2013-06-22, 11:12
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danzul
Den porren du verkar kolla på bygger på stereotypen med en aktiv, maskulin kille som sätter på en mindre, feminin kille.
Det är väl den hen gillar bäst?

Personligen har jag snarare svårt för att hitta bra, eller ens några mängder av, riktig sissy- eller söt twink-porr

Bara biffgrabbar som ska dominera andra macho biffgrabbar överallt...
Senast redigerad av zergrush 2013-06-22 kl. 11:16.
Citera
2013-06-23, 01:24
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Take your pick - http://www.boyculture.com/boy_cultur...orn-stars.html
Okej, tack för den listan men jag såg bara en 6-7 stycken som var snygga och deras data förtäljde ingenting om sexuell preferens och jag hittade heller inga klipp med skådespelarna.
Med andra ord finns det inget att granska här.

Citat:
AuticaMinore, för att folk ska ta dig på allvar krävs det att du tar andra på allvar, dvs, tar in vad de säger och reflekterar över dina egna åsikter. Du blir gång på gång motargumenterad och summan av dina svar är "Alla ni har fel, jag har rätt."
Läs inläggen mer grundligt innan du kritiserar mig igen.
Det är johannes som innehar den hånfulla attityd du beskriver, han är en äkta besserwisser då de som inte delar hans förutbestämda PK-smittade åsikter kan räkna med att bemötas en arrogant och nedlåtande ton och jag kan lova dig att hans jargong varit likadan sen jag började skriva här i fjol och säkerligen pågick den långt innan dess också.

Citat:
Ja det finns feminina killar som är bögar men det betyder inte att alla bögar är feminina. Den porren du verkar kolla på bygger på stereotypen med en aktiv, maskulin kille som sätter på en mindre, feminin kille. Det finns dock mycket porr som inte följer den normen, jag har för mig t.ex. att TIM (treasure island media) brukade ha mer maskulina killar i sina filmer.
Tack för tipset. Har plöjt igenom ett 30-tal sidor och än så länge ser det rätt mörkt ut men har allt som allt lyckats komma över ett ental straightliknande sköningar som dessutom lät sig straffas med råge. Det är dessa få guldkorn som motiverar en till att söka vidare och hoppas på fler.

Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Personligen har jag snarare svårt för att hitta bra, eller ens några mängder av, riktig sissy- eller söt twink-porr (
Märkligt värre, själv tycks man översköljas av dem överallt. Dock är det, som du säger, mycket sällsynt att få se några med ett finare yttre.

Johnny Rapid - https://si0.twimg.com/profile_images...sg4coiv2n.jpeg
är väl en av de få hyfsat söta twinks som står att finna. Iallafall bland de som lyckats göra sig ett namn inom branschen.

I värsta fall får du väl hålla till godo med den här gamla klassikern -

http://lh6.ggpht.com/-LNqLIEehtYE/Tw...auz4o1_500.jpg

Mer sissy än så går det knappast att bli.
Citera
2013-06-23, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Läs inläggen mer grundligt innan du kritiserar mig igen.
Det är johannes som innehar den hånfulla attityd du beskriver, han är en äkta besserwisser då de som inte delar hans förutbestämda PK-smittade åsikter kan räkna med att bemötas en arrogant och nedlåtande ton och jag kan lova dig att hans jargong varit likadan sen jag började skriva här i fjol och säkerligen pågick den långt innan dess också.

Jag har läst de upprepade gånger och jag har även läst tidigare diskussioner där du deltar och oavsett hur han beter sig, skulle du nog tjäna i det långa loppet på att reflektera över din egna attityd.
Citera
2013-06-26, 10:46
Medlem
W..Dempss avatar
Dags att vända blad kanske?
Citera
2013-06-26, 17:07
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
I värsta fall får du väl hålla till godo med den här gamla klassikern -

http://lh6.ggpht.com/-LNqLIEehtYE/Tw...auz4o1_500.jpg

Mer sissy än så går det knappast att bli.
Grabben såg väl ok ut, 3/5, men han hör tryggt hemma i twink-kategorin tills han tar på sig ett par trosor: Då kan vi börja prata sissy
Citera
2013-06-27, 04:57
Bannlyst
Hur vanligt är det med bög-matsex bland svenska bögar?
Citera
2013-06-27, 17:13
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Grabben såg väl ok ut, 3/5, men han hör tryggt hemma i twink-kategorin tills han tar på sig ett par trosor: Då kan vi börja prata sissy
Endast tre poäng till Brent Corrigan!!! Sparsmakad eller?
Okej om han inte är din typ (ej heller min) men när det kommer till symmetri så går det ju nästan inte att förneka hans skönhet. Han är värd en stark fyra ur ett strikt estetiskt perspektiv.

Det är nog mest trannys som klär sig i trosor och övriga kvinnoplagg och dessa brukar också ha sin egen kategori på de flesta gaysidor jag besökt. Dock är det vanligt att transorna även kommer med ett par mastiga sillisar och detta skulle kanske orsaka fel sorts distraktion hos dig som bög?

Apropå detta, får man fråga varför du dras till mjuka, feminina twink-kroppar samt till fjollor med sin välbekanta air av kvinnlig skörhet?
Om du själv är en feminin man eller i twinkåldern så kan jag förstå att du väljer någon jämlik men om inte får du gärna förklara dig.
Citera
2013-06-27, 18:15
Medlem
W..Dempss avatar
Citat:
text

Nu är det inte riktat till mig, men kan ju säga vad jag tycker. Brent Corrigan intresserar mig inte alls. Men smaken är som baken. Och även om man är ute efter någon som är undergiven betyder inte att denne behöver se undergiven ut. Exempel på sådana inom porren är tex Mark Dylan , eller ännu bättre Erik Rhodes innan han dog(tragisk historia). I verkligheten finns desto fler exempel givetvis.

Sen finns det många bögar som verkligen inte är intresserade av feminina snubbar, och som direkt skriver att dem är ute efter någon som är maskulin, oavsett hur den personen föredrar det i sängen. Jag gillar män både för utseendet, och för att man slipper gnäll, tjat etc som tjejer och mer feminina killar kan hålla på med(inte alla som är så. Finns feminina killar som faktiskt är enkla att ha att göra med).
Citera
2013-06-27, 18:46
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W..Demps
Nu är det inte riktat till mig, men kan ju säga vad jag tycker. Brent Corrigan intresserar mig inte alls. Men smaken är som baken. Och även om man är ute efter någon som är undergiven betyder inte att denne behöver se undergiven ut. Exempel på sådana inom porren är tex Mark Dylan , eller ännu bättre Erik Rhodes innan han dog(tragisk historia). I verkligheten finns desto fler exempel givetvis.
Men hur viktigt är det här med symmetri då?

Hos straighta män verkar ju ansikte och hy prioriteras lika högt som kroppstyp och kurvor, är det inte detsamma för de maskulina bögarna?
Kanske att fjollorna suktar mer efter en stor biffig kropp som kan beskydda dem men för de flesta manliga gaymän så borde väl den vackre modelltypen vara ett mer eftertraktat ideal eller?
Vet du om den förste killen är gay eller straight förresten?
Citera
2013-06-27, 19:36
Medlem
W..Dempss avatar
Citat:
Men hur viktigt är det här med symmetri då?

Hos straighta män verkar ju ansikte och hy prioriteras lika högt som kroppstyp och kurvor, är det inte detsamma för de maskulina bögarna?
Kanske att fjollorna suktar mer efter en stor biffig kropp som kan beskydda dem men för de flesta manliga gaymän så borde väl den vackre modelltypen vara ett mer eftertraktat ideal eller?
Vet du om den förste killen är gay eller straight förresten?

Jag kan nog räknas till den mer biffiga, och även "manliga" kategorin (Typiskt manliga intressen, folk utgår från att jag gillar fitta), och jag är inte intresserad av en androgyn "modelltyp". Finns en del som gillar det dock. Jag gillar män som ser ut som män. Behöver inte vara perfekt symmetri, men får gärna se bra ut såklart. Och en kropp som varit på gym är definitivt en fördel. Tycker att män blir snyggare när de kommit upp i mitten av tjugoårsåldern. Det händer något med utseendet då så att de tydligare ser ut som män och inte pojkar. Den typen som stöter mest på mig (Är somsagt rätt stor, och sexuellt dominant) är faktiskt lite äldre män (typ 40) som gillar hårda tag.

Den första snubben är gay. Han har gjort youtubevideos där han berättade hur det var att komma ut.
Citera
2013-06-27, 21:08
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Jag kan nog räknas till den mer biffiga, och även "manliga" kategorin (Typiskt manliga intressen, folk utgår från att jag gillar fitta), och jag är inte intresserad av en androgyn "modelltyp". Finns en del som gillar det dock. Jag gillar män som ser ut som män. Behöver inte vara perfekt symmetri, men får gärna se bra ut såklart. Och en kropp som varit på gym är definitivt en fördel.
Men det finns ju många modeller som ser manliga ut också.
Hade du verkligen valt det där muskelberget i länk nr 2 framför någon av nedanstående undersköna modellbögar?

http://www.addpoll.com/d/media/image..._thumb_200.jpg
http://fitness.bf-1.com/wp-content/u...1/04/0-1-9.jpg

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lk...zn4qo1_500.jpg

http://3.bp.blogspot.com/_Bbrp-yaqwy...600/jeremy.jpg

http://cdn-a.ndlap3.seria.net/sites/...ovedspalte.jpg

http://24.media.tumblr.com/3d81ceed7...jg6o1_1280.jpg

Annars är det just modelltyperna som ofta står högst i kurs i de straightas värld, både bland män och kvinnor och därav min tro att det ser likadant ut bland er homosexuella.

Citat:
Den första snubben är gay. Han har gjort youtubevideos där han berättade hur det var att komma ut.
Kollade på en av hans videos och han talar nog sanning, räckte ju med att han öppnade munnen för radarn att ge fullt utslag hos mig iaf.
Citera
2013-06-27, 21:44
Medlem
W..Dempss avatar
Citat:
Men det finns ju många modeller som ser manliga ut också.
Hade du verkligen valt det där muskelberget i länk nr 2 framför någon av nedanstående undersköna modellbögar?
/../
Annars är det just modelltyperna som ofta står högst i kurs i de straightas värld, både bland män och kvinnor och därav min tro att det ser likadant ut bland er homosexuella.

Kollade på en av hans videos och han talar nog sanning, räckte ju med att han öppnade munnen för radarn att ge fullt utslag hos mig iaf.

Jag kan bara tala för vad jag gillar. Jag gillar ett "mindre modellaktigt" utseende än de du länkade till. De är väl klassiskt vackra, men inte speciellt intressanta utseendemässigt. Jag är inte ute efter någon som ser perfekt ut ur symmetrihänseende. Det är en annan sak med kvinnor för mig dock. Jag är visserligen inte sexuellt attraherad av kvinnor, men jag kan definitivt uppskatta ett vackert ansikte (då gillar jag mer modellooken) och en snygg rumpa.

Och jag hade valt definitivt Erik Rhodesutseendemässigt. Jag antar att jag gillar kraftigare/grövre ansiktsdrag mer. Däremot tycker jag att Rhodes var lite väl uppumpad. Jag gillar muskler, men han var 'roidad. Hälsosam går före det alla dagar.

Som bonus, en av de vackraste männen genom tiderna (enligt mig), Marlon Brando.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in