Citat:
Det förefaller ytterligt osannolikt att ledande agendajudar som Wolodarski inte skulle ha insett att en kraftig muslimsk invandring leder till en kraftigt ökad antisemitism. Min slutsats blir att de (på toppen, inte random byfåne som skriver i DN och AB) visste vad som skulle ske och trots detta aktivt lät det ske. Frågan är varför. Svaret har jag inte. Det verkar dock troligt att Wolodarski och co tänker big, funderar långa sömnlösa nätter över vad som bäst gynnar Israel, och i det perspektivet skiter fullständigt i svensson-judars situation i Malmö. Det verkar också troligt att vita europeiska sammanhållna nationalstater är något som efter Hitler starkt oroar många elitjudar. (Härav har jag dragit slutsatsen att elitjudar inte är mentalt lämpade att besluta om Europas framtid, ungefär på samma sätt som att en individ som är alltför traumatiserad av personliga upplevelser knappast kan fungera i ett arbete som psykolog.) Men längre än så klarar jag inte att spekulera, det som sker är så obegripligt sjukt. Den numer ofta framförda teorin att drivkraften skulle vara hämndlystna judar som vill förstöra västerlandet tror jag inte på.
Tyvärr följer hon slaviskt den förda Israelisk utrikespolitik som förts under de senaste decennierna.
Fram till 2015 var mångkulturen ett skydd för den etnicitet som EÅ och andra hade i Europa.
Alltså var mångkultur något att bejaka. Värsta exemplet på det är väl fortfarande Barbara Spectre med länk här: https://www.youtube.com/watch?v=MFE0qAiofMQ
När det väl gick upp för denna intressegruppen att multikulti som inkluderar andra MENA grupper hotar dem själva ändrades snabbt politiken. Nu måste multikulturen via ändringar i demografin stoppas likt det som sker i Israel. Där kan vi snacka om gränser.
Och det är den kovändningen som nu orkestreras också i DN.
Det visar också att intresset för detta i grunden inte är styrt av vad som är bäst för Sverige utan för ett starkt särintresse. Ett klansamhälle.
Klansamhället är redan här. Det har bara skötts lite snyggare än vad mer burdusa nyinflyttade "Svenskar" visar upp.
Men jag förstår att de gör på detta sätt. Det är inget olagligt och i deras intresse.
Problemet är att de förnekar andra att göra likadant.
Edit: "Svenskar ett folk som alla andra" har inte varit politiskt gångbart. Det är det nu. Och det får STORA konsekvenser.
Fram till 2015 var mångkulturen ett skydd för den etnicitet som EÅ och andra hade i Europa.
Alltså var mångkultur något att bejaka. Värsta exemplet på det är väl fortfarande Barbara Spectre med länk här: https://www.youtube.com/watch?v=MFE0qAiofMQ
När det väl gick upp för denna intressegruppen att multikulti som inkluderar andra MENA grupper hotar dem själva ändrades snabbt politiken. Nu måste multikulturen via ändringar i demografin stoppas likt det som sker i Israel. Där kan vi snacka om gränser.
Och det är den kovändningen som nu orkestreras också i DN.
Det visar också att intresset för detta i grunden inte är styrt av vad som är bäst för Sverige utan för ett starkt särintresse. Ett klansamhälle.
Klansamhället är redan här. Det har bara skötts lite snyggare än vad mer burdusa nyinflyttade "Svenskar" visar upp.
Men jag förstår att de gör på detta sätt. Det är inget olagligt och i deras intresse.
Problemet är att de förnekar andra att göra likadant.
Edit: "Svenskar ett folk som alla andra" har inte varit politiskt gångbart. Det är det nu. Och det får STORA konsekvenser.