Jag drömde att jag snodde en Cadillac som stod vid min parkering inatt.
En röd mördarcadillac som jag körde över folk o mejade andra bilar med, ungefär som i det där gamla spelet ''Carmageddon''.
Jag befann mig helt plötsligt vid en militäranläggning, där folk stod med stora kulsprutor och andra automatvapen och det var rent ut sagt ett jävla kaos. Någon sate hade lagt ut en spikmatta vid en kurva, o jag körde så klart på den här spikmattan och fick en punktering, därav körde jag av vägen.
Jag var halvt förlamad i kroppen efter kraschen, men jag repade mig rätt så fort och klev ur bilen som låg uppochner.
Nu såg jag det förbannade kräket som hade lagt ut spikmattan på vägen för mig. Det var en gammal skolkamrat till mig, en förvuxen tioåring som brukade mula mig i snöbollskrigen som liten förstaklassare.
Men istället för en hårt kramad isboll i handen som jag var van vid att se han med, så hade han en stor granatkastare i utbyte. Och den var riktad mot min uppochnervända Cadillac, han sköt iväg tre granater i rad mot fordonet, jag hoppade undan från explosionen och såg ur han med ett brett flin sprang iväg mot en van.
Jag blev riktigt förbannad över den här djävelns attityd, och sprang med långa kliv fram mot vanen,
och skickade iväg en karatespark mot rutan. Rutan sprack med en gång och nu jävlar var han inte så stursk längre, där satt han med en snopen blek min. Men han var helt livlös i ansiktet och verkade rätt så död av någon anledning, förmodligen så dog han av skräck. Så jag lämnade han ifred istället.
Alldeles för våldsamma drömmar jag har haft på det senaste, jag brukar inte köra våldsamma tv/data-spel längre. Så jag undrar vad fan det kan bero på?