Citat:

Ursprungligen postat av 
Favoritgame
Tänk vilken förmåga du har fått nu när du med hjälp av att ha granskat bögporr blivit en expert på bögars beteende 

Fast det var ju inte bögarnas beteende jag främst syftade på utan de straighta som låtsas vara bögar mot betalning och de flesta av dem har hittills varit väldigt dåliga på att dölja sin heterosexuella läggning. De straighta utmärker sig inte bara genom sitt normala utseende utan också i sin teknik. 
Exempel på detta:
* Dåliga på kyssar och hångel, använder inte tungan, tafatta smekningar och stela omfamningar.
* Suger inte.
* Kan/vill inte suga ordentligt, plutar och slafsar runt lite nere vid skaftet eller på toppen 
   men vägrar deepthroat. Har dock oftast inga problem med att deepthroatas själva samtidigt
   som de tittar bort och troligen fantiserar att det är en kvinnas läppar som omsluter deras små
   skinnspikar.
* Rimmar inte och låter sig sällan rimmas.
* Utger sig för att rimma samtidigt som kameran zoomar ut och förflyttar sig från området 
   mellan anus och tunga så det i princip blir omöjligt att se om det som försiggår där bakom är äkta.
* Är uteslutande pitcher men kör aldrig barbacka.

Citat:

Ursprungligen postat av Favoritgame
Om jag hade sagt samma sak om heteroporr så hade nog de flesta bara skakat på huvudet...

Det finns ju som sagt rätt överlägset många fler kvinnor än gayar och därför torde också utbudet vara mycket större i heteroporren och därmed lite svårare att generalisera.
Gayporrens värld tycks bjuda oss oändligt många olika inriktningar men likt förbaskat ska var och varannan av dem domineras av alla dessa flickpojkar i olika skepnader.
Som om det skulle spela nån roll hur de är klädda eller om de har kraftiga biceps, en fjolla är alltid en fjolla och jag känner igen dem oavsett förklädnad.