Dom senaste dagarna har jag drömt väldigt konstigt, flera drömmar per natt och riktiga mardrömmar
Dröm 1 : Jag är hemma i min lägenhet och tydligen när jag går ut ur svalen så skall jag bli avrättad för vad vet jag inte, Jag ser min mamma gråta i dörröppningen till mitt rum och pappa som jag nästan aldrig sett gråta irl släppte någon tår med, jag hade 20 minuter på mig innan det skulle ske och min syster var och tränade med sina hästar.
Detta är det ända jag kommer ihåg, kommer tyvärr inte ihåg hur allt sluta.
Dröm 2 : Jag är inne i en klädaffär och jobbar som vakt, från ingenstans kommer det den biffigaste negern in town och skjuter mig i ryggen och träffar både lungor och hjärta. Detta kan ha varit den äckligaste drömmen på länge för jag gick och la mig med smärtor i hjärtat och riktigt kände hur mitt liv var påväg att ta slut, Jag trodde jag dog på riktigt. Fylldes med ångest och blev riktigt ledsen.
Jag kände riktigt hur ont det gjorde att blev skjuten i hjärtat, gjorde ont som in i helvete samtidigt som jag fick mindre och mindre luft och kände hur blodet bara spred sig innuti min kropp.
Jag sköt negern några gånger men hans muskler verkade som om det vore kevlar, skadad blev han men dog gjorde han inte.
Sen vakna jag helt kallsvettig och kände mig illamående samt vart tvungen att ta en cigg.
Dröm 3 : Jag och min pappa sitter i våran bil nedanför en istäckt backe, det kommer en långtradare som slirar och åker åt helvete samt vurpar. Det är jätte stora sagan om ringen liknande träd runt om och när vi springer ut till långtradaren för att hjälpa till så börjar träden fallera och det faller massa skit och träffar min pappa, säkert 20 ton med träd som mosar min far rätt framför ögonen på mig, Det sista han sa innan han dog va ett högt "Faaaaaeeeeeeeeen!!!!" Och sen vände jag mig om och kände mig helt tom.
Sen vaknade jag, har sovit riktigt dåligt dom senaste dagarna..