Inatt drömde jag att jag var ute och gick, grannen som är bonde hade sina djur ute, de såg ut som stora rådjur fast mer bastanta, lite som övergödda renar. Jag var mycket intresserad av dessa djur. Efter ett tag blev en av dem lite aggressiv, först tänkte jag "Hahaha din fjant, du har inte en chans.." men ju närmare den kom, desto större blev den. Till slut var den nästan lika stor som en älg och då backade jag lite.
Efter det så var jag hemma, där såg jag en av våra katter. I verkligheten är hon helt svart med vanlig bondkattpäls, men nu hade hon fått krullig päls och var mer vit än svart. Jag antog att hon hade blivit gammal och vithårig, fattades bara virkpinnarna och garnnystat. Men visst fan var det hon, det såg jag i ansiktet.
Plötsligt låg jag i en säng tillsammans med 3 tjejer och någon mer. En av dem skulle senare bli mitt ragg.
Vi pratade om sex och annat, de visade upp olika kukar som de stött på genom åren, vissa fula, andra snyggare.. Jag var inte så intresserad av kukarna och till slut föll jag ner på golvet med en duns, sen tryckte jag iväg sängen lite med benet och det dammade upp en massa damm och hudflagnor i luften, fan vad äckligt!
Mannen som ägde sängen kom gåendes, till synes undrande vad fan som har hänt med hans säng och luften i hans sovrum.
Vi gick ut, jag höll på med min Mp3 spelare, den hade fått fnatt och direkt man försökte öppna spelaren så tog den hem en massa porr, virus reklam, popups och all möjlig skit från internet, sjukt störande.
Jag insåg att jag behövde skaffa en ny Mp3 spelare, en som inte hade med internet att göra.
Det var dag ute och jag kände för att skrika av mig lite, så jag gav ifrån mig ett ganska högt skrik, men jag var inte nöjd, så jag tog ett stort andetag och tog i så jag nästan blev blå i ansiktet, ett riktigt jävla djungelvrål, ungefär som denna herr'n: http://www.youtube.com/watch?v=FSdUbSPYOBo Då blev jag nöjd.
Sen gick vi vidare. Jag hittade en badrumsvåg på vägen, ställde mig på den och den visade att jag hade gått ner 10 kg. Sen kom mitt ragg och ställde sig på den, hon vägde också sjukt lite, 40 futtiga kilon vägde hon, vi konstaterade att vi helt enkelt festat så jävla hårt den senaste tiden att vi var maximalt uttorkade, hade glömt av att äta och antagligen spytt ut både tarmar och eventuella matrester. Vi kom då på den briljanta idén att gå till närmaste skolmatsal och köpa mat.
På väg dit kramades vi och jag fick en liten sten i örat som jag fick skaka ur.
Hon ville se stenen men den hade ju ramlat ner på grusvägen, jag tyckte det var onödigt att försöka leta efter den då det hade varit så svårt att urskilja den från alla de andra miljarder småstenarna där.
Skolmatsalen var stängd eftersom det var Söndag, men den förvandlades snabbt till en korvmoj som hade öppet.
Vi fick dock ingen korv utan någon hamburgeliknande grej som var rätt god. Jag tyckte denna maträtt var mycket smaskigare än vanliga hotdogs så jag var nöjd.
Det var vikt i den, mycket kött i den. Det tog dock skitlång tid att äta då brödet var segt som gummi i kanterna, men det gick ändå.
Ragget lyckades äta upp sin mycket snabbare än mig vilket förundrade mig en aning då jag för det första visste att jag var en ganska kvick ätare, och för det andra så hade jag börjat äta på min någon minut tidigare än henne. Jag tyckte att hon kanske skulle ställa upp i någon ättävling, alternativt en tuggtävling. Tankar for igenom huvudet: "Hur stora tänder har hon? Det ser ju inte ut som om det kan få plats så stora tänder där inne. Hmmm.. Konstigt." Själv hade jag fått mjölksyra ända upp i tinningarna i mina stackars käkmuskler.
Vi fick även negerbollar inne på denna korvmoj, det var ägaren till korvkiosken som bjöd oss. Detta hemska negerord yppades flera gånger och till slut var någon vänstertomte (som egentligen är riktigt jävla rasistisk av sig IRL
) tvungen att gnälla om att det var rasistiskt.
Jag sa något om att "det är märkligt att ni anti-rasister kan skilja på raser, ni är ju precis lika rasistiska själva", sen tittade jag ut genom fönstret och såg ett avgassystem ligga där.
Jag funderade på vad för fordon det hörde hemma på, men ju mer jag tittade, desto mer började det likna en slags grill, alternativt en gammal jetmotor som fallit från himlen och blivit krokig och rostig.
Gav upp försöket att identifiera föremålet.
Minns inget mer efter det, tror jag vaknade.
Efter det så var jag hemma, där såg jag en av våra katter. I verkligheten är hon helt svart med vanlig bondkattpäls, men nu hade hon fått krullig päls och var mer vit än svart. Jag antog att hon hade blivit gammal och vithårig, fattades bara virkpinnarna och garnnystat. Men visst fan var det hon, det såg jag i ansiktet.

Plötsligt låg jag i en säng tillsammans med 3 tjejer och någon mer. En av dem skulle senare bli mitt ragg.
Vi pratade om sex och annat, de visade upp olika kukar som de stött på genom åren, vissa fula, andra snyggare.. Jag var inte så intresserad av kukarna och till slut föll jag ner på golvet med en duns, sen tryckte jag iväg sängen lite med benet och det dammade upp en massa damm och hudflagnor i luften, fan vad äckligt! Mannen som ägde sängen kom gåendes, till synes undrande vad fan som har hänt med hans säng och luften i hans sovrum.
Vi gick ut, jag höll på med min Mp3 spelare, den hade fått fnatt och direkt man försökte öppna spelaren så tog den hem en massa porr, virus reklam, popups och all möjlig skit från internet, sjukt störande.
Jag insåg att jag behövde skaffa en ny Mp3 spelare, en som inte hade med internet att göra.
Det var dag ute och jag kände för att skrika av mig lite, så jag gav ifrån mig ett ganska högt skrik, men jag var inte nöjd, så jag tog ett stort andetag och tog i så jag nästan blev blå i ansiktet, ett riktigt jävla djungelvrål, ungefär som denna herr'n: http://www.youtube.com/watch?v=FSdUbSPYOBo Då blev jag nöjd.
Sen gick vi vidare. Jag hittade en badrumsvåg på vägen, ställde mig på den och den visade att jag hade gått ner 10 kg. Sen kom mitt ragg och ställde sig på den, hon vägde också sjukt lite, 40 futtiga kilon vägde hon, vi konstaterade att vi helt enkelt festat så jävla hårt den senaste tiden att vi var maximalt uttorkade, hade glömt av att äta och antagligen spytt ut både tarmar och eventuella matrester. Vi kom då på den briljanta idén att gå till närmaste skolmatsal och köpa mat.
På väg dit kramades vi och jag fick en liten sten i örat som jag fick skaka ur.
Hon ville se stenen men den hade ju ramlat ner på grusvägen, jag tyckte det var onödigt att försöka leta efter den då det hade varit så svårt att urskilja den från alla de andra miljarder småstenarna där. Skolmatsalen var stängd eftersom det var Söndag, men den förvandlades snabbt till en korvmoj som hade öppet.
Vi fick dock ingen korv utan någon hamburgeliknande grej som var rätt god. Jag tyckte denna maträtt var mycket smaskigare än vanliga hotdogs så jag var nöjd.
Det var vikt i den, mycket kött i den. Det tog dock skitlång tid att äta då brödet var segt som gummi i kanterna, men det gick ändå.
Ragget lyckades äta upp sin mycket snabbare än mig vilket förundrade mig en aning då jag för det första visste att jag var en ganska kvick ätare, och för det andra så hade jag börjat äta på min någon minut tidigare än henne. Jag tyckte att hon kanske skulle ställa upp i någon ättävling, alternativt en tuggtävling. Tankar for igenom huvudet: "Hur stora tänder har hon? Det ser ju inte ut som om det kan få plats så stora tänder där inne. Hmmm.. Konstigt." Själv hade jag fått mjölksyra ända upp i tinningarna i mina stackars käkmuskler.
Vi fick även negerbollar inne på denna korvmoj, det var ägaren till korvkiosken som bjöd oss. Detta hemska negerord yppades flera gånger och till slut var någon vänstertomte (som egentligen är riktigt jävla rasistisk av sig IRL
) tvungen att gnälla om att det var rasistiskt. Jag sa något om att "det är märkligt att ni anti-rasister kan skilja på raser, ni är ju precis lika rasistiska själva", sen tittade jag ut genom fönstret och såg ett avgassystem ligga där.
Jag funderade på vad för fordon det hörde hemma på, men ju mer jag tittade, desto mer började det likna en slags grill, alternativt en gammal jetmotor som fallit från himlen och blivit krokig och rostig.
Gav upp försöket att identifiera föremålet.
Minns inget mer efter det, tror jag vaknade.
Senast redigerad av Krafse 2011-12-10 kl. 14:10.
Senast redigerad av Krafse 2011-12-10 kl. 14:10.
Tack och lov för att de var en dröm..
, jag lyckades dra mig ur och han sprutade bredvid.