Sjukaste jag har varit med om. Jag brukar aldrig komma ihåg mina drömmar och gör jag det kommer jag inte ihåg några detaljer alls. Men idag var det som om det faktiskt hände. Helt sjukt verkligt och när jag vakna blev jag bara riktigt sur för att den snygga tjejen jag kysste inte finns på riktigt. Om ni har några tankar vad allt det här kan betyda får ni hojta till

---
Det första jag minns var att jag satt på ett berg där dom spelade in någon film scen. En riktigt underbart söt tjej var med i scenen och jag gick fram och kysste henne. Hon hade massor med läppglans som jag fick på läpparna och sen torkade av på mina händer.
Sen var jag i något slags museum. Massa konstiga rum, ett var som ett slagsfält av skumgummi ”skydd-väggar” där man sköt laser med guitar hero gitarrer och jag vann mot en snubbe som går i min klass. Sen så var jag och massa andra i ett rum med små fåglar och ett piano. När alla skulle gå väntade jag för den skit söta tjejen satt där. Så när alla gått frågade jag henne om jag kunde få henne nummer och var extremt nervös. Då kom en gammal klass kamrat från ingenstans och stod brevid mig. Den snygga tjejen förvandlades till en fågel och flög omkring i rummet, jag blev lite ledsen och gick därifrån.
Rätt som det var så var jag med någon snubbe som visste vem tjejen var. Han berättade vart hon fans och helt plötsligt var jag och cyklade i skogen. Jag såg henne spela in en film i skogen och cyklade bara förbi och vidare till ett litet villaområde. Där gick jag in i ett hus och två snubbar satt där med massor utav cannabis. Min morfar var helt plötsligt där och sen kom en kines och sa att han ville ha pengar annars skulle han döda oss.
Rätt som det var så va jag i ett annat hus, det var någon slags fest. Jag var i ett rum med tre stycken tjejer och en tjej flörta med mig. Jag drog och jag träffa två av mina nära vänner. Vi hade alla cyklar och cykla omkring där. Jag hade en mountainbike och de hade typ bebiscyklar. Det var någon slags marknad bland husen och alla var där. Medans alla var på marknaden så brände kinesen ner deras hus. Det var fullt med rök och brandmänn försökte släcka.Vissa hus hade klarat sig relativt bra och folk stog och målade på dem.