Okej, tack för den listan men jag såg bara en 6-7 stycken som var snygga och deras data förtäljde ingenting om sexuell preferens och jag hittade heller inga klipp med skådespelarna.
Med andra ord finns det inget att granska här.
Citat:
Ursprungligen postat av Danzul
AuticaMinore, för att folk ska ta dig på allvar krävs det att du tar andra på allvar, dvs, tar in vad de säger och reflekterar över dina egna åsikter. Du blir gång på gång motargumenterad och summan av dina svar är "Alla ni har fel, jag har rätt."
Läs inläggen mer grundligt innan du kritiserar mig igen.
Det är
johannes som innehar den hånfulla attityd du beskriver, han är en äkta besserwisser då de som inte delar hans förutbestämda PK-smittade åsikter kan räkna med att bemötas en arrogant och nedlåtande ton och jag kan lova dig att hans jargong varit likadan sen jag började skriva här i fjol och säkerligen pågick den långt innan dess också.
Citat:
Ursprungligen postat av Danzul
Ja det finns feminina killar som är bögar men det betyder inte att alla bögar är feminina. Den porren du verkar kolla på bygger på stereotypen med en aktiv, maskulin kille som sätter på en mindre, feminin kille. Det finns dock mycket porr som inte följer den normen, jag har för mig t.ex. att TIM (treasure island media) brukade ha mer maskulina killar i sina filmer.
Tack för tipset. Har plöjt igenom ett 30-tal sidor och än så länge ser det rätt mörkt ut men har allt som allt lyckats komma över ett ental straightliknande sköningar som dessutom lät sig straffas med råge. Det är dessa få guldkorn som motiverar en till att söka vidare och hoppas på fler.
Citat:
Ursprungligen postat av
zergrush
Personligen har jag snarare
svårt för att hitta bra, eller ens några mängder av, riktig sissy- eller söt twink-porr

(
Märkligt värre, själv tycks man översköljas av dem överallt. Dock är det, som du säger, mycket sällsynt att få se några med ett finare yttre.
Johnny Rapid -
https://si0.twimg.com/profile_images...sg4coiv2n.jpeg
är väl en av de få hyfsat söta twinks som står att finna. Iallafall bland de som lyckats göra sig ett namn inom branschen.
I värsta fall får du väl hålla till godo med den här gamla klassikern -
http://lh6.ggpht.com/-LNqLIEehtYE/Tw...auz4o1_500.jpg
Mer sissy än så går det knappast att bli.