brukade ha mer maskulina killar i sina filmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in