2011-12-10, 14:03
Medlem
Krafses avatar
Inatt drömde jag att jag var ute och gick, grannen som är bonde hade sina djur ute, de såg ut som stora rådjur fast mer bastanta, lite som övergödda renar. Jag var mycket intresserad av dessa djur. Efter ett tag blev en av dem lite aggressiv, först tänkte jag "Hahaha din fjant, du har inte en chans.." men ju närmare den kom, desto större blev den. Till slut var den nästan lika stor som en älg och då backade jag lite.

Efter det så var jag hemma, där såg jag en av våra katter. I verkligheten är hon helt svart med vanlig bondkattpäls, men nu hade hon fått krullig päls och var mer vit än svart. Jag antog att hon hade blivit gammal och vithårig, fattades bara virkpinnarna och garnnystat. Men visst fan var det hon, det såg jag i ansiktet.

Plötsligt låg jag i en säng tillsammans med 3 tjejer och någon mer. En av dem skulle senare bli mitt ragg. Vi pratade om sex och annat, de visade upp olika kukar som de stött på genom åren, vissa fula, andra snyggare.. Jag var inte så intresserad av kukarna och till slut föll jag ner på golvet med en duns, sen tryckte jag iväg sängen lite med benet och det dammade upp en massa damm och hudflagnor i luften, fan vad äckligt!
Mannen som ägde sängen kom gåendes, till synes undrande vad fan som har hänt med hans säng och luften i hans sovrum.

Vi gick ut, jag höll på med min Mp3 spelare, den hade fått fnatt och direkt man försökte öppna spelaren så tog den hem en massa porr, virus reklam, popups och all möjlig skit från internet, sjukt störande.
Jag insåg att jag behövde skaffa en ny Mp3 spelare, en som inte hade med internet att göra.

Det var dag ute och jag kände för att skrika av mig lite, så jag gav ifrån mig ett ganska högt skrik, men jag var inte nöjd, så jag tog ett stort andetag och tog i så jag nästan blev blå i ansiktet, ett riktigt jävla djungelvrål, ungefär som denna herr'n: http://www.youtube.com/watch?v=FSdUbSPYOBo Då blev jag nöjd.

Sen gick vi vidare. Jag hittade en badrumsvåg på vägen, ställde mig på den och den visade att jag hade gått ner 10 kg. Sen kom mitt ragg och ställde sig på den, hon vägde också sjukt lite, 40 futtiga kilon vägde hon, vi konstaterade att vi helt enkelt festat så jävla hårt den senaste tiden att vi var maximalt uttorkade, hade glömt av att äta och antagligen spytt ut både tarmar och eventuella matrester. Vi kom då på den briljanta idén att gå till närmaste skolmatsal och köpa mat.
På väg dit kramades vi och jag fick en liten sten i örat som jag fick skaka ur. Hon ville se stenen men den hade ju ramlat ner på grusvägen, jag tyckte det var onödigt att försöka leta efter den då det hade varit så svårt att urskilja den från alla de andra miljarder småstenarna där.

Skolmatsalen var stängd eftersom det var Söndag, men den förvandlades snabbt till en korvmoj som hade öppet.
Vi fick dock ingen korv utan någon hamburgeliknande grej som var rätt god. Jag tyckte denna maträtt var mycket smaskigare än vanliga hotdogs så jag var nöjd.
Det var vikt i den, mycket kött i den. Det tog dock skitlång tid att äta då brödet var segt som gummi i kanterna, men det gick ändå.
Ragget lyckades äta upp sin mycket snabbare än mig vilket förundrade mig en aning då jag för det första visste att jag var en ganska kvick ätare, och för det andra så hade jag börjat äta på min någon minut tidigare än henne. Jag tyckte att hon kanske skulle ställa upp i någon ättävling, alternativt en tuggtävling. Tankar for igenom huvudet: "Hur stora tänder har hon? Det ser ju inte ut som om det kan få plats så stora tänder där inne. Hmmm.. Konstigt." Själv hade jag fått mjölksyra ända upp i tinningarna i mina stackars käkmuskler.

Vi fick även negerbollar inne på denna korvmoj, det var ägaren till korvkiosken som bjöd oss. Detta hemska negerord yppades flera gånger och till slut var någon vänstertomte (som egentligen är riktigt jävla rasistisk av sig IRL ) tvungen att gnälla om att det var rasistiskt.
Jag sa något om att "det är märkligt att ni anti-rasister kan skilja på raser, ni är ju precis lika rasistiska själva", sen tittade jag ut genom fönstret och såg ett avgassystem ligga där.
Jag funderade på vad för fordon det hörde hemma på, men ju mer jag tittade, desto mer började det likna en slags grill, alternativt en gammal jetmotor som fallit från himlen och blivit krokig och rostig.
Gav upp försöket att identifiera föremålet.

Minns inget mer efter det, tror jag vaknade.
Senast redigerad av Krafse 2011-12-10 kl. 14:10.
Citera
2011-12-11, 01:34
Medlem
lendrygghs avatar
(Den här drömmen skriver jag ner bara för att jag vill bevara den. Läsvärdet uteblir sålunda)

Drömde att jag av någon anledning spelade poker och drack öl med det vanliga gänget kompisar på några släktingars omfångsrika vind. Det blev sent och en efter en tänkte på refrängen tills det bara var jag och två till kvar runt bordet. Den ena bodde ändå i huset så hon kunde stanna tills hon inte orkade vara uppe längre.

Efter ett tag var det bara hon (min syssling) och jag kvar, då hennes bror, som precis kommit hem från en fest, kom upp för trappan och hälsade på oss. Han drog in på sitt rum, som också låg på vindsvåningen, och efter en halvtimma så kom det upp en tjej som hejade lite snabbt och gick in till honom. Min syssling förklarade konstaterande att det var hans KK.

Vi spelade färdigt och hon undrade var jag vill sova, så jag bad om en rundtur på vinden som var riktigt jädra stor med plankgolv och sluttande tak och full av antikviteter och flyttkartonger. En annan kamrat hade sitt eget rum på vinden med - han bodde tydligen inackorderad - och där jag fick sova medan han spelade Minecraft på en dator som var uppställd på ett biljardbord.
Citera
2011-12-12, 19:58
Bannlyst
Jag vaknade i en bil i diket ovetandes hur jag hamnat där,
tar mig ur bilen och ser en kropp ligga några meter bort, rusar dit och vänder på kroppen och det är min far.

Hörde mig själv gråta än fast jag själv sov.
Han gick bort för 3 år sedan och saknar han så förbannat
Citera
2011-12-16, 00:29
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Jag drömde om ett högt hus, och på taket av huset sprang en beväpnad man med mustasch. Han tog sitt gevär och sköt sin mamma, som gick på marken, sedan skrek han ett gäng svordomar över henne. Han dumpade sina vapen på taket (ett automatvapen och en pistol) och sprang iväg. Jag tog vapnen, och gömde dem hemma hos mig, tänkte att de kunde vara kul att ha.
Citera
2011-12-16, 00:41
Medlem
Magee89s avatar
Jag drömde om att min far skulle vrida nacken av en katt och jag fick hålla fast stackarn medans pappa försökte vrida nacken av den. Det västa var att pappa inte riktigt lyckades utan fick kämpa med de och stackarn led och skrek så mycket. Jag stod och höll om min lillasyster som var helt förtvivlad och skreksjöng jullåtar i örat på henne för att hon inte skulle höra kattens skrik.. Tack och lov för att de var en dröm..
Citera
2011-12-16, 00:42
Medlem
Acid-Brains avatar
Jag byggde ett hus, eller snarare någon form av hydda, precis intill ett järvägsspår som krökte sig. Det var väldigt viktigt att jag och medlemmarna i huset skulle bygga heltäckande väggar utan fönster för att skydda oss från stirrande blickar av förbipasserande tågresenärer. Som byggnadsmaterial till väggarna användes övergivna delar från någon närbelägen cirkus, som enligt hörsägen hade gått i konkurs. Väggmaterialet bestod mestadels av ett antal plattor med olika magiska motiv i olika färger och då väggen var färdig stod jag bara där i eufori och beskådade den från olika vinklar och var väldigt nöjd över resultatet. Alla plattor passade så perfekt och bildade en rak och stabil vägg.

Senare in i drömmen stod jag inne i det nybyggda huset med en stor glasburk som var fylld med rent kokain. Burken rymde ungefär 2-3 liter och där stod jag och skopade i mig innehållet. Efter en stund blev jag väldigt orolig över frågan ifall jag hade överdoserat innehållet en aning. Jag hamnade i panik och trodde att jag skulle dö i hjärtattack och övervägde att kontakta en läkare. Trots detta så fortsatte jag efter en stund att slicka på smala och lätt pyramidformade kristaller som tydligen bestod av crystal-meth och hade därtill en väldigt saltig smak.

Plötsligt invaderades huset av ett gäng okända personer, och jag insåg att det viktigaste av allt var att gömma min lilla kokainburk så bra som möjligt. Personerna som myglade sig in i huset verkade dock väldigt zombifierade och gick långsamt omkring med öppen mun, fötterna släpandes efter sig och verkade inte närvarande överhuvudtaget. De zombifierade personerna strök enbart omkring bland långa uppradade växtlådor utan något synligt mål...
Senast redigerad av Acid-Brain 2011-12-16 kl. 00:57.
Citera
2011-12-16, 14:43
Medlem
Acid-Brains avatar
Jag körde över en kritvit pudel så att den blev helt platt. Jag befann mig i något hamnområde, och ägaren till pudeln stod och skrek och jämrade sig över sin före detta hund, som låg på den våta asfalten som en söndermanglad fjäderdyna. Den före detta hundägaren var en gammal kärring i rött, sprätigt hår. Hon bar på en svart hatt och hade ett litet svart nätskynke hängandes framför hennes ansikte, ungefär ett sådant skynke som man brukar använda på begravningar. Hon stod och jämrade och jämrade sig och stirrade till slut åt mitt håll. Jag backade undan från den rödhårige kärringen och den tillplattade pudeln i en väldigt långsam takt och fortsatte att backa i flera hundra meter...
Senast redigerad av Acid-Brain 2011-12-16 kl. 14:55.
Citera
2011-12-21, 15:48
Medlem
Har haft mycket drogrelaterade drömmar på senaste av någon anledning.
För en vecka sen var hela min familj höga förutom jag, när jag plötsligt får en spruta med morfin inkörd i nacken. Var en sjukt hemsk känsla att få en okänd mängd av en okänd drog insprutad i sig

Igår så var jag i någon tunnel under marken med massor av kablar hängande i taket, och kröp runt bland nålar. När jag slängde iväg en av nålarna kom någon guide och skällde ut mig för att jag kastade saker och kastade ut mig.
Citera
2011-12-21, 18:17
Medlem
Krafses avatar

Denna drömmen vill jag gärna minnas, eller kanske mer den bisarra känslan i den, så jag vet inte hur intressant den blir för andra läsare. Lars Ohly är med i drömmen iaf, och han är sjukare än någonsin.

Till drömmen:

Jag låg i en säng i ett motellrum, det var som ett motell som på film, bottenplan. Det fanns två stora dubbelsängar där inne och jag låg i den längst in i rummet.

Jag hörde att radion spelade upp samma reklam som den spelat upp så många gånger tidigare, jag drog täcket över mig och bara "Neejjjjj inte den jävla skitjävlareklamen igen." men då insåg jag plötsligt att hela radioprogrammet måste vara specifikt designat för att reta gallfeber på just mig, eftersom jag alltid hört samma radioprogram i sällskap med mannen bredvid mig.

Jag insåg att mannen bredvid mig, närmare bestämt Lars Ohly som låg där i sängen iförd kavaj, var den sjuka jäveln som styrde radion. Han riktigt log när han kände att hans radioprogram retade mig.
Han hade en liten elektronisk dosa med knappar gömd innanför kavajen (som jag dock kunde skymta ändå, den var inte speciellt bra gömd) där han kunde trycka på en rad olika knappar för olika, plötsliga och vedervärdiga reklamavbrott eller hemska låtar.

Jag hade nu genomskådat att radioprogrammet var specifikt avsedd för att reta upp just mig och ingen annan än mig, och denna jävla Lars Ohly och hans fru på andra sidan Jorden var skyldig.
Nu visste han att jag visste, så han kontaktade sin feta zigenarkärring genom att tala telepatiskt (?) med henne med konstiga mjau-ljud.
Om han sa "mjau" så betydde det en sak, kanske att han var genomskådad, och sa han "mjau mjau mjauuuuu plopp" så betydde det kanske att han behövde förstärkning.

Jag fick nog av gubbjäveln och lämnade motellet fort som fan.

Väl ute var det solsken och Lars zigenarkärring kom gående en bit bort. Jag började jogga och försökte se ut som en random joggare, men kärringjäveln lyckades identifiera mig. Det gjorde dock ingenting för hon var för fet för ett fuck och långsam som en sengångare, (sen att hon tagit sig hit till motellet från andra sidan Jorden på bara några sekunder var en annan sak) så det var bara att lugnt jogga vidare.

Jag hade tappat något som liknade en svart, tjock Bibel på gräset, eller det kanske inte var min, skit samma, kärringen gapade om att jag skulle plocka upp den sen när jag kom tillbaks, och jag sa åt henne att hon kunde fara åt helvete och att jag aldrig i livet vill komma tillbaka till hon och hennes sjuka man.

Jag fortsatte jogga och märkte att en massa vilt främmande människor runt omkring mig vände sina blickar mot mig, som om jag var efterlyst.
Spänningen blev allt högre, det hela började verkligen kännas som en Truman Show. Så jävla uppenbart att jag levde i en fejkvärld där alla random människor var proffessionella statister.

Det hela blev en slags "psykning" där dessa Truman Show-statister var utplacerade ÖVERALLT och vred sina huvuden mot mig. Vissa gestikulerade mot mig på ett psykande vis. Inte aggressivt, utan bara psykande.

Jag joggade ut på något man kan likna plattan i Sthlm, jag kunde känna att någon "sögs mot mig", som om han kände av min energi och kunde lokalisera mig därefter.

Då dök de upp, en lång, ung kille från Mellanöstern som var klädd som Karate Kid, i kompani med en kortare man från MÖ.
Jag stoppade honom med två fingrar i magen, en aning andfådd och jävligt psykiskt "torterad" av förföljelsen, och frågade honom rätt ut om han har gått just hit till mig ända från Pakistan.
Han sa då "Neeeej broshan, jag är en rebellisk krigare!", som om han var på min sida, redo att hjälpa mig. För ett kort ögonblick ville jag lita på honom då han ändå kändes genuint god, men kom snabbt på att han bara var ännu en statist i denna jävla Truman Show.

Jag vaknade plötsligt av att morsan brölade i rummet. Kanske lika bra.
Senast redigerad av Krafse 2011-12-21 kl. 18:35.
Citera
2011-12-22, 16:48
Bannlyst
Jag drömde att jag o sambon var hemma hos ett par f.d vänner vi inte längre har kontakt med.
Jag pratade med tjejen som om jag gillade henne och vore bästpolare med henne.
(Vi har ingen kontakt längre på grund av vissa saker som fått mig att avsky henne)
Sedan när vi gick därifrån så hånglade min sambo upp henne (dom är barndomskompisar), så hennes kille (gammal kompis också) började gråta, och sen började dom två att bråka.
Jag var däremot inte det minsta arg över vad min sambo gjorde konstigt nog.

Lite luddigt däremellan, men i slutet på drömmen blev jag tagen bakifrån av någon turkliknande jävel som knep åt med benen, försökte dra mig därifrån, speciellt när aset var påväg att komma, o jag var rädd att han skulle komma i mig, jag har ju inga p-piller eller något , jag lyckades dra mig ur och han sprutade bredvid.
Vilken jävla rasförrädare jag är i mina drömmar, whyyyyyyy
Citera
2011-12-22, 18:11
Medlem
Acid-Brains avatar
Jag var en byggarbetare och kände mig grymt manlig då jag stod och borrade som en tok i samband med något byggnadsprojekt. Plötsligt befann jag mig i en tom och öde stad, körde omkring i en blå bil och skulle skjutsa min kusin någonstans...
Citera
2011-12-23, 11:11
Medlem
Hade en rätt skum dröm där jag bl.a tittade på något psykedeliskt på ett tv-program, sedan drogs jag in i det som värsta trippen, först var det typ en boll som ändrade på sig till massor av olika former som jag inte kunde slita blicken från, sedan var det hela rummet jag satt i som ändrade form, flashade i olika färger och saker liksom "smälte", rätt nice.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in