2010-12-23, 01:41
Medlem
Drömde att jag börja på en ny skola i polen så efter tag märkte jag att mina nya vänner hade såna små fula hattar på huvudet. Jag hade börjat på en jude skola! sen kom en pansarvagn förbi med jude tecknet på sidan så var det massa judar som stod och protestera på torget mot nazism och sånt, drömmen sluta med att jag drog på mig en hatt och gick iväg och rökte på med några.

sjukaste jävla drömmen någonsin
Citera
2011-01-16, 08:30
Medlem
Herr.Vakens avatar
Damm, gips och betong ven från väggarna medan jag intensivt beskådade soldaterna omkring mig. Ena stunden var kriget i full gång till att andra stunden stanna till och jag kunde se hur trupperna samlades utanför det 3vånings vita och stora huset för att marschera, inte fira, inte öva, ingenting. Utan bara marschera. Vi befann oss i ett gammalt mentalsjukhus som numera var en skola, för att under kriget användas som någon slags bas för Sverige på världskrigets spelplan. Det hela påminde mig om monopol. Jag var den enda utav dem alla som inte var soldat, jag visste inte vad jag gjorde där. Jag kunde vara en journalist, ett spöke, en spion eller en civil. Men där var jag. I all hast utrymde soldaterna rummet jag låg på golvet i. Kulorna ven precis överallt och jag trodde att vad jag än gjorde så skulle jag förmodligen dö. Just det faktumet gav mig en känsla av "fuck it all" och jag sprang efter soldaterna som utrymde. Inga dog, inga skadades. Men kriget var just nu i ett slags epicentrum och av någon anledning så fann jag mig själv konstant i att vara i stormens öga. Kulorna ven som om det var regn men inte en enda kula träffade varken mig eller någon annan. Jag sprang på huk ut på fotbollsplanen utanför huset och rusade in i skogen som låg brevid. Det var ryssar som anföll och just som jag kom in i skogen så insåg jag att ryssarna hade vunnit. Dom hade tagit över Sveriges bas och istället för Svenskar som ena stunden krigade och andra stunden marscherade så var det nu Ryssar som genomförde denna loop utav detta verklighetsfrånskilda vansinne.

Jag tog mig över en kulle i skogen och beskådade på andra sidan Ryssarnas bas, det var här dom hade kommit ifrån innan. Innan jag visste ordet utav det så befann jag mig som en fånge. Dom kastade mig i en bur tillsammans med King llong ill i vad som kunde varit både en evighet eller några minuter. Han satt ovanför mig i det rost-färgade rummet med vakter utanför buren och stirrade blint in i intet. Jag försökte inte prata med honom, han försökte inte prata med mig. Vi bara var.

Utan förvarning förtanke eftertanke eller planering så kom min frälsare; en liten pojke på cirkus 12år som visade mig vägen därifrån. Som vi tog oss därifrån så hörde jag igen hur kulorna ven och denna gången så var det Irland, (eller kanske Skottland?) som var i farten för att erövra. Jag och pojken tog oss upp i skogen och han visade mig till något som jag trodde var det mest säkra och trygga stället på hela spelplanen. Här hade jag översikt över det mesta som hände och jag hade även blivit belönad med ett vapen. Pojken försvann och som jag märkte att Irland/Skottland nu tagit över Ryssland så insåg jag att Irland/Skottland skulle komma upp i skogen för att försäkra sitt territorium från kvarlevande ryssar. Jag hörde hur en gren knast och mitt framför mig kom en livs levande Irländare. Jag hade absolut ingen aning om varför han inte såg mig, men jag hann göra upp en eld bakom Irländaren och när han i sekunden insåg att jag var framför honom så tog jag ett stadigt steg framåt la handen på hans axel och tryckte upp mynningen under hans haka. Ingen reaktion, ingenting.

PANG.

Och han föll ner i elden.
Citera
2011-01-16, 15:35
Medlem
Dom senaste dagarna har jag drömt väldigt konstigt, flera drömmar per natt och riktiga mardrömmar

Dröm 1 : Jag är hemma i min lägenhet och tydligen när jag går ut ur svalen så skall jag bli avrättad för vad vet jag inte, Jag ser min mamma gråta i dörröppningen till mitt rum och pappa som jag nästan aldrig sett gråta irl släppte någon tår med, jag hade 20 minuter på mig innan det skulle ske och min syster var och tränade med sina hästar.

Detta är det ända jag kommer ihåg, kommer tyvärr inte ihåg hur allt sluta.

Dröm 2 : Jag är inne i en klädaffär och jobbar som vakt, från ingenstans kommer det den biffigaste negern in town och skjuter mig i ryggen och träffar både lungor och hjärta. Detta kan ha varit den äckligaste drömmen på länge för jag gick och la mig med smärtor i hjärtat och riktigt kände hur mitt liv var påväg att ta slut, Jag trodde jag dog på riktigt. Fylldes med ångest och blev riktigt ledsen.

Jag kände riktigt hur ont det gjorde att blev skjuten i hjärtat, gjorde ont som in i helvete samtidigt som jag fick mindre och mindre luft och kände hur blodet bara spred sig innuti min kropp.

Jag sköt negern några gånger men hans muskler verkade som om det vore kevlar, skadad blev han men dog gjorde han inte.

Sen vakna jag helt kallsvettig och kände mig illamående samt vart tvungen att ta en cigg.

Dröm 3 : Jag och min pappa sitter i våran bil nedanför en istäckt backe, det kommer en långtradare som slirar och åker åt helvete samt vurpar. Det är jätte stora sagan om ringen liknande träd runt om och när vi springer ut till långtradaren för att hjälpa till så börjar träden fallera och det faller massa skit och träffar min pappa, säkert 20 ton med träd som mosar min far rätt framför ögonen på mig, Det sista han sa innan han dog va ett högt "Faaaaaeeeeeeeeen!!!!" Och sen vände jag mig om och kände mig helt tom.

Sen vaknade jag, har sovit riktigt dåligt dom senaste dagarna..
Citera
2011-01-16, 22:58
Medlem
Jiggysaws avatar
Drömde att jag var gravid.
Citera
2011-01-18, 05:51
Medlem
allt.o.ingets avatar
Jag drömde i natt att jag och en till var och grävde i ett stenröse. I botten av stenröset låg en stor sten som utstrålade någon form av energi som inte gick att förklara. Vi tog med oss stenen. Senare i drömmen blev den stulen. Jag minns tyvärr bara detaljer.
Citera
2011-01-18, 16:19
Medlem
phenomenets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allt.o.inget
Jag drömde i natt att jag och en till var och grävde i ett stenröse. I botten av stenröset låg en stor sten som utstrålade någon form av energi som inte gick att förklara. Vi tog med oss stenen. Senare i drömmen blev den stulen. Jag minns tyvärr bara detaljer.

Det var du och jag. Stenen var "philosophers stone", minns du vilka som tog den?
Citera
2011-01-22, 12:35
Medlem
Jag har drömt den här drömmen flera gånger, den är lite smått läskig men behaglig, förutom stundvis då den nästan är en mardröm.

I huvuddrag har jag följt med en jättesöt och jätterik kille till hans JÄTTELYXIGA (alltså verkligen...) "sommar"hus i Spanien/Frankrike. Där har jag en slav (en liten tjej på typ 6-8 år) som gör allt jag säger till henne. Hon är först rädd för mig (förmodligen för att killen gjort något mot henne) men upptäcker sedan att jag är genomsnäll. Sen pågår den här drömmen, jag lever i det här huset med killen. Ibland börjar den om, så att vi står på gränsen till Danmark och köper cigg och tidningar på Pressbyrån, sedan drar iväg i 220 i hans skitlyxiga bil (tror det är mercedes AMG).
Ibland är jag jättesnäll mot slaven, jag låter henne sitta i mitt knä och vi har jättetrevligt tillsammans. Hela drömmen känns väldigt behaglig med havsljud och värmen och vinden i håret, men ibland är jag jätteelak och då kan jag se tårarna i hennes ögon.

En jävligt märklig grej som är surrealistisk (det andra i drömmen är ändå realitet för någon antar jag) är att stranden är uppdelad eller vad man ska säga... Skitsvårt att förklara men i mitten av havet är det en uppdelning och ibland måste man gå över på andra sidan.

En gång skulle jag köra hans bil och då kom massa små negerbarn och skulle ta bilen. De blockade så jag inte kunde stänga dörren, men min smarta och snygga kille startar bilen och jag trycker på gasen och de blir asrädda och drar.

En annan sak jag kommer ihåg är att jag visste hela tiden att han ljög för mig.

Åh vad jag vill veta vad denna drömmen betyder...
Citera
2011-01-22, 14:19
Bannlyst
Tvingade till mig ett blowjob från mona sahlin med pistol riktad mot henne, under ett zombie apocalypse..

Jag vrickad. :/
Citera
2011-01-22, 22:15
Medlem
Zkeks avatar
drömmde nyss en ganska konstig dröm under en liten power nap.

de börja med att de var kalas hemma hos min pappa alla satt inne medans jag fick stå ute med talriken på liggandes på taket på en äldre Volvo svart begravningsbil med stora baslådor där bak o grejer såg ut som en servicebil och äta. sedan börja de regna före jag han äta mitt kött så jag sprang in sedan hoppa de till och jag hör att de dunkar typ som i jerussic park filmer när T-rex är i närheten och står då med talriken med 2 köttbitar i handen och tittar upp i backen mot skogen bakom huset och ser då 2 st små dinosaurier sedan som ser ut att vara deras förälder som hämtar tillbaka dom, dom såg ut som en Raptor. helt plötsligt så ser denna dino förälder mig och jag zoomar in på denna Rapor nära med 2 bild vinklar en snett över bakifrån och en precis framför.

efter detta så hoppar de till i drömmen igen och det är helt svart och jag hör fortfarande att de dunkar och jag e kvar ute i garaget hos pappa fast nu med min egna syster och hon surfar på sin dator och brevid så står de en konstig sak med 4 st skärmar upp hängda 2 Större 2 mindre och en fjärr till denna med en styrkula på. Alla skärmarna visar exakt samma sak och jag drar igång nåt som ser ut som Spotify fast de är mörkare och heter Percy's Spotify, sedan vaknar jag
Citera
2011-01-22, 22:21
Medlem
E.S.A.Ds avatar
Jag drömde att jag kom på världens roligaste bild.
En man håller i en höna, som en k-pist ungefär.
Hans öga är precis vid hönans stjärthål.
Sen står det, under bilden : DU kan försöka se det du vill se, men var beredd på att du bara får hönsskit på kinderna.

Jag vaknade till lite och tyckte att det var så jävla roligt.
Jag tänkte att jag måste photoshoppa en sån bild och posta den på Flashback och andra ställen.
Sen somnade jag om.
Nu känns det ganska stört att jag fortfarande tycker att bilden är skitrolig, bara för att den var det i drömmen.
Citera
2011-01-25, 15:07
Medlem
Scherbatskys avatar
Drömde att jag satt och skrev på datorn och upptäcker att det fattas tangenter. Bredvid mig står det en docka och äter upp mina tangenter, en i taget.
Citera
2011-01-25, 19:37
Medlem
lassestefanzs avatar
Inatt så fick jag uppleva en "Dröm i drömmen" eller för dem som har sett filmen "Inception" så var det precis det som hände fast jag var inte vid medvetande som i filmen.

Alltså någon annan som upplevt detta? Att vakna upp från en dröm och hamna i ett stadie där du tror att du är vaken?

Det lustiga var att det hände en incident i den första drömmen som jag sedan berättade för bekanta i det andra stadiet och därefter så vaknade jag upp på riktigt.

Finns det någon förklaring till detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in