Drömde en dröm uppdelat i 3 delar. Under den första delen var jag i skolans bageri (går 3e året på bageri/konditori-inrikting på hotell och restaurang). Vi skulle göra pepparkakshus, men vi fick inte veta hur. Jag satte igång att göra en vägg och jag kände mig stressad. De flesta andra var före, och läraren skällde ut en elev som gjort fel. När jag gjort en andra vägg, så hade fick jag totalt hjärnsläpp och bara stod där i vad som kändes, en oändlighet.
Sen helt plötsligt var jag ett rum, med en person i pararellklassen. Han sa att han hade något som hette "HP3" som tydligen var en dödlig sjukdom. Han började gråta och vi runtomkring tröstade honom. Denna del var väldigt obehaglig
Sist men inte mist skulle jag skriva en rapport om ett djur. Djuret, som ej finns på riktigt, såg först ut som en apa, men blev sedan ett havslevande odjur. Minns att jag läste om det på wikipedia, som av någon anleding hade en ljudfil där det berättades om detta odjur. Det hade varit involverat i attacker, och skadat 500 människor detta år (2011 alltså). Sen tog allt slut