Vi var på festival, en cool snubbe från i sommras som vi träffade var där (!) Det var inomhus för att det regnade. Vi misssade alla spelningar för det var blött ute och så vi var inne och söp som fan.. minns inte helt säkert vilka det var som var där av mina polare..eller vad som hände inne i byggnade. (Kan man ha minnesluckor pga. alkohol i drömmar?

)
Iallafall så åkte vi hem med min farfar. Jag och en polare klev ur bilen på vägen, jag drog in på statoil för att köpa stora mos, då springer polaren tillbaks till bilen och min farfar kör hem. Jag ser bilen åka iväg och springer ut från statoil utan att ha betalat, turken som jobbade där springer efter mig och jag blir jagad, som är så läskigt i drömmar. Han rycker tag i mig och säger; du behöver inte betala.
Sen helt plötsligt är vi i hemma där vi bor och vi ska över en stor bro över klarälven, någon buttar i en kompis som är biff, som faller ner 20 meter och gör ett magplask. Han simmar sedan till stranden och går upp och säger att han är jävligt stark och undra vem som buttade ner honom. Ingen erkännde.
Sen helt plötsligt är jag i en buss med massa randoms.. vi är påväg till nått jävla hotell och väl där så finns det en massa hissar.. jag minns inte riktigt vad som händer på hotellet men vill minnas att en hiss fastnar sen slutar drömmen.
en till:
Minns den inte så detaljerat, vart vi var osv..men det var jag och några bulgarer, om jag inte minns fel, som var på ett hotell som hade en jävligt stor gräsmatta utanför, såg nästan ut som i sagan om ringen vid helm's deep.
Helt plötsligt skriker en kompis att vi blir attackerade..
vi rör oss mot fönstren och ser 15. 000 orcer med riddarrustning (jag minns att dom var 15. 000 och vi var 10. 000 då någon sa det), och det blir en jävla kallabalik eftersom vi nästan bara har pilbågsskyttar, som då inte kan rubba dessa orcer med rustningar..
helt plötsligt står jag i baren med 2 personer, minns inte vilka det var, och ett par orcer som vi bjuder på sprit, dom blir fulla nästan direkt och det var nu dags att supa ner hela deras armé så vi kunde vinna på att dom är nersöpna. sen minns jag inte mer, tror jag vaknade...